Olemme lähdössä neljättä kertaa Khao Lakiin, aikaisemmat reissut olleet valmismatkoja. Nyt lähdemme omatoimimatkalle, 5 aikuista, ja varasimme hotellumajoituksen viideksi yöksi Motive cottage resortista. Mahtaako kellään olla kokemuksia kyseisestä hotellista :) Sijainti, siisteys ym. tietoa olisi kiva kuulla.
Motive cottage resort
3
90
Vastaukset
- secondhome
Oltiin maaliskuussa 2 viikkoa Motivessa. Sijainti ainakin meille loistava. Iltamarkkinat vieressä. Rannalle matkaa noin 1km, mutta ei haitannut meitä, kun meillä oli fillarit vuokralla. Ei mikään luxus, mutta me kyllä tykättiin. Ilmastointi toimi hyvin, tv, jossa ihan ok kanavat, jääkaappi, safetybox, eli kaikki tarvittava. Aamupala oli vaatimaton, mutta kyllä sillä päivän käyntiin sai. Pieni, mutta mukava allas, ja aurinkotuoleja oli aina vapaana. Respan henkilökunta todella mukavaa, May oli naisen nimi. Heiltä otettiin myös lentokenttäkuljetukset. Hienosti toimi kaikki. Lähtisin koska tahansa samaan hotelliin. Pari myrkyllistä käärmettä luikerteli parvekkeen viereisessä palmussa. Kaatoivat palmut pois. Suosittelen kyllä hotellia. Hinta-laatusuhde kohdallaan.
- Katjuu
Kiitos asiallisesta vastauksestasi :) Osaatko vielä kertoa kuinka kaukana on Khao Lakin keskusta?
- secondhome
Khao lakin keskustaan on noin3-4km. ajettiin se fillarilla noin 15- 20 min. Taksi 150b. Takaisinpäin tinkimällä 100. Meistä Bang niangin alue on kivempi kun pääkylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993