Rakkain Herraan,
Kaikella kunnioituksella ja ihmiskuntaa, jouduin kirjoittamaan humanitaarisella alalla.
Olen leski Rouva Isabelle Anthony ikääntymisen pitkäaikaissairaiden (syöpä). Tällä hetkellä otettu yksityiseen sairaalassa. Minulla on joitakin varoja olen perinyt minun mieheni, James Anthony, joka myöhemmin kuoli auto-onnettomuudessa.
Kun mieheni oli elossa hän talletettu summa € 2.700.000.00 (kaksi miljoonaa 700000 euron) pankissa. Tällä hetkellä tämä raha on edelleen pankissa.
Oma lääkäri sanoi minulle, että se ei kestä seuraavan 3 kuukautta johtuu syövästä ongelmaan. Tarvitsen jonkun hyvin rehellinen ja jumalaapelkäävä, ja organisaatio, joka voi käyttää näitä varoja Jumalan työtä Edesmennyt mieheni opetti, että tämän rahaston olisi käytettävä hyväntekeväisyyteen, kuten koulujen rakentamista, talot orpokodeissa, sairaalat
Otin tämän päätöksen, koska minulla ei ole mitään lapsi, joka perii rahat ja haluan Jumala on minulle armollinen ja hyväksyn sieluni. Jumalan kaikki asiat ovat mahdollisia. Ole hyvä, jos voisi käyttää näitä varoja Jumalan työtä, ystävällisesti vastata.
Haluan sinun lähettää minulle seuraavat tiedot jäljempänä.
Koko nimesi -----------------------
Maasi -------------------------
Osoitteesi --------------------------
Ikäsi ------------------------------
Työsuhteen -----------------------
Puhelin ------------------------
Heti kun olen saanut vastauksen annan teille kosketus Pankin ja aion myös antaa sinulle valtakirja, joka osoittaa, että olet nykyinen edunsaaja näiden rahastojen.
Haluavat saat vastauksen. Pysyvät siunattu Herrassa.
kiitos,
Rouva Isabelle Anthony.
Rakkain Herraan,
herraan
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717163Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912194Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El445994Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644862MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144795Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193957Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843585Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581425- 851021