Enää sunnuntai välissä ja sitten maanantaina rysähtää! APUVA :D Toisaalta ihanaa että vihdoin tämä loppuu ja toisaalta jännittää valtavasti. Mitä aiotte tehdä sunnuntaina? Pänttäättekö vielä jotain yksityiskohtia iltamyöhään vai aiotteko ottaa koko päivän rennosti?
Mitä teette sunnuntaina
6
122
Vastaukset
- ekavapaapäivä
Jännittää ja panikoida! No toivottavasti ei. :)
Tavallaan itse ehkä miettii että pitäisikö kerrata edelleen, ja että jos vaikka kuitenkin oppisi vielä jonkun yhden uuden yksityiskohdan ja ne sattuisivat kysymään juuri sitä! Mutta onneksi on ystävät joista osa on jo oikiksessa eli kokenut saman tilanteen, ja jotka puhuvat järkeä, sekä ennen kaikkea rakas avopuoliso joka on luvannut järjestää minulle rentouttavan päivän kaikkeen muuhun kuin pankkisääntelyyn liittyen! Vähän niinkuin ennen maratonia lepopäivä, ja kuulemma voi korkeintaan puoli tuntia kysellä minulta termien selityksiä että pysyy "lihakset vetreinä". :D - baselbaby
Luen vaan iltapäivään saakka, sen jälkeen rentoudun loppupäivän ja illan ja laitan kaikki kimpsut ja kampsut maanantaita varten valmiiksi.
Maanantaina toivottavasti herään virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen, syön tukevan aamupalan ja kuulokkeet korvilla suuntaan yliopistolle :) - Hattaraksi
Mä oon sellane ressipaukku etten pysty olla lukematta huomenna vaikka kaikki sitä neuvoo että jos luet lue edes vähän vain ja sit relax! Täytyy kattoo joskos huomenna malttais vaikka kattoa pari jaksoa jotain hyvää sarjaa illalla :) fiilikset aika jännittyneet. Tavallaa tuntuu että tieto pursuaa korvista mut sit baselin osa-alueet onkin ihan hattaraa päässä...
- mulonstressinsietoo
Veikkaan, että yksikään tämän palstan kirjoittajista ei tule menemään läpi, jos luovutatte ihan kalkkiviivoilla. No, omapahan on häpeänne
- masa312
Ajattelin pitää ihan vain vapaata. Voishan sitä vaikka saunaa lämmittää ja juoda pari kaljaa siinä samalla :)
- MVH
Se on juuri näin, Masa. Ja torstaina onkin taas palkkapäivä, jolloin reilut 7500 euroa puhdasta rahaa jälleen tupsahtaa tililleni. Tässä välissä aion vaivautua toimistolle ehkä huomenna ja kenties vielä keskiviikkonakin, mutta torstain pyhitän itselleni ja palkastani nauttimiselle.
MVH,
Counsel
Asianajaja
Varatuomari
Herrasmies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019