Kuskipulasta hieman

dominus_calvus

Täällä turhapurot paukuttaa päät punaasena että on kuskipula, isännät muka etsii kuskeja kissojen ja koirien kanssa. Heh heh sanon minä! ISÄNNISTÄ on pula, ei kuskeista! Halpoja kuskirenkejä on oven takana jonoksi asti jokka haluaa ajohommiin. Me isännät saadaan valita vain kermat kakun päältä ja moni turhapuro saa jäädä nuolemaan näppejään. Kaikki ei pääse mulle hommiin, moni haluais. Harvahampaat haluais ajaa mun nelossarjalaista mutta minä en päästä joka ruittia rattiin. 7e tunnille maksan, jos jaksan. ATK ei sano niin ei sitte yhtään mitään mun touhuihini, mun autoommat ei kommariliitolle kuulu. Minä päätän ihan itte mitä renkipojille maksan. ATK:n punakirja kädessä on turha tulla mulle hommiin. Isäntärenki tyyppisistä kuskeista tykkään, ne pojat sitte ajaa posket lommolla ja heittää keikkaa ottatukka märkänä. Ne on hyviä miehiä ne. Tankkaa mun autoakin jopa omalla rahallaankin. Loistotyyppejä. Kerran kuussa tovat mulle kalliin konjakkipullon ja mielistelevät ja nuoleskelevat mua kokoajan. Mahtavia kavereita kuulkaas.

9

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuljetusparooni

      Puhut asiaa hyvä veli. Me EK:n miehet olemme jo kauan kauhistelleet tilannetta jossa renkiduunari saa itse päättää tekemisensä ja palkkansa. Luojan kiitos, nyt olemme saamassa aikaan suuret palkkaleikkaukset ja hommaan saadaan joku roti. Raha kuuluu rahamiehille, isäntämiehille. Ei rengeille.

    • Kalle_Kapitaali

      Hyvä että saadaan renkiruittit jotenkin järjestykseen nyt. Me isäntämiehet olemme jo liian kauan saaneet kärsiä nahoissamme turhapurojen metkuista. Kamalia tyyppejä ne rengit. Vallan mahdottomia vaativat. Kesälomia ym. Loma on omaa aikaa, se ei kuulu meille. Vai miten oli? Minulla on myös kiinteistöjä ja huviloita ja mersuja. Paljon omaisuutta.

    • IsoFyrkka

      Kuskien palkan tulee olla kiinteä kuukausipalkka johon sisältyy ns. hätätyö -pykälä. 2000e kk on passeli palkka helpossa ajohommassa ja lasketaan seuraavanlaisesti. 2000/23 päivää tekee 85e päivässä
      Siitä pois päiväraha 40e (normi käytäntö) tekee 45e päivä
      Ajoaika 9h eli tuntipalkaksi tulee se 5ecua eli rahassa sen 30 markkaa joka on varsin passeli palkka ratin veivaamisesta. Ne päivärahat maksetaan sitten kun aiheelliseksi katsotaan ja jos työ sen edellyttää ja tekee päivärahan maksamisen edellytykset mahdollisikse katsoen että sille ei ole estettä.

    • kapitalistiriistäjä

      Minä otan uusiin soramoduleihin aina hampin kuskiksi, jolla on itsetunnosta vain rippeet jäljellä ja kulutusvelkaa helvetisti, eikä mitään omaisuutta. Mustat tikut hampaiden paikalla jo kertoo, että kaveri on sopiva ajamaan minun kuljetusliikkeeni jättiä. Moisille paskaläjille maksan helvetin pientä tuntipalkkaa ja pelottelen heitä kaikella tapaa. Jos uhkaavat ottaa loparit, niin haastan perselävet oikeuteen varastamisesta, vaikkeivat olisikaan varastaneet mitään. Pysyy hampit töissä ja ennenkaikkea oppivat olemaan.

    • Kuljetusparooni

      Ei hampeista ole koskaan pulaa ollutkaan. Se on urbaani huhu vaan. Turhapuroja tulvii ovista ja ikkunoista, niitä notkuu baareissa ja joka nurkassa. Halpoja, edukkaita harvahampaita on saatavilla runsaasti.

    • Pulaa_Lervoista

      Lervoista on pulaa aina. Kunnon kolitsihousuinen paskaperse kojootti. Ajaa ja kelkkoo kuormat aina armottomasti mylvien ja maksa viheltää. Ällaas morijestaa kaikkia ajukelmejä ja rahtiniiloja. Lervo pystyy ajamaan ilman palkkaakin koska aju on tärkein. Mitä enemmän ajua, sitä enemmän brojoa. Takuumurea taskulämmin mukava broikkeli valuu kollarimpulttuun kivasti. Heleä mylvintä lähtee C-duurissa kun Lervo kelkkoo tuiskeissa meneen ja on aina kivassa pikku pätkässä, takatuupparissa.

    • santaralli

      No nyt ridasjärveltä pääs lomille kulj patruuna..alakas runosuoni toimii...

    • kusetuspasuuna

      En tiiä onko kuskeista pulaa mutta ainakin älykkäistä isännistä on huutava pula. Osa ei näytä ymmärtävän edes mitä Atk tarkoittaa.

    • Anonyymi

      MISSÄ TÄÄ TOTAALISEKO VEIVAA NYKYÄÄ!?

      t.lervonanoppilanväki ja muut ja kaliahese

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe