Virkkulan rakentaminen on alkanut http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/75972-seniorikylan-rakentaminen-alkoi-outokummussa
Ennustan että sinne saattaa muuttaa muutama seniori. Sitten kun halukkaita ei löydy asunnot täytetään sellaisella aineksella jotka eivät tahdo muualta asuntoa saamaan. Kuten alkkikset, narkkikset, luottotiedottomat ym. sossunelätit. Ja sitten häipyy ne senioritkin.
Virkkula ennustus
24
919
Vastaukset
- Ylijäämääkö
Eikös tuo liene aivan sama ketä siellä asuu, alkkiksetkin on ihmisiä ja tarvitsee asunnon.
Ylipäätään ihmettelen miksi rakennukset tehdään Kuusjärven korpeen. Vanhusten ja alkkistenkin on päästävä kauppaan ja muiden palvelujen äärelle mutta onneksi on taksi joka palvelee ja soppa maksaa.
Oliko kaupungilla näin tarkoitus tukea Kuusikkolan vanhaa isäntää ja hänen bisneksiään ? Oliko tyttärelläkin sormensa pelissä ? Kunnan ylijäämääkö viime kädessä piilotetaan taas tuottamattomaan toimintaan ??- ikolyh
Olen 100% samaa mieltä. Ihmettelen suuresti. Mutta tytärkin pystyy järjestelemään asioita, se tulee mieleen väkisinkin vaikka toivon että niin ei olisi. Paljon parempia paikkoja olisi löytynyt, taksit siitä hyötyvät, kunta maksaa.
- Ihmettelen
Onko se niin pakko etsiä yrittämisestä huonoja puolia?
Mitä epäilijä itse on aikaan saanut?- N_apsis
Rehellistä yrittäjyyttä tuen ja kannustan olenhan itsekin yrittäjä. Huonoja puolia ? jos ymmärsin oikein niin tosi asioihin ei saa tarttua eikä arvostella.
Itse en rakentaisi kuusjärvelle kyseistä keskusta, onhan tilaa lähellä keskustaakin. Keskustan lähellä asunnot olisi houkuttelevia ja helppoja vuokrata, halpoja kunnan terveyden ja kotihoidon toiminnan puolesta.
Hyviä puolia löytyy varmasti enemmän lähelle keskustaa rakennettaessa, joten asiat olisi pitänyt miettiä järkevästi ennen rakennus päätöstä.
Mitä minä olen saanut aikaan, tapanani ei ole kehua retostaa teoillani mutta kiitosta olen saanut monesti työstäni... - Skepsiksenkaveri
N_apsis kirjoitti:
Rehellistä yrittäjyyttä tuen ja kannustan olenhan itsekin yrittäjä. Huonoja puolia ? jos ymmärsin oikein niin tosi asioihin ei saa tarttua eikä arvostella.
Itse en rakentaisi kuusjärvelle kyseistä keskusta, onhan tilaa lähellä keskustaakin. Keskustan lähellä asunnot olisi houkuttelevia ja helppoja vuokrata, halpoja kunnan terveyden ja kotihoidon toiminnan puolesta.
Hyviä puolia löytyy varmasti enemmän lähelle keskustaa rakennettaessa, joten asiat olisi pitänyt miettiä järkevästi ennen rakennus päätöstä.
Mitä minä olen saanut aikaan, tapanani ei ole kehua retostaa teoillani mutta kiitosta olen saanut monesti työstäni...Miksi yrittäjänä et sitten ole rakentanut vanhainkotia keskelle kaupunkia, kun se kerran on niin kannattavaa? Minkälaisesta työstä olet kiitosta saanut?
Toisen yrittämistä vain vastustat. - N-apsis
En rakenna, sijoita juurikaan kuoleville paikkakunnille, kannattavampaa toki on kaikki palvelut lähellä toisiaan, paras paikka rakennukselle olisi samalla seudulla terveyskeskuksen läheisyydessä.
