Mitä ihmettä?
Rehtori ilmoitti, että ovat sopineet toisen koulun rehtorin kanssa, että minä opetan ensi lukuvuonna myös toisessa koulussa. Ei oikein huvittaisi reissata, matkaa on kuitenkin muutama kilsa koulujen välillä. Korvauksenhan matkustamisesta saa, mutta on se nyt kuitenkin rasittavaa pompata välitunnilla autonrattiin.
Onko kenelläkään käsitystä, onko tämä järjestely laillinen tai virkaehtojen mukainen? Meillä ei ole omassa koulussa tunnit (matematiikka/lukio) mitenkään vähentyneet, mutta sattuivat vain naapurissa tarvitsemaan tuntityöhön jonkun. Omassa talossamme on määräaikainen tuntiopettaja, mutta hän onnistui jotenkin luikertelemaan tästä. Virat ovat kuulemma kunnan virkoja, joten ihan direktio-oikeudella mennään. Nielenkö ylpeyteni ja hoidan homman naapurissa sen verran kelvottomasti, etteivät toista kertaa pyydä? Vai keksittekö jonkin pykälän, joka suojaisi tässä viranhaltijaa? Kellään vastaavaa tilannetta?
Jouduin yhtäkkiä kahden koulun yhteiseksi opeksi?
2
68
Vastaukset
- Täysinpalvellut
Minä puolestani pääsin aikoinani töihin kahden koulun yhteiseksi opettajaksi. Ja vaikka hoitelin molemmat mallikkaasti, kukitettiin minut ulos yläkoulun puolelta, vaikka olin jo lukion puolella nähnyt itseäni koskevan dokumentin siitä, että työt jatkuvat seuraavana syksynä - kuten jatkuivatkin näissä molemmissa kouluissa.
Nolot tilanteet vain jatkuvat: Nyt minut kutsuttiin jo aikoja sitten muiden lähtijöiden joukossa viettämään läksiäisiä heti kohta koulun päättymisen jälkeen työnantajan järjestämään tilaisuuteen koulun ulkopuolelle. Eilen kuulin esimieheni ollessa työmatkalla toisen käden tietoa, että KOULURAKENNUKSEN johdosta ilmenneiden home-epäilyriitojen vuoksi olisikin koko reissu peruutettu. Minä tietysti peruutin jo aiemmin etelänmatkani ...
En voi kuin siteerata erästä taannoista esimiestäni, joka totesi tiedotusopin appron suoritettuaan oppineensa, että tiedonkulkua voi aina parantaa :) - kiertävä
Jos olet opettajien paikallisyhdistyksen tai jonkin akavalaisen liiton jäsen, niin ota yhteyttä paikalliseen opettajien pääluottamusmieheen. Hän pystyy selvittämään, onko asiassasi menetelty niin kuin pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808