Pikku-Mengele

Hezar

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halla-ahon_äänestäjä

      MIKSI SANOT MENGELE

      Ruotsi harjoitti pakkosterilisointia
      ennen Hitlerin aikaa

      ja noin vuoteen 1956

      Uppsalan rodunjalostusinstituurissa

    • Iikka8

      No johan se on aiemmin todettu että persupuolue on kaikenlaisen epämääräisen aineksen yhteenkokoava magneetti.

      • JUOPPOKEPULAINEN

        kysyjä on vetänyt kiljua tänään päänsä täyteen ja jatkaa törkeyksiään
        kepulinmalliin täällä
        tukein paskahousu-Sipilän paskalakipisneksiä


      • OutoaKieltä
        JUOPPOKEPULAINEN kirjoitti:

        kysyjä on vetänyt kiljua tänään päänsä täyteen ja jatkaa törkeyksiään
        kepulinmalliin täällä
        tukein paskahousu-Sipilän paskalakipisneksiä

        Do you speak finnish? Ei vissiin.


      • paskalakietenee
        OutoaKieltä kirjoitti:

        Do you speak finnish? Ei vissiin.

        puhun kepulien kekrikieltä
        paskalakipisnes as usual


    • Paskalakisipilänsiipijät

      Alkoholihuuruissaan kepulainen häirikkö kysyjä pepep jauhaa täällä harhojaan
      ja lehtien otsikoita joistain kunnallispoliitikoista

      paska-aivokepulaisilla on runsaasti aikaa harjoittaa paheitaan ja niljakkuuksiaan kun maanvilejelyä ei enää ole ja ruoka tuodaan ulkomailta

    • Hulluja nuo persulit.

    • kepulienkeskinäistä

      vitun kepuli-kysyjä
      niitä ei täällä tarvita

    • gjhjjj

      Yksi Persupoliisi on vaatinut keskittämistä, nyt tämä yksi entinen poliisi esittää pakkosterilisointia.

    • SuomlaineN

      Putkonen sterilisoidaan?

      • yyuuuii777

        Tässsä oli kerrankin ajatusta olen itsekkin miettinyt sitä mitenkä meillä on varaa etättää Somalaita koskaan eivät tule tekemään töitä ja lisääntyvät kuin kanit . . .


      • 4444444

        Pitäisikö Persut pakkosterilisoida?


    • Halla-ahon_äänestäjä

      keskustalainen Kysyjä pepep on vuosiakausia häiriköinyt tälläkin palstalla pitäen itseään yli-ihmisenä joka tietää vähän samaan tapaan kuin Ylen toimittajat ovat mielestään yli-ihmisiä jotka osaavat sensuroida muka oikein tietämättömältä kansalta ja Hesarin toimittajat jotka osaavat muka älykkäästi valehdella kansalle kansan mukaeduksi

      Nyt on kuitenkin Suomen hallitus tulossa EN USKO SOININ TYYTYVÄN NELJÄÄN MINISTERIIN JOTEN
      HALLITUKSESSA ON 16 MINISTERIÄ

      USAN KASVUA TULLAAN LASKEMAAN ALASPÄIN JOTEN PÖRSSIT SAATTAVAT LASKEA TÄLLÄ VIIKOLLA

      ENGLANNISSA SEURATAAN KUNINGATTAREN PUHETTA JOKA SIIS ON PÄÄMINISTERI CAMERONIN KIRJOITTAMA

      ARVATTAVASTI INFLAATIO ELI RAHANMÄÄRÄ KASVAA TÄMÄN VIIKON KATSAUKSESSA JOTEN DRAGHIN JA PRAETIN PUHEITA SEURATAAN MYÖS

      RUOTSIN KANSANTULOARVIO TULEE MYÖS JA NORJAN TYÖTTÖMYYSLUVUT MUTTA KOSKA NORJASSA EI TEHDÄ TYÖTÄ VAAN ÖLJYÄ NÄILLÄ EI EHKÄ OLE SUURTA MERKITYSTÄ

      PUTININ LAAJAT SOTAHARJOITUKSET TIETENKIN HUOLESTUTTAVAT VENÄLÄISIÄ JOIDEN PIENET RAHAT KÄYTETÄÄN HÄVITTÄJIEN PROVOKAATIOLENNÄTYKSIIN

      • uuiiyyy

        Kyllä tää Pepep on sama nimimerkki kuin kysyjä ei Kepulaiset tällä palstalla viihdy kysyjä on sama vasuripaskiainen joka 90% hänen avauksiaan ja vastailee niihin itse ,katsokaa tämänkin päivän saldoa kaikki avauskset on samalta ääliöltä


      • pSS.rasistiroikaleet

        Hallitusneuvottelut alkavat olla ohi. pSS rasistiroikaleet ovat taas saaneet luvan tulla ulos kaapeistaan?


      • 8899770u
        pSS.rasistiroikaleet kirjoitti:

        Hallitusneuvottelut alkavat olla ohi. pSS rasistiroikaleet ovat taas saaneet luvan tulla ulos kaapeistaan?

        Toivottavasti uusi hallitus ottaa tämänkin asian käsittelyyn käväisin päivällä Tallinnanaukiolla ja olen vakuuttunut että tarvetta olisi tälläiselle menkää ja katsokaa mitä mieltä itse olette . .


      • poron_purija

        Joo. Itsekin kävin siellä ja olipas paljon persuja. Kyllä tarvetta on ilmiselvästi. Paria kävin puremassa kun niin halusivat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe