Sebring -02 V6

No ny on ajettu 160tkm, koskas ne laakerit menee koneesta??? Kun niissä on kaikissa kuulemma laakerivika koneessa jo tehtaalta lähtiessä.....ajetaan ny viallisella koneellla........

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkojotainehjää

      Sääli että koneesi on viallinen. Onko sähköt pysyneet vielä kunnossa, entä voimansiirto?

    • serbing01v6

      01 v6 ajettu 220tkm ja laakerit rullaa edelleen.

    • laakeritpunasenakohta

      Älä hättäile, kyllä se kohta pamahtaa.

    • Auto pelaa kun vanha junan vessa!!! Vai viälä laakerivikasia.....

    • autovaiolut

      Autoja on monen merkkisiä ja vikoja löytyy, toisista enemmän, toisista vähemmän. Vähiten vikoja löytyy niistä autoista, joita huolletaan säännöllisesti. Ja tietysti mitä uusia osia niihin laittaa. Halvimmat varaosat pitäisi kieltää, paitsi tonnin kipoista, niihin niitä voi käyttää. Itse vaihdatin juuri jarrut Voyageriin, siis levyt, palat ym. tilpehöörit. Hinta oli 800 euroa, yksi firma olisi tehnyt 560 eurolla, mutta harakiri osilla. Siis hinta töineen. Hyvä esimerkki on auton ilmastointi se pitäisi tarkistaa vähintään 2 vuoden välein, no ei porukat tarkista. Sitten yritetään viilentää autoa, kirotaan ei toimi, no siitähän tulee tyyppivika, vaikka vika on auton omistajassa. Nykyään luvataan öljyillä ajettavaksi jopa yli 30000km. No riippuu tuleeko kilometrit vuodessa vai 6 vuodessa. Jos 6 vuodessa, voisi miettiä, että pitäisikö vaihtaa vaikka ei olisi luvattu 30000km täynnä. Tää on tätä, jokainen tyylilllään.

      • egrthyj6u7

        " Halvimmat varaosat pitäisi kieltää, paitsi tonnin kipoista, niihin niitä voi käyttää"

        Aloittajalla on -02 sebring, se on tonnin kippo.


      • Lipsteri
        egrthyj6u7 kirjoitti:

        " Halvimmat varaosat pitäisi kieltää, paitsi tonnin kipoista, niihin niitä voi käyttää"

        Aloittajalla on -02 sebring, se on tonnin kippo.

        Höpöhöpö...kunnossa oleva sebring 2.7 ole mikään tonnin kippo.
        Ehkä se V.A.G on sitä..


      • egrfthyju
        Lipsteri kirjoitti:

        Höpöhöpö...kunnossa oleva sebring 2.7 ole mikään tonnin kippo.
        Ehkä se V.A.G on sitä..

        No kyllä se vaan on tonnin kippo. Mulla itellä on ollut kaksi sebringiä ja toista jouduin myymään melko pitkään kun luulin että siitä saa sen mitä nettiautossa muut näyttävät varsin epärealistisesti niistä pyytävän. Se että auto on sysleri ei varsinaisesti ole mikään myyntivaltti, valitettavasti.


    • Kannatetaan

      Tuon ikäisiä Craisuja saa todella halvalla, mallista riippumatta. Järkiostos ei- kädettömälle. Itse huoltaen edullista loistokyytiä.

    • johjjhju

      Ei aavistustakaan mistä laakereista puhut mutta omaan 278tkm ajettuun uusin juuri etupyörän laakerin ja hintaa tuolla oli 125e..taas mennään ja naatiskellaan:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe