kannattaako ilmoittaa poliisille

tietämätön-pelaaja

Tarvitsen apua. Olen 17 v ja pelaan videopelejä ja minua kiusataan netissä. Henkilöt 18v ja alle 14v ovat alkaneet ärsyttään minua netissä. He puhuvat minusta pahaa selkäni takana ja yks on liittänyt minun käyttäjä nimen hitler kuvaan ja jakanut sitä muille (on jakanut sitä vain playstation networkissa muutamalle). 18v on alkanut kerään platinium trophyja playstationissa vaan sen takia ett A mulla on enemmän niitä ja B jotta vois ärsyttää mua. Ei se minua haittaa jos hänellä on enemmän, mutta sitä minä en jaksa että hän alkaa lähetellä viestejä minulle ett "hah katos ny kellä on enemmän". Kannattaako ilmoittaa tästä poliisille vai jätänkö koko asian vai otanko asiat nyt liian tosissaan? Ja voisko joku antaa minulle nettilinkin, missä kerrotaan ett nettikiusaaminen on rikos ja mitä siitä seuraisi, nimittäin se saattaisi saada heidät lopettamaan? HUOM: tämä kaikki on tapahtunut playstation network:ssa. Kyseinen homma ei ole levinnyt muualle nettiin. Ei ainakaan viellä.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketälies

Ilmoita nettipoliisille. Nettikiusaaminenon yhtä laitonta kuin muukin kiusaamin. Etenkin toisten kuvien laittaminen ilman lupaa on laitonta.

• Ehdottomasti kyllä. Ilmoittaudu syksyllä paikkakunnan karate esikurssille.

• Headshot

OP, suosittelisin poistamaan nuo juntit sinun kavereistasi, mitäpä sinä niillä teet?

Trolli tai ei, Karatesta voi saada jotain elämänoppeja ja kuria yms. Mutta jos oikeesti fyysisiä tilanteita ois tarkotus oppia ni kyl melkee Vapari ja BJJ.

• videopelihullu02

Poista kamuista ja älä välitä jos yksi yrittää ärsyttää sua.

• PCMASTERRACE

CONSOLE PEASANT

• peligeimeri22

Voin tulla sun kaa pelailee joskus vaik minecraftia jos sulle on mut oon sit aika hyvä siin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe