Xperia Z Lollipop, onko joku jo saanut?

Nadet

Onko joku jo saanut Xperia Z luuriin Lollipop-päivityksen?

13

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensuosittele

Kyllä.Älä vaan lataa. Mä latasin ja haluan palata vanhaan.

• kaikkilataa

Lataa ehdottomasti. Kaikki päivitykset tulisi ladata.

• Pyyhis

Kannattaa asentaa, toimii juoheasti ja sisältää muutamia hyviä ominaisuuksia, esim. sovellusten siirto sd kortille. Käyttöä pitää vähän opetella sen verran eroa on kittikattiin

• kilkatuksetpois

Kerro, miten saa äänet pois! En halua koko ajan mennä asetuksiin!

• kilkatuksetpois

Kerro, miten saa äänet pois!

• normaalitapa
        kilkatuksetpois kirjoitti:

Kerro, miten saa äänet pois!

Normaalilla tavalla.

• kilkatuksetpois
        normaalitapa kirjoitti:

Normaalilla tavalla.

Sony xperia Z:sta lollipopin asennuksen jälkeen. Mikä on se normaali tapa?

• normaalitapa
        kilkatuksetpois kirjoitti:

Sony xperia Z:sta lollipopin asennuksen jälkeen. Mikä on se normaali tapa?

Äänenvoimakkuus painikkeista ja sen jälkeen valitsee "Äänet pois".

• kilkatuksetpois
        normaalitapa kirjoitti:

Äänenvoimakkuus painikkeista ja sen jälkeen valitsee "Äänet pois".

Kiitos. Sain päivityksen vasta eilen. Jotkut ovat haukkuneet lollipopin lyttyyn. Mulle kelpaa kaikki, kunhan saan äänet näppärästi pois ja vehkeen yöksi lentokonetilaan.

• SonyLollipopZ1

Lollipop teki Z1.stä painajaismaisen käyttää. Akku ei kestä enää kuin päivän, outlook sähköpostit ei päivity, liitteitä ei saa lisättyä sähköpostin kirjoitustilassa, puhelut katkeaa kun menee mykistykset ja muut ohjelmat päälle näppäinlukon autessa kesken puhelun, äänetön toiminta hävisi liukuvalikosta jne.

• Kilkatuksetpois

Sama huomio akusta. Jos olisin arvannut, ehkä en olisi tätä ihan vielä ladannut!

• Pyyhis

Noihin on auttanut tehdasasetusten palautus. Päivitin oman Xperia Z:n, eikä akun kestossa ole mitään eroa KitKatiin verrattuna. Mitään muitakaan ongelmia ole tullut vastaan. Täysnollaus ja ohjelmien uudelleenasennus korjaa ongelmat.

• ejjjä

Sain päivityksen pari viikkoa sitten,akku kestää yhtä kauan kuin kitkatin aikaan. puhelin Xperia Z.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe