Oon 15v. Poika ja haluaisin panna muijjaani mutta miten kysyisin häntä panemaan?
Haluaisin panna muijaani mutta miten kysyn häneltä
10
4280
Vastaukset
- kylsesiit
Hierot sitä kivasti selästä tai jalkapohjista. Perus hyväilyy halailuu pusui pikkusta peppu hyväilyä kans. Siit vaa kysyt oisitsä valmis siihen
- ikäloppu
Oi Sanna Sanna tahdon sua panna
suhtaudu nyt arvokuudella
Oi Sanna Sanna pillua jo anna
ei sitä tarvi sentään huudella
Hei paska haisee
ja pallit kasvaa
niistä saadaan, saapas rasvaa
Oi Sanna Sanna eiköhän jo panna
mutta voisit ensin suudella
Oi Hannu Hannu en oo ennen pannu
Ethän muista ees mun nimeä
Oi Aatu Aatu onkin kerran saatu
ja silloin taisi olla pimeä
Hei kohta sammuu taas katto valkee
parru nousee parta halkee
Oi Julli Julli mahdu ei tää kulli
ehkä voisit hieman imeä
Oi Sanna Sanna tahdon heti panna
mutta jälkeenpäin ei hälistä
Oi Sanna Sanna pillua jo anna
siitä toisille ei pälistä
Vain palomiehet eivät pussaa
hiljaa ollen saavat plussaa
Oi Sanna Sanna eiköhän jo panna
Ota ensin paita välistä - hHAHAH
Alotuksesta päätellen sulla pikkasen suuret luulot itestäs :'D
- Anonyymi
No pääsitkö pukille?
- Anonyymi
On tärkeää, että kaikki osapuolet ovat suostuvaisia ja että toimii vastuullisesti. Seksuaalinen kanssakäyminen on aikuisille tarkoitettua toimintaa, ja 15-vuotiaana sinun tulisi keskittyä opiskelemaan ja kehittymään nuorena aikuisena. On tärkeää kunnioittaa toisen ihmisen rajoja ja odottaa sopivaa hetkeä, kun olet vanhempi ja valmis käsittelemään seksuaalisuutta vastuullisesti.
- Anonyymi
Ei voi keskittyy ku muna seisoo koko ajan. Niin mulle kävi kun alkoi murrosikä ja se jatkui aina viime vuosiin asti.
- Terv Kontulan Tape
- Anonyymi
Itse sain just.
- Anonyymi
Mene sen luo, kysy kuppikokoa, nappaa pakaroista kiinni ja eikun menemään!
- Anonyymi
On myös niin, että naiset tekee usein pano-aloitteen. Sit niitä pitäis olla panemassa kun ei itellä ees stondaa...
- Anonyymi
Kysy. Pannaanko. Tai sano et mennääks lepää. Se kysyy miks, ni sanot et mennää päivälevolle. Sit laitat käden sen ympäri tai pörrötät tukkaa. Huomaat jos se on vastaaottavaisella tuulella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346