Rakkain Herraan,

herraan

Rakkain Herraan,


Kaikella kunnioituksella ja ihmiskuntaa, jouduin kirjoittamaan humanitaarisella alalla.

Olen leski Rouva Isabelle Anthony ikääntymisen pitkäaikaissairaiden (syöpä). Tällä hetkellä otettu yksityiseen sairaalassa. Minulla on joitakin varoja olen perinyt minun mieheni, James Anthony, joka myöhemmin kuoli auto-onnettomuudessa.

Kun mieheni oli elossa hän talletettu summa € 2.700.000.00 (kaksi miljoonaa 700000 euron) pankissa. Tällä hetkellä tämä raha on edelleen pankissa.

Oma lääkäri sanoi minulle, että se ei kestä seuraavan 3 kuukautta johtuu syövästä ongelmaan. Tarvitsen jonkun hyvin rehellinen ja jumalaapelkäävä, ja organisaatio, joka voi käyttää näitä varoja Jumalan työtä Edesmennyt mieheni opetti, että tämän rahaston olisi käytettävä hyväntekeväisyyteen, kuten koulujen rakentamista, talot orpokodeissa, sairaalat

Otin tämän päätöksen, koska minulla ei ole mitään lapsi, joka perii rahat ja haluan Jumala on minulle armollinen ja hyväksyn sieluni. Jumalan kaikki asiat ovat mahdollisia. Ole hyvä, jos voisi käyttää näitä varoja Jumalan työtä, ystävällisesti vastata.

Haluan sinun lähettää minulle seuraavat tiedot jäljempänä.


Koko nimesi -----------------------
Maasi -------------------------
Osoitteesi --------------------------
Ikäsi ------------------------------
Työsuhteen -----------------------
Puhelin ------------------------


Heti kun olen saanut vastauksen annan teille kosketus Pankin ja aion myös antaa sinulle valtakirja, joka osoittaa, että olet nykyinen edunsaaja näiden rahastojen.

Haluavat saat vastauksen. Pysyvät siunattu Herrassa.

kiitos,

Rouva Isabelle Anthony.

0

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        96
        2635
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2233
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        87
        1971
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1695
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1681
      6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1636
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        36
        1626
      8. 91
        1563
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        128
        1437
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1274
      Aihe