Hyi miten rumaa

kaunisnainenkaunis

porukkaa mikkelissä on. Länsisuomessa ihmiset on selvästi kauniinpia.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rt678

      Mene ihmeessä sinne Länsi-Suomeen. Me viihdytään täällä Mikkelissä ja ollaan tyytyväisiä kauneuteemmekin. Mahtaa se sinua paljon potuttaa, kun oikein aiheesta kirjoittelemaan aloit. No aloituksesihan kertoo kyllä eniten tyytymättömyydestäsi itseesi ja elämääsi.

    • kervetsa

      Lähde Lappeenrantaan - humppa siellä soi...

    • vessantaakke

      Hah mää oon susiruma ja tykkään ihan perkheleesti siitä. Mua rumempaa ei löydy. Oon vastapainona teille kauniille!

    • laumaeläimet

      Itse en ole huolissani ihmisten ulkonäöstä, vaan tyhmyydestä. Koen oloni ahdistuneeksi, koska joudun olemaan liikaa tekemisissä tyhmien ihmisten kanssa. Mun on varmaan pakko erakoitua. Ilmeisesti olen jotenkin mielisairas, koska en vaan kestä enää kuunnella tyhmien ihmisten tyhmiä juttuja.

      • fghrty756

        Olen kanssasi samaa mieltä. Harvoin tapaa ihmistä joka arvostaa kehumatta omaa elämäänsä ja läheisiään. Harvoin tapaa ihmistä joka osaa huomata kauneutta ja hyviä asioita ympärillään. Liikaa on ihmisten vertailua ja arvostelua arvostuksen sijaan. Liikaa on sitä epäonnistumisen pelkoa ja muurin rakentamista itsensä ympärille jonka takaa sitten ammutaan toisia.

        Joitakin avarakatseisimpia suvaitsevia ihmisiä pitäisi jokaisen tuntea ja ottaa heistä oppia.


    • rt456

      Savolainen tulee toimeen savolaisen kanssa ja kauneutta katsellaan myös ihmisen sisältä ja luonteesta. Me pidämme toisistamme ja siksi lisäännymme iloiten. Me ymmärrämme savolaisen sielunmaiseman ja tiedämme että tämä on mahtava paikka elää. Ei voi savolainen hyvin pääkaupunkiseudun lähiössä, ei. Vaikka noita mollaajia onkin vähän, se joskus harmittaa joitakin jonkun verran, mutta onneksi monin verroin enemmän on muuallakin päin Suomea porukkaa jotka ovat ihastuneet Savoon ja Savolaisuuteen. Arvostavat meitä ja asuinmaitamme.

    • reissurepe

      Suomea kierrelleenä en sanoisi lännestä löytyvän sen kauniimpia ihmisiä. Mutta veemäisimmät tyypit löytyy kyllä Länsi- Suomesta. Ihme mölliköitä. Eli yleistetään nyt itsekin..

    • Åbo009

      No Suomessahan on valtavat erot länsi-itä -akselilla. Geeniperimä länsisuomalaisten ja itäsuomalaisten välillä on suurempi kuin ero saksalaisten ja englantilaisten kesken. Länsisuomesta löytyy kaunista pitkäsääristä germaaniheimoa kun taas hämeessä/idässä on enemmän niitä persjalkaisia puolisaamelaisia.

      Ei millään pahalla mutta kannattaa käydä Turussa :-)

    • Kymiläinen

      Åbon 009 agentti on aivan oikeassa. Sawossa vaikuttaa enemmän Neanderthalin geeniperimä kuin mitä muualla Suomessa. Ihmiset on Sawossa enemmän kirveellä veistetyn näköisiä. Ei tälle voi mitään.

      • rt456

        Siksi meillä onkin ihan oma kauneusihanne, jota junantuomat ei ymmärrä. Meistä täällä on kauniita ihmisiä ja sehän on pääasia, että hyväksyy itsensä ja muut arvostelematta. Vai mitä?


      • Kymiläinen

        Kyllä. En ottanutkaan kantaa kauneuteen tai rumuuteen vaan geeniperimän aikaansaamaan erilaisuuteen. Kauneus on katsojan silmissä eikä makuasioista voida kiistellä.


      • Vanhaleidi

        Olen Hämeestä Mikkeliin muuttanut pohjalainen ja mielestäni mikkeliläiset eivät ole rumia. Etenkin naiset ovat heleä-äänisiä, pienehköjä ja naisellisia esim. pohjalaisiin sisariinsa verrattuna. Kummallisimmat ihmiset ovat mielestäni porilaisia. Todella ulkomaalaisen näköisiä, kirveellä veistettyjä ja käheä-äänisiä leidejä kauppojen myyjätkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe