Mitä teette sunnuntaina

vauhtivauhti

Enää sunnuntai välissä ja sitten maanantaina rysähtää! APUVA :D Toisaalta ihanaa että vihdoin tämä loppuu ja toisaalta jännittää valtavasti. Mitä aiotte tehdä sunnuntaina? Pänttäättekö vielä jotain yksityiskohtia iltamyöhään vai aiotteko ottaa koko päivän rennosti?

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekavapaapäivä

Jännittää ja panikoida! No toivottavasti ei. :)

Tavallaan itse ehkä miettii että pitäisikö kerrata edelleen, ja että jos vaikka kuitenkin oppisi vielä jonkun yhden uuden yksityiskohdan ja ne sattuisivat kysymään juuri sitä! Mutta onneksi on ystävät joista osa on jo oikiksessa eli kokenut saman tilanteen, ja jotka puhuvat järkeä, sekä ennen kaikkea rakas avopuoliso joka on luvannut järjestää minulle rentouttavan päivän kaikkeen muuhun kuin pankkisääntelyyn liittyen! Vähän niinkuin ennen maratonia lepopäivä, ja kuulemma voi korkeintaan puoli tuntia kysellä minulta termien selityksiä että pysyy "lihakset vetreinä". :D

• baselbaby

Luen vaan iltapäivään saakka, sen jälkeen rentoudun loppupäivän ja illan ja laitan kaikki kimpsut ja kampsut maanantaita varten valmiiksi.

Maanantaina toivottavasti herään virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen, syön tukevan aamupalan ja kuulokkeet korvilla suuntaan yliopistolle :)

• Hattaraksi

Mä oon sellane ressipaukku etten pysty olla lukematta huomenna vaikka kaikki sitä neuvoo että jos luet lue edes vähän vain ja sit relax! Täytyy kattoo joskos huomenna malttais vaikka kattoa pari jaksoa jotain hyvää sarjaa illalla :) fiilikset aika jännittyneet. Tavallaa tuntuu että tieto pursuaa korvista mut sit baselin osa-alueet onkin ihan hattaraa päässä...

• mulonstressinsietoo

Veikkaan, että yksikään tämän palstan kirjoittajista ei tule menemään läpi, jos luovutatte ihan kalkkiviivoilla. No, omapahan on häpeänne

• masa312

Ajattelin pitää ihan vain vapaata. Voishan sitä vaikka saunaa lämmittää ja juoda pari kaljaa siinä samalla :)

• MVH

Se on juuri näin, Masa. Ja torstaina onkin taas palkkapäivä, jolloin reilut 7500 euroa puhdasta rahaa jälleen tupsahtaa tililleni. Tässä välissä aion vaivautua toimistolle ehkä huomenna ja kenties vielä keskiviikkonakin, mutta torstain pyhitän itselleni ja palkastani nauttimiselle.

MVH,

Counsel
        Asianajaja
        Varatuomari
        Herrasmies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9127
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      56
      4809
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4501
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2823
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1222
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      41
      1189
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      168
      1140
    Aihe