Miten saan laihdutettua

läskilapsi

Oon 11 v ja 170/68 (Juujuu mulle ei oo sanottu mitää ylipainost) mut oon vaa läski nään sen ku katon peilist saan mahan läskeist kii. Koitan olla syömättä mutta joskus siitä vaan tulee hankalaa esim tänää olin syöny aika hyvin (siis silleen et saattasin joskus laihtuukki) olin syöny salaatti mut sitte porukat päätti tilata pizzaa ja en kehannu olla syömättä nii sen jälkee menin sitte vessaa oksentaa mut en haluu oksentaa ku vatsahapot tuhoo hampaat mielummi oisin vaa syömättä mut sitte esim kavereittenkas yleens kaverit kysyy et voiaabnks leipoo nii enkehtaa sanoo ei (mut oksentaminen on mulle vaan se helpoin vaihtoehto ku jos syön nii tulee paha olo ja pakko oksentaa jos oksennusta ei tuu juon vettä nii sitte ainahi tulee

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha222

11 vuotiaat eivät saa laihduttaa!! Puhu rohkeasti sun vanhemmille sun itsetunto-ongelmista ja laihdutushaluista. Sä et halua 10 vuoden päästä herätä, että mitä hittoa menitkään tekemään.

• tyhmätlapset

Sulla on ihan oikee pointti, mutta tollane 11-vuotias lapsi ei aio puhuu sen vanhemmille saati ymmärrä et 10 vuoden päästä tulee katumaan sitä että koskaan alko ees oksentaa. Miks hittoo ees tarkotat tol "oon vaa läski nään sen ku katon peilist saan mahan läskeist kii" ku katot peilist saat mahan läskeist kii... ööm ok no älä kato peiliin nii auttaa.
        Mieti elämääs vähä pidemmälle ku seuraavaan ateriaan. Koska toi on niin lyhytnäköstä. Älä koita olla syömättä syö ku sul on nälkä, koska jos jatkat tota pilaat sun nuoruuden (ehkä jopa elämän) ja ihan oikeesti usko mua mä kyl tiiän mistä puhun.
        Jos haluut laihtuu nii urheile mielummi ja syö normaalisti, älä ota mitää stressii laihduttamisest, koska loppujen lopuks siit koituu vaan haittaa. Et selvästikkään tiiä mitään bulimian haitoista, paitsi ton et hampaat menee, mut ihan vaan tiedoks on niit muitki haittoi ku hampaat esim: mahakivut, päänsärky, lihaskrampit, närästys, ruoansulatus ongelmat, silmien kirvely ja punasuus, naaman turpoominen, ärtyneisyys, huonokuntoset kynnet ja hiukset mitähän vielä... ainii menetät sikan kokemuksii ku mielummi jäät kotiin oksentelee ku lähet kavereittes kaa ulos syömään, alat salailee asioita ja koht sul meneeki koko päivä syömiseen ja oksentamiseen. Kuulostaa tosi mukavalta. Voit sitte tulevaisuudessa kertoo sun lapsille (jos pystyt ees niitä saamaan) kuinka ihanan nuoruuden vietit vessanpönttöä tuijottaen. Taai sitte voisit lopettaa sen oksentamisen nyt, koska lupaan se tulee olee sun elämäs paras päätös ja alkaa murehtii jostai muust ku sun "läskeistä".

• tyhmätlapset2

Ainii unohin tärkeimmän! Unohin vastata toho sun kysymyksee. Saat laihdutettua siten että urheilet säännillesti vaikka kolme kertaa viikossa ja syöt terveellisesti. Salaattii se puol lautast ja protskuu ja hiilareit 1/4.

• khoj

oot vielä niin nuori, älä stressaa :) syö terveellisesti ja aloita joku itselle mieluinen liikuntaharrastus, voit vaikka vanhemmille sanoo ja voitte yhes miettii minkälainen harrastus ois sopiva, voit tottakai kans kertoo jos vaikka haluisit terveellisempää ruokaa ku pizzaa, lähde vaikka ens kauppareissulla mukaa ja ehdota vihanneksia ja whedelmiä yms mistä ite tykkäät. mut älä stressaa sul on viel elämä edessä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe