Millainen tela seinän maalaukseen OH/MH? Saako telan valinnalla häivytettyä pinnan epätasaisuuksia? Olen yrittänyt tasoittaa seinää onnistumatta. Betoniseinä on pullistunut sen verran, että kun vedän lastalla tasoitteen sileäksi, keskelle seinää tulee aina muutaman kymmenen sentin levyinen paljas kohta, jonka reunat näkyvät, vaikka kuinka hion. En saa häivytettyä rajaa kunnolla enkä pysty koko seinää oikaisemaan. Aikaisemmin seinässä oli tapetti, jolloin epätasaisuus ei näkynyt. Mikä neuvoksi
Pullistunut betoniseinä
juise
2
193
Vastaukset
- remppamies1
Telalla ei paljon voi pohjiin vaikuttaa, hiominen ja tasoitteen valinnalla voit, matki sillä tasoitteella sitä muuta seinää vastaavaksi (ei hienotasoite ja hiominen ole paras), olen joskus häivyttänyt "töpöttämällä" pensselillä paksua maalia noihin näkyviin kohtiin ja antanut vähän kuivahtaa ja sitten vasta kaksi kierrosta maalia seinään saanut nopeasti siedettävän lopputuloksen.
- BauHerr
Lisää tasoitetta. Jos ei muuten onnistu, niin vuokraa rappauspumppu ja lisää tuhdimpi kerros.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122466Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761710Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361542- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?931416