Viime hetken kysymys Helsinkiin

Oikikseen2015

Olisiko joku vielä ennen koetta voinut kertoa miten tuo perusteettoman edun palautus menee?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HanhenHannu

      Perusteeton on myös sinun sisäänpääsysi, jos niin onnekas olet.

      • Oikkari2015

        Hyvinhän tuo koe meni. Uskon kyllä vahvasti sisäänpääsyyn. Jotkut typerykset jäivät vielä lähdettyäni tekemään koetta, vaikka se oli ihan tajuttoman helppo. Kirjettä odotellessa... :)


      • Heittämälläsisään2015

        Sama juttu! Viimeisen tehtävän sain tehtyä hieman ennen puoli kahta. Siinä banaania mutustellessani viereinen tyttö katsoi edelleen epäuskoisena pääsykoettaan. On se helppoa kun osaa! :)


      • Kaikellarakkaudellaaaaa

        Kertoo kyllä aika paljon sinusta ihmisenä, kun haukut toisia ihmisiä typeriksi sen perusteella, että kuinka kauan he koetta tekevät. Se kuinka nopeasti kirjoittaa ja lukee ei mielestäni kerro siitä, kuinka lahjakas tai lukenut joku on. :) Itse hain Rovaniemelle ja tein koetta koko koeajan, vaikkei se ollut vaikea. Olen hidas kirjoittamaan sekä huono keskittymään adhd:n vuoksi ja haluan tarkistaa jokaisen asian miljoona kertaa ja olla kokeessa niin pitkään kuin mahdollista. Ei siitä mitään haittaakaan ole. Uskomatonta että vaativaan yliopistoon hakee noinkin yksinkertaisia ihmisiä.


    • Caputotomaani

      Itse olin tehnyt kokeen jo klo. 13.00. Viereinen tyyppi päkersi vielä ensimmäisen kysymyksen parissa. Vähän tuo aikataulu ihmetytti tänä vuonna, kun koetta päästiin tekemään vasta klo. 12.47. Itellä meni tämän takia aikataulut uusiksi ja joudun vähän kiirehtimään sen kanssa. Lopulta onneksi aika riitti ja sain tehtyä tuon kokeen 13 minuutissa. Nyt sitten vaan jalat pöydälle ja syssyn opintoja odotellessa.

      • OlenOikkari

        Sori vaan, mutta en usko että voit mitenkään päästä sisään, jos teit kokeen noin nopeasti.


      • Caputotomaani

        En sulta muistaakseni kysyny yhtään mitään. Ihan varmasti olin kokeessa vaan 13 minuuttia. Jos et usko, niin soita vaikka dekaanille ja kysy siltä. Oli vaan helppo koe enkä jaksanu siellä turhaan istua.


    • spokeperson

      Dekaani on tällä hetkellä kiireinen, joten suosittelen olemaan suoraan yhteydessä Helsingin yliopiston rehtoriin tai kansleriin.

    • Oikikseensyksyllä

      Olin kokeessa 8 min ja vastasin kaikkiin oikein. Tuloset näkyvät jo netissä ja sisään pääsin lukematta. Mä oon todella hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe