Tiistai iltana Tallinkin laiva Ajoi Visiiri auki tallinnan satamaan puolen yön maissa
Varmaanki laki muuttunut Tallinkilla harmi ,kun ei ollut kamera mukana..
En ihmettele jos tulisi taas uusi Estonia? tarina on Tosi.
tallink tulo satamaan
6
64
Vastaukset
- laaja1
Mulla oli muuten sepalus auki tax freen jonossa, kyllä meitä nauratti. Tarina on tosi.
- koneesta
Minä en ole enää viitsinyt edes tarkistaa, onko sepalus auki vai kiinni. Joskus vieraat huomauttelee, lähipiiri ei, koska se tietää ettei siellä ole enää mitään takana.
- merimies69
Siisn vittu nyt oikeesti saatana mikä vitun sää sepaat
- Henrik_96
Se on vanha ja paskalaiva jo, pitää saada uusi. On helpompi upottaa ja saa vakuutus korvaukset niin voi teettää uuden laivan. Ei kukaan osta sitä romua.
- Ajattele_edes_vähän
Kuinka kaukaa se ajoi visiiri auki ? Jos se on avannut visiirin vasta satoja metrejä ennen laituria niin eipä tuosta vaaraa aiheutunut koska siinä sataman läheisyydessä ei tule rannan suunnasta isoja aaltoja jotka voisivat päästä laivaan sisälle (edes myrskyllä, ne isot aallot tulevat mereltä rantaa kohti eli satamaa lähestyvän laivan perän suunnasta).
- noohuhhuh
Taitaa olla normaali käytäntö, että satamaan tullessa visiiri avataan jo vauhdissa valmiiksi. Tuskin se merellä on auki ollut, joten aloittajan ei ole syytä olla huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995