Opamoxin käsittämättömän nopea vaikutus

Kylmät_kädet__

Nobet loppui, joten nappasin pari bentsoa. Vittu mennyt kuin 5 min, kun kolahti. En suosittele sekakäyttöä, koska siitä voi tulla todella arvaamattomia ja epämieluisia seuraamuksia, jopa pysyviä.

Asiasta toiseen, joku postasi Santun puhelinnumeron tänne. Se en ollut minä, mutta Tissu oikeesti, soita Santulle.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölmmnb

      Horisee pillerinarkki...

    • Kylmät_kädet__

      Tää olotila ei todellakaan ole sen arvoista, että sekakäyttö kannattaisi. Mielummin vain jompi kumpi, mutta ei yht'aikaa. Olo ei ole läheskään niin hyvä, kuin jos vain jompaa kumpaa olisi alla.

    • kylmikselle.koiria

      eli vitunaikaista sekoilua tiedossa. Öitä nyt kylmis ja kyllä me sulle koira löydetään.

      • Kylmät_kädet__

        Uhkailetko minua? En todellakaan suosittele pyrkimään kämppääni. Jos murtojäljet jää oveen, niin se on täysi tilanne sen jälkeen päällä. Takaan, että yksi tai useampi ihminen tulee kuolemaan.

        Täysin mahdotonta, että me kaikki säilyttäisiin hengissä sen jälkeen.


    • Kylmät_kädet__

      Lisäksi rauhoittavat salpaa keskushermostoa ja tekee sinusta täysin puolustuskyvyttömän, toisin kuin pelkkä alkoholi. Esim. jos nyt joku päättäisi tehdä ovihyökkäyksen, mun olisi pakko turvautua tuliaseeseen.

      En mitenkään pysty tässä tilassa puolustamaan itseäni pelkällä puukolla.

    • Kuolema_Kylmäkädelle

      Sekakäyttö (Kk:n tapauksessa sikakäyttö) tuhoaa aivan oikeasti aivosoluja. Alkoholin ja bentsodiatsepiinin yhteisvaikutus on ensinnäkin arvaamaton ja myöskin aidosti damagea aiheuttava.

      Jos olette nähneet Kylmiksen Lidlin hyllyjen välissä haahuilemassa, niin tiedätte, mistä on kysymys. Se on aivan zombie.

    • kylmis.hoitoon

      Ei vittu, mene jo hoitoon.

      • tissulle.koira

        Ei vaan sille pitää hommata koira.


    • mies.ja.pilleri

      Mies nielaisi pillerin ja muuttui välittömästi lääkäriksi. Nykyään hän toimii Obaman henkilökohtaisena lääkärinä.

    • ovipönkkä

      Nauti siitä bentsojen ja alkoholin tuomasta jumalallisesta olotilasta, eläkä aina jaksa valittaa.

      • Kylmät_kädet__

        Se oli aivan, kuin olisi vain napsitun vitusti Opamoxia yksistään, ei sen kummempaa. Mutta kait sekakäyttö on niin yksilöllistä.


    • kjjmmnb

      Naurettava pelle

      • Kuolema_Kylmäkädelle

        Velliperse pelle se on. Poisti sen Konepistoolilla heilumisvideonsa, kun koulutapot nousi taas lehtiotsikoihin. Vitun pelkuri.


    • kuinolisitte

      Ottakaa likaiset kätenne pois näppäimiltä ja menkää lenkille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      843
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe