Olisiko joku vielä ennen koetta voinut kertoa miten tuo perusteettoman edun palautus menee?
Viime hetken kysymys Helsinkiin
9
<50
Vastaukset
- HanhenHannu
Perusteeton on myös sinun sisäänpääsysi, jos niin onnekas olet.
- Oikkari2015
Hyvinhän tuo koe meni. Uskon kyllä vahvasti sisäänpääsyyn. Jotkut typerykset jäivät vielä lähdettyäni tekemään koetta, vaikka se oli ihan tajuttoman helppo. Kirjettä odotellessa... :)
- Heittämälläsisään2015
Sama juttu! Viimeisen tehtävän sain tehtyä hieman ennen puoli kahta. Siinä banaania mutustellessani viereinen tyttö katsoi edelleen epäuskoisena pääsykoettaan. On se helppoa kun osaa! :)
- Kaikellarakkaudellaaaaa
Kertoo kyllä aika paljon sinusta ihmisenä, kun haukut toisia ihmisiä typeriksi sen perusteella, että kuinka kauan he koetta tekevät. Se kuinka nopeasti kirjoittaa ja lukee ei mielestäni kerro siitä, kuinka lahjakas tai lukenut joku on. :) Itse hain Rovaniemelle ja tein koetta koko koeajan, vaikkei se ollut vaikea. Olen hidas kirjoittamaan sekä huono keskittymään adhd:n vuoksi ja haluan tarkistaa jokaisen asian miljoona kertaa ja olla kokeessa niin pitkään kuin mahdollista. Ei siitä mitään haittaakaan ole. Uskomatonta että vaativaan yliopistoon hakee noinkin yksinkertaisia ihmisiä.
- Caputotomaani
Itse olin tehnyt kokeen jo klo. 13.00. Viereinen tyyppi päkersi vielä ensimmäisen kysymyksen parissa. Vähän tuo aikataulu ihmetytti tänä vuonna, kun koetta päästiin tekemään vasta klo. 12.47. Itellä meni tämän takia aikataulut uusiksi ja joudun vähän kiirehtimään sen kanssa. Lopulta onneksi aika riitti ja sain tehtyä tuon kokeen 13 minuutissa. Nyt sitten vaan jalat pöydälle ja syssyn opintoja odotellessa.
- OlenOikkari
Sori vaan, mutta en usko että voit mitenkään päästä sisään, jos teit kokeen noin nopeasti.
- Caputotomaani
En sulta muistaakseni kysyny yhtään mitään. Ihan varmasti olin kokeessa vaan 13 minuuttia. Jos et usko, niin soita vaikka dekaanille ja kysy siltä. Oli vaan helppo koe enkä jaksanu siellä turhaan istua.
- spokeperson
Dekaani on tällä hetkellä kiireinen, joten suosittelen olemaan suoraan yhteydessä Helsingin yliopiston rehtoriin tai kansleriin.
- Oikikseensyksyllä
Olin kokeessa 8 min ja vastasin kaikkiin oikein. Tuloset näkyvät jo netissä ja sisään pääsin lukematta. Mä oon todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029