Mihin maailma on menossa..

.. Kun mm. palstalla tr:ä hyväksyy sen että Toimin on sallittua laittaa seksiviestejä.. Ja että palstalaiset piirittävät varattua naista, joka myös itse flirttailee..

Eikö parisuhde ole vakava asia??

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka-muka

      Kuka piirittää ja ketä?!

      • Ai et ole huomannut??


    • siisTÄ

      Kumma kuva sinulla siitä moraalittomasta mölisijäsovinistista...

      • Anteeksi mitä tarkoitat?


    • Tuosta flirtistä..Sitä kun on niin monta eri laatua.Aika hiuksenhieno ero kevyellä flirtillä ja leikkimielisellä kiusoittelulla.Siihen olen varmaan itsekkin sortunut,mutta sillä ei tietenkään ole vakavaa tarkoitusta. :)
      Jos tuosta Toimin viestittelystä jotakin sanon,niin juuri tuollainen yksipuolinen vihjaileva törkyviestittely on kyllä niin inhottavaa. :/

      Parisuhde on tietysti vakava asia,kun se suhde on kunnossa ja tasapainoinen.Noita parisuhteitakin kun on niin monenlaisia.

      • Toimi on kyllä törkeä tyyppi, naimisissa oleva mies joka vonkaa vieraita naisia..Yök!!! : O !

        Minä taidan olla aika vanhanaikainen (?), kun arvostan vakavaa parisuhdetta, eli keskitytään omaan aviomieheen, eikä flirttailla muille.. Ystävyys miesten kanssa on taas eri asia.

        Voi tinttu, älä vaan silmäile vieraita miehiä! :)


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Toimi on kyllä törkeä tyyppi, naimisissa oleva mies joka vonkaa vieraita naisia..Yök!!! : O !

        Minä taidan olla aika vanhanaikainen (?), kun arvostan vakavaa parisuhdetta, eli keskitytään omaan aviomieheen, eikä flirttailla muille.. Ystävyys miesten kanssa on taas eri asia.

        Voi tinttu, älä vaan silmäile vieraita miehiä! :)

        No ei kuule tulis mieleenkään. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kuule tulis mieleenkään. :)

        Lisäyksenä vielä tämä,että kyllä mä uskon kaikkien ihmisten loppujen lopuksi arvostavan vakavaa parisuhdetta.Jos siinä liitossa on jotain häikkää,niin silloinhan sitä voi sortua tuollaiseen kuin tämä kyseinen herrasmies..tai kyllä oikeastaan voikin sanoa,että miehet saattaa törkyillä vaikka olis kuinka hyvä liitto..ja naiset myös..tulipas sekavaa...:D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä tämä,että kyllä mä uskon kaikkien ihmisten loppujen lopuksi arvostavan vakavaa parisuhdetta.Jos siinä liitossa on jotain häikkää,niin silloinhan sitä voi sortua tuollaiseen kuin tämä kyseinen herrasmies..tai kyllä oikeastaan voikin sanoa,että miehet saattaa törkyillä vaikka olis kuinka hyvä liitto..ja naiset myös..tulipas sekavaa...:D

        No onneksi kaikki eivät ole tuollaisia, minusta tuo on aika järkyttävää touhua... : /


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kuule tulis mieleenkään. :)

        No sama täällä, ei tulisi mieleenkään silmäillä vieraita miehiä!!!


      • toljanter kirjoitti:

        No sama täällä, ei tulisi mieleenkään silmäillä vieraita miehiä!!!

        No ei punanutun kannattaiskaa..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei punanutun kannattaiskaa..;)

        Juu, aivan, vieraita miehiä tai naisia ei varattuna tiirailla.. :)


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Juu, aivan, vieraita miehiä tai naisia ei varattuna tiirailla.. :)

        No ei kai tontut edes ymmärrä semmosen päälle..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kai tontut edes ymmärrä semmosen päälle..;)

        Toivottavasti ei ymmärrä.. ;) Siis ihan oikeasti ihmetyttää tuo yökkis & faniklubi.. ovatko miehet noin sokeita pelkän kauneuden perään?? En ymmärrä miksi on ok että nainen tuli palstalle minua haukkumaan ekana, ja se on ihan okei? Huoh.. Ei voi kun päätä pudistella ihmisten typeryydelle.. :(


    • KuolaanKieliPitkällä

      Älä ole kateellinen.

      • Olette kyllä aika naiiveja kun luulette että olen kateellinen. Minähän kauhistelen tätä menoa.. Varattua vokotellaan, huh, huh! Oletteko naisen mies parkaa ajatelleet yhtään, mitä hän pitää tästä asiasta?


      • KaikkeaSattuuJaTapahtuu
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Olette kyllä aika naiiveja kun luulette että olen kateellinen. Minähän kauhistelen tätä menoa.. Varattua vokotellaan, huh, huh! Oletteko naisen mies parkaa ajatelleet yhtään, mitä hän pitää tästä asiasta?

        Taisi jäädä nuorempi sulho lehdelle soittelemaan, kun herra porho halusi kaunottaren itselleen.


      • Ymmärrän_kyllä
        KaikkeaSattuuJaTapahtuu kirjoitti:

        Taisi jäädä nuorempi sulho lehdelle soittelemaan, kun herra porho halusi kaunottaren itselleen.

        Kai naisella on oikeus käyttää hyväkseen kaunista ulkonäköään, jos sen avulla saa hankittua mukavan elintason.


      • KaikkeaSattuuJaTapahtuu kirjoitti:

        Taisi jäädä nuorempi sulho lehdelle soittelemaan, kun herra porho halusi kaunottaren itselleen.

        Mutta mitä mies pitää siitä että nainen flirttailee vieraile miehille? Eikö se loukkaa??


      • Ymmärrän_kyllä kirjoitti:

        Kai naisella on oikeus käyttää hyväkseen kaunista ulkonäköään, jos sen avulla saa hankittua mukavan elintason.

        Ai parisuhde hankitaan ulkonäön avulla vain?? Tottakai pitää tykätä rakkaansa ulkonäöstä, mutta ei se ole se tärkein seikka..


      • Money_Talks
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Ai parisuhde hankitaan ulkonäön avulla vain?? Tottakai pitää tykätä rakkaansa ulkonäöstä, mutta ei se ole se tärkein seikka..

        Nuorella, kauniilla ja köyhällä naisella natsasi tarpeet vanhemman varakkaan miehen kanssa. Ei se rakkaussuhde ole.


      • Money_Talks kirjoitti:

        Nuorella, kauniilla ja köyhällä naisella natsasi tarpeet vanhemman varakkaan miehen kanssa. Ei se rakkaussuhde ole.

        Rakkaudesta en tiedä, mutta ei tuo hyvää kuvaa anna nykyajan parisuhteista.. Heidän ketjussaan minä olen kuulemma kireä vanhanaikainen nainen kun arvostan vakavaa parisuhdetta.. Joopa joo... Varmaan aika mon arvostaa ihan normaalia parisuhdetta, eikä flirttailua muiden kanssa?


      • Käytännöllistä
        Money_Talks kirjoitti:

        Nuorella, kauniilla ja köyhällä naisella natsasi tarpeet vanhemman varakkaan miehen kanssa. Ei se rakkaussuhde ole.

        Mies elättää naista petipuuhia vastaan? Takuulla perusparisuhdetta parempi järjestely.


      • LiianKallista
        Käytännöllistä kirjoitti:

        Mies elättää naista petipuuhia vastaan? Takuulla perusparisuhdetta parempi järjestely.

        Duunarin rahat ei riittäisi.


      • LiianKallista kirjoitti:

        Duunarin rahat ei riittäisi.

        Kyllä normaali parisuhde on parempi, lämpöä, rakkautta, ja ei pelkkää rahaa.. Ja kyllä rakkauselämä avioliitossakin kuulkas on ihan hyvä!


    • nripoi

      minkälaista on asua tr kivelän naapurina,saiskohan siitä olstettua talon ja tontin alle satkulla

      • Ja tämä liittyi tähän aiheeseen miten??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe