Kyllä kaikki täysjärkiset ajaa jo kesärenkailla, tosin muutama hullu ajoi vielä toukokuun kolmannella viikollakin myös nastarenkailla. Eikö ne kesärenkaat nyt herrasiunaa voi olla siellä auton alla MITÄ !!!!!
Vieläkö joku ajaa kitkoilla ?
12
<50
Vastaukset
- kukasentietä
Mistä sitä tietää vaikka tulee vielä lunta?
- aina.tietä.pitkin
No siis okei, muita " hyviä" perusteita ?
Ei haittaa vaikka joku tai jotkut ajaisi koko kesän kitkoilla, mutta nastoilla ei saisi ajaa edes talvella tai ainakin maksaa siitä vero.
- ilman_rupia
Kitkoilla voi ajaa Kesät ja talvet. jos vain urasyvyys ja kuvio säilyy seuraavaan talveen.
nastoilla ei saa ajaa kesällä.- BF.GOODRIDE
No ei todellakaan saa ajaa eikä myöskään pidä ajaa, mutta tiesitkö tuon ihan itse vai auttoiko joku ?
- ilman_rupia
BF.GOODRIDE kirjoitti:
No ei todellakaan saa ajaa eikä myöskään pidä ajaa, mutta tiesitkö tuon ihan itse vai auttoiko joku ?
Vajakit.hoitoon auttoi. Tykkään hänestä.
- EtköItseTiedä
BF.GOODRIDE kirjoitti:
Näytä lakipykälä joka kieltää ajamasta kesällä kitkarenkailla...!!!??
- eri.renkaat.talveksi
EtköItseTiedä kirjoitti:
Kuka täysjärkinen noilla edes kesälläkään ajelisi.
- BF.GOODRIDE
EtköItseTiedä kirjoitti:
Vajakki ei tainnut huomata, että kyse oli nastarenkaista EIKÄ kitkoista !!! Opettele lukemaan ja vielä kun ymmärtäisit lukemasi niin hyvä (voi kyllä hieman kestää).
- paapppa90
Nypityt nastarenkaat kannattaa ajaa sileeksi näin kesällä, paljon paremmin pitää kuin talvella.
- Kerrostalokyttäystä
Voihan sitä elämänsä tälläkin pilata. Eikö yhtään harmita, että naapurilla on vääränlaisia kukkia ikkunalla?
Nastattomilla talvirenkailla saa ihan vapaasti ajella ympäri vuoden niin tahtoessaan. Kunhan minimi urasyvyydet täyttyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777