Virustotal ilmoittaa ongelmista. Tiedoston pitäisi olla ladattu luotetusta lähteestä.
http://aijaa.com/ysiwP1
Onko AdwCleaner turvallinen?
19
1395
Vastaukset
Laittaisitko sen lähteen tänne mistä latasit.
AdwCleanerin asennuspaketti on sillä tavalla ongelmallinen että siinä ei ole allekirjoitusta joten kuka tahansa voi lisäillä siihen mitä tahansa omia virityksiään.- yhtäyhtä
ia2005 kirjoitti:
Tuossa luotettavampi lataussivu: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
Molemmat yhtä luotettavia:):)
- kpcds
Tästä on jauhettu aikaisemminkin. Peräti 3 antivirusta 56:sta uskoo siinä olevan jotain vikaa, joista yksi on joku rising? ja kaksi on samaa, McAfee
- omituista
Vaikka siinä ei ole mitään vikaa..
- fdsafdsa
Minä en tällaisia adwCleanereita, ccleanereita koneelleni asentaisi.
Lähtökohtaisesti mitään tauhkaa ei pidä asentaa koneelleen, mutta jos sellaista asentuu, niin ne voi poistaa selaimen lisäosista tai Windowsin lisää/poista sovellus toiminnon kautta. Vasta jos sitten ei onnistu, voisin miettiä että kokeilee jotain tuollaista.
Ihmiset skannailevat ja puhdistelevat koneitaan aivan turhaan väliaikaistiedostoista ja evästeistä, vaikka niistä ei ole mitään haittaa.
Lisäksi aika monessa noista voi itsessäänkin tulla asennuksen mukana ties mitä harmillista lisäohjelmaa, joita monet sitten huomaamattaan asentavat.
Paremp ilman...- takaan12
Sitten voivoi..
Jos koneelle on päässyt mainosohjelmia niin sitten tappalet niiden kanssa F-sökerösi kanssa:) Takaan ettei ne poistu ilman tällaisia ADW ohjelmia.. - fdsafdsa
takaan12 kirjoitti:
Sitten voivoi..
Jos koneelle on päässyt mainosohjelmia niin sitten tappalet niiden kanssa F-sökerösi kanssa:) Takaan ettei ne poistu ilman tällaisia ADW ohjelmia..Olen poistellut vuosikymmenten saatossa jokusen mainosohjelman ja yleensä ne lähtevät ilman mitään kolmannen osapuolen softia.
Sinulla tuo vakiomeno tuntuu olevan "mä joka päivä skannailen, joka ainoa aamu konetta säätelen. Ja sen mä teen mä siksi vain, koska osaamiseni paska on mun kehnon riesanain" - joskustulee
fdsafdsa kirjoitti:
Olen poistellut vuosikymmenten saatossa jokusen mainosohjelman ja yleensä ne lähtevät ilman mitään kolmannen osapuolen softia.
Sinulla tuo vakiomeno tuntuu olevan "mä joka päivä skannailen, joka ainoa aamu konetta säätelen. Ja sen mä teen mä siksi vain, koska osaamiseni paska on mun kehnon riesanain"Joskus tulee tilanteita joilloin näitä pääsee koneelle ja jolloin tarvitaan tällaisia ohjelmia.
- tuntematon_vihollinen
Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa. Niistä prosentin/kahden verran on enempi haitallisia.
Ei niitä kukaan viitsi yksitellen poistaa, eikä ne edes lähde normaalilla poistolla. - ei_vapustelua
tuntematon_vihollinen kirjoitti:
Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa. Niistä prosentin/kahden verran on enempi haitallisia.
Ei niitä kukaan viitsi yksitellen poistaa, eikä ne edes lähde normaalilla poistolla.Vain idioottikäyttäjällä on satoja tuollaisia koneella. Pari sellaista poistaa manuaalisesti ihan helposti - paitsi jos ei osaa, mikä on varsin todennäköistä, jos on idioottikäyttäjä.
joskustulee kirjoitti:
Joskus tulee tilanteita joilloin näitä pääsee koneelle ja jolloin tarvitaan tällaisia ohjelmia.
Ei niitä itsestään pääse. Jotain humpuukia on itse asennettu tai laiminlyöty turvapäivitykset.
- tuntematon_vihollinen
ei_vapustelua kirjoitti:
Vain idioottikäyttäjällä on satoja tuollaisia koneella. Pari sellaista poistaa manuaalisesti ihan helposti - paitsi jos ei osaa, mikä on varsin todennäköistä, jos on idioottikäyttäjä.
"Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa"
Etkö osaa lukea vai onko luetun ymmärtäminen peruskoulussa hukattu kokonaan? - ei_vapustelua
tuntematon_vihollinen kirjoitti:
"Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa"
Etkö osaa lukea vai onko luetun ymmärtäminen peruskoulussa hukattu kokonaan?Jos niitä on satoja tahallisesti hankittuna, niin vain idioottikäyttäjä yrittää siivota ne pois. Oikea tapa toimia on käyttiksen uudelleenasennus. Tai siis käyttisasennuksen palautus imagelta - paitsi jos on idioottikäyttäjä.
- huonojaohjelmia
McAfee näkee piruja joka paikassa, joten unohtaisin tuollaisten huuhaatestien tulokset.
- wairuss
webroot secure anywhere on paras virustorjunta mitä voi olla. mutta se on sit pelkästään maksullinen että ei pummeille
- toimiiko
Toimiiko CC cleaner Windows 10 kanssa?
- Toimiiko
Toimmi se.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933298Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403286- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.441604Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1481294- 161169