JUOPOIN MERKKI???

Blabla

Mikä on juopoin ja alkoholistunein merkki? Ja syystä että? Ois kiiva saada pitkiä vastauksia että minkä takia juuri se merkki olisi juopoin. Kiitos...

31

6176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt itsekin

      Tuttavapiirissä on paljon neitsyitä ja yhdessä ollaan tultu siihen tulokseen, että neitsyt ei syljeskele lasiin! Syytä en ole vielä keksinyt miksi näin, mutta...

      Toisaalta taas neitsyt alkoholisteja en ole tavannut, mutta sitäkin useamman kauriin, jolle viina on jo ongelma...

      • vaaka

        samaa mieltä.. kaksi läheistä ystävää kauriita ja molemmille maistuu usein ja paljon.. toinen on nainen toinen mies...


      • sarvipää kommentoi
        vaaka kirjoitti:

        samaa mieltä.. kaksi läheistä ystävää kauriita ja molemmille maistuu usein ja paljon.. toinen on nainen toinen mies...

        Outoa, sillä itse olen kauris ja juon tosi vähän ja harvoin. Seurustelin aikoinani kaurismiehen kanssa ja hän oli absolutisti. Lisäksi muut tuntemani kauriit eivät juurikaan juo.

        Itse olen tavannut ihan alkoholisteja, nyt onneksi kuivilla, ja he olivat härkiä ja kaloja.

        Kaloistahan sanotaan, että heillä on taipumus alkoholismiin. Tosin erittäin hyvä ystäväni kalat ei ole juoppo vaikka ei kylläkään sylje kuppiin kun juhlimaan lähtee. Tiedä sitten...


      • torpanneito
        vaaka kirjoitti:

        samaa mieltä.. kaksi läheistä ystävää kauriita ja molemmille maistuu usein ja paljon.. toinen on nainen toinen mies...

        Kauriit juovat, juovat ja juovat. Krapulapäivänä on kiva lihottaa itseään lisää, kun krapula on ainoa tapa olla tekemättä mitään 'töitä' heille?


      • ei-ollu-muuta-tekemistä
        vaaka kirjoitti:

        samaa mieltä.. kaksi läheistä ystävää kauriita ja molemmille maistuu usein ja paljon.. toinen on nainen toinen mies...

        Mä oon kauris, mutten kylläkään juoppo. Juon kyllä joskus ja vähän vahvempaakin kuten 30%, mutta mä tiedän omat rajani ja millon juoda ja miten paljon. Kaikki ei tiedä. Myös mun äiti on kauris, enkä koskaan koko mun pienen elämäni aikana ole häntä kännissä nähnyt. Se on ihan ihmisestä kiinni miten paljon juo, ei horoskoopista, sillä yks mun hyvä kaveri on kalat ja se juo usein. Liian usein, mutta mun toinen tuttu on myös kalat ja absolutisti. Ja molemmat ovat vielepä naispuolisia. Mutta mielipiteet ne on kullakin, ajattele mitä haluat:D


      • Krisse-kauris
        vaaka kirjoitti:

        samaa mieltä.. kaksi läheistä ystävää kauriita ja molemmille maistuu usein ja paljon.. toinen on nainen toinen mies...

        Jossain kauriin luonnehoroskoopissa joskus muistaakseni lukikin tästä suhteesta päihteisiin, että aika äkkiä tulee tartuttua pulloon tai sätkään. Tiedä sitten... No itselläkin kun opiskeluaikana oli vähän ihmissuhdemurheita, niin kauheella biletyksellä kuvittelin niiden selviävän, että vois toi pitää paikkansa. Ja varsinki ehkä miehillä, joilla tunnetusti on vähä viä tiukempaa se vaikeuksistaan muille kertominen.

        Mä luulen, että kauris on tässäkin asiassa aika mustavalkonen, että jos otetaan, ni otetaan kunnollna, mut jos ei, ni ei sitte tippaakaan. En tiä.

        Mut kyllä juoppoja löytyy ihan joka merkistä. Talvimerkeistä ehkä siten, että otetaan murheisiin ja kesämerkeistä sitten löytyy niitä "ilosia veikkoja"!


      • