Hei. Olisi tosi hienoa jos joku kokeneempi voisi auttaa, koska en tiedä keneltä kysyä tai mistä saada apua! Minulla olisi kysymyksiä uudesta sukaravustani joka tarttui lemmikkikaupasta matkaan vaikka en sitä ollut mennyt ostamaan. Mutta olin kuitenkin halunnut sellaista ja hankkinut siitä valmiiksi jo paljon tietoa. Uskon etten saa kysymyksiini vastausta, mutta yritänpä kumminkin. :)
1. Kun olen ajatellut tuolle kavereita hankkia kun nuita oli liikkeessä vain yksi niin kuinka monta kaveria kannattis hankkia ja minkä lajien kanssa kirsikkasukarapu ei voi risteytyä.
2. Miten veden kypsyttäminen tapahtuu? Vai selviääkö ihan huoletta hanavedellä.
3.Mitä tuonne terraan kannattaa/voi laittaa kun siellä on nyt pohjalla ihan pieniä ''koriste'' kiviä sekä isompia koriste kiviä (yks nurkka jätetty ''vapaaksi'') ja pari pinnalla kellukaa kasvia
4. Onko tuo tyttö kun tuon selässä on semmoinen oranssi ''pallukka''? Tuo on vasta korkeintaan reilu kuukauden ikäinen joten näkyykö se ''satula'' edes vielä vai onko tuo joku muu?
5. Ostin tuolle kalanhiutaleruokaa niin miksi se vain silppuaa ja nakkelee sitä ympäriinsä?
6. Kuinka kauan noin menee, että tuo on täysikasvuinen?
Kiitos jos joku viitsinee vastata. :)
Eka sukarapu
kirsikkasukarapu
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859