En vastusta kenenkään yrittäjyyttä, ihmettelen vaan kuinka kalliiksi käy vanhusten majoittaminen kaikkine sivukuluineen. Rikkaita taitaa olla Okun vanhukset... - Mitäihmettäsitten
N-apsis kirjoitti:
En rakenna, sijoita juurikaan kuoleville paikkakunnille, kannattavampaa toki on kaikki palvelut lähellä toisiaan, paras paikka rakennukselle olisi samalla seudulla terveyskeskuksen läheisyydessä.
En vastusta kenenkään yrittäjyyttä, ihmettelen vaan kuinka kalliiksi käy vanhusten majoittaminen kaikkine sivukuluineen. Rikkaita taitaa olla Okun vanhukset...täällä komentoit, jos et itse ole kiinnostunut?
Minä elän ja asun täällä. Kuolen ennen kuin paikkakunta kuolee.
Haluan, että täällä vielä ihmiset tekevät uutta, eivätkä vain arvostele muiden tekemisiä. - N-apsis
Mitäihmettäsitten kirjoitti:
täällä komentoit, jos et itse ole kiinnostunut?
Minä elän ja asun täällä. Kuolen ennen kuin paikkakunta kuolee.
Haluan, että täällä vielä ihmiset tekevät uutta, eivätkä vain arvostele muiden tekemisiä.Omapa on asiasi jos siellä asut, ei kuulu mulle. Onhan siellä rakentajia omasta takaa ette kaipaa ulkopuolisia sohimaan, piiri pieni pyörii nk. jutuistasi voi aistia...
Kerroinpa vaan mielipiteitäni teidän hassuista touhuistanne, siihen mulla on oikeus. - Minullapa
N-apsis kirjoitti:
Omapa on asiasi jos siellä asut, ei kuulu mulle. Onhan siellä rakentajia omasta takaa ette kaipaa ulkopuolisia sohimaan, piiri pieni pyörii nk. jutuistasi voi aistia...
Kerroinpa vaan mielipiteitäni teidän hassuista touhuistanne, siihen mulla on oikeus.on oikeus kirjoittaa mielipiteeni sinun hulluista puuttumisista asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.
Perusta vaan se konsulttifirmasi sinne suureen maailmaan. - ex-kumpulainen
Mihin kohtaan Kuusjärvelle tämä Virkkula rakennetaan?
- Setulee
ex-kumpulainen kirjoitti:
Mihin kohtaan Kuusjärvelle tämä Virkkula rakennetaan?
Puukeitaan ja kirkon väliseen maastoon.
- ylijäämätä
Pah pah ja pah.
- Vainoharhainen
Mitään ei vielä ole oikeastaan tapahtunut, kun jo aletaan epäillä vaikka mitä.....
Ihan tässä alkaa jo naurattamaan......Trolli mikä trolli! - llröly
Röly muuttaa Virkkulaan.
- kauniskoto
Munaton muuttaa vanhuudenpäiviksi Virkkulaan
- Anonyymi
Profeetta taisi olla oikeassa
- Anonyymi
Virkkulan hoitokoti on Kuusjärvellä ja pysyy. Hyvien liikenneyhteyksien varrella.
- Anonyymi
Olkoon vaan Virkkula missä hyvänsä, kaukana kaupoista ja arvauskeskuksesta...
Liikkuminen maksaa nykyään hunajaa...
- Anonyymi
Pakolaiskeskus voihan sinne varuskuntakin tulla kun on tulijoita rajan takaa
- Anonyymi
Uusjako hoitaa hommansa
- Anonyymi
Kepun kansanedustajan etupiiriin kuuluvaa
- Anonyymi
Mies on kepuli niin kuin puoluekkin
- Anonyymi
Ei ole uskokaa jo
- Anonyymi
Keskustan kannatus laskee yhä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817597
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883539- 592444
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701568Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201396- 571383
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038