Haluaisin virkata tämän kirjanmerkin, mutta ohje on todella vaikea vaikka yleensä englanninkieliset ohjeet ymmärään.
http://linenflowers.com/ThreadAngelBookmarkComplimentaryPatternByTimelessHandworkcopyright2011AngieKowalsky.pdf
Kiitoskia jos joku osaa tämän minulle selitää
Apua englanninkieliseen virkkausohjeeseen
3
<50
Vastaukset
- Neulova
Teksti on epätavallisen lyhennettyä. Sinun kannattaa varmaan kirjoittaa ohje auki, niin se selkeytyy huomattavasti ja kuvankin pitäisi auttaa.
Pari vähän epätavallisempaa lyhennettä:
hk = hook
lp = loop (lps = loops)
cl = cluster ("ryhmä")
Ohje ei sinänsä ole kovin vaikea, virkkaaminen aloitetaan alhaalta ja etenee siitä ylös. Luulen, että suurin ongelma on tosiaan sähkösanomamainen kieli, jota ohjeessa käytetään. Ohjeessa myöskin kerrotaan ensin, miten pari kuviota virkataan ja sitten vasta aloitetaan virkkaaminen oikeasti.
Jos jäät kaikesta huolimatta jumiin, kysy sitten lisäapua juuri niihin kohtiin.- Neulova
Höh, katsoinpa huonolla näytöllä hassusti kuvaa. Kun sitä tarkemmin katsoo, niin noiden ryhmien suuntahan on tasan toinen. Eli unohda tuo "virkkaaminen aloitetaan alhaalta ja etenee siitä ylös", se on ihan höpöhöpöä.
Ensin tehdään siivet, sitten ilmeisesti kirjanmerkkiosa, joka kaikesta päätellen virkataan menemällä yhtä reunaa alas ja tulemalla toista reunaa ylös, sitten palataan tekemään loput enkelistä. Vähän vaikea on kuvitella ihan tarkkaan, kun ei ole lankaa ja koukkua käsillä. - Vikkaaja
Kiitoksia paljon sinulle vastauksesta. Tuo nouvosi toisen reunan kautta eteneminen ja toiselta puolelta palaaminen auttoi hahmottamaan jo paremmin tätä ohjetta, Tässä ei näköjään edetä ylhäältä alas suoraan kuten useimmissa ja joka minulla oli mielessä.
Nyt on hyvä alkaa harjoittelemaan tuota köytännössää ja sitten siitä saa paremmin selkoa kun tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818