Miten aloitetaan normaali suhde?

mitensetehdään

Voisiko joku kertoa miten normaali suhde aloitetaan. Osaan aloitaa vaan seksisuhteita.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonasia

      Mua ei kiinnosta enää aloittaa mitään suhteita.

    • totuus__

      Musta ei olisi varmaan muuhun kuin seksisuhteeseen...

      • Ujorohkea

        Jos löytää ihmisen kenen kanssa viihtyy, saa olla oma itsensä ja tuntuu kipinää olevan puolin sun toisin, niin ei muuta kuin tutustumaan syvemmin. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen.


      • totuus__

        Parisuhteet ovat vaikeita ja lopulta vain satuttaa itsensä. Muutenkin haasteita elämässä...


      • Ujorohkea

        No joo, varmasti pitkälti noinkin. Jaksan silti uskoa, että terveitä tasapainoisia suhteitakin on olemassa. On satutettu ja loukattu, että tiedän kyllä, että ei se aina ruusuilla tanssimista ole. Itselleni tuskin enää mitään parisuhdetta tulee olemaan. Sekin asia on vain hyväksyttävä. Harmi sinänsä, kun olisi rakkautta annettavaa koko naisen edestä. Noh, elämä on.


      • totuus__

        Miksi sinulla ei voisi enää olla parisuhdetta? Minä olen itseni pahin satuttaja.


      • Ujoroheka

        Tai voisi, mutta en vain jaksa enää uskoa. Kaikkien pettymysten jälkeen tuntuu toivottamalta.


    • OllakkoVaiEiköOlla

      Jos sä ensimmäisenä hyppäät sänkyyn ja tapaamiset on pelkkää seksiä niin sitähän se sitten on. Vois varmaan aloittaa tekemällä jotan muutakin yhdessä, keskustelemalla tunteista ja suhteen tilanteesta tietenkin.

    • paraNORMAALIA

      Ensin vähä chättäillään ja hätäillään. Nähdään ja häslätään.
      Ollaan Suomi kaksnelkus.
      Eikö se oo ihan normi suhde?

    • Ihanpakkokysyä

      Kysyt ihan helvetin väärällä foorumilla. Haloo. Tämä on ikävä- palsta. Onko täällä ihmisiä, jotka ovat jotenkin päteviä normaalin suhteen aloittamisessa.

      • sekajätettä

        Kerrankin fiksu kommentti.
        Ei täällä ole kun kasa säälittäviä luusereita joista ei ole normaaliin suhteeseen.


      • Ennoinfiksu
        sekajätettä kirjoitti:

        Kerrankin fiksu kommentti.
        Ei täällä ole kun kasa säälittäviä luusereita joista ei ole normaaliin suhteeseen.

        No nyt menit kyllä liian pitkälle johtopäätöksissäsi. En sanonut luusereita, enkä sanonut ettei ole normaaliin suhteeseen. Tarkoitin, että jostain muualta voi saada paremmat ohjeet.


    • lutkantunnistaa

      Olet selkeästi lutka. Lutkat ei pysty kuin seksisuhteisiin.

    • lykkyäpyttyyn

      Helppoa. Sano vaan Hi, mä oon normaali, käytkö suhteeseen ja vaihtoehtoja ei ole :)

    • rennosti-m

      Normaali suhde alkaa seksillä. Vain harvat yritykset johtavat pitempään suhteeseen, mutta jos tyttö ei anna vittua, ei voi olla jatkoakaan. Mies ei maanittele kauan, vaan menettää mielenkiintonsa tyttöä kohtaan. Joskus se kuitenkin yleensä tärppää, mutta odottaminen on raastavaa. Hyvää jatkoa! :)

    • AikaaJaSuoraaPuhetta

      Miten aloitetaan edes seksisuhde? Ystävyyssuhde? Se tuntuu vain tapahtuvan tai sit ei...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe