Kaveri pyysi tulemaan "Ylikselle". Tiedän vain että se on Helsingissä, mutta missä tarkalleen? Ensimmäisenä tulee mieleen Suomenlinna, mutta en ole varma muistanko oikein..
Joka tapauksessa, tietääkö joku missä " Ylis" on?
Missä on "Ylis"
espoosta-yllätys
11
5403
Vastaukset
- 3plus17
Siis sehän on lempinimi yllästunturille
- gurlespoo
No tää kyseinen paikka on Helsingissä...
- Tsaari_Putin_XIV
Tulee mieleen vain tuo Yllästunturi ja sitten Ylilauta. Sekään ei kumminkaan taida olla Stadissa.
- Suokkilainenxd
Ylis on ravintola Suomenlinnassa!
- Dögpöqoxlsödlcikslsöqös
Yläastettakin voi meinata. Piha tai joku vastaava.
- laajikaaa
Yliskylää veikkaan. Laajasalossa.
- Benisxd
Kone bäälle ja hedi baikalla ylilaudalle :Dd
- Pakottaja
Joko Tsurunen on mainittu?
- Esbåååå
Olaris, espåås
- Anonyymi
Helsingin Suomalaisen Yhteiskoulun eli SYKin yläpiha eli ”Ylis”! Etelä-Haagassa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348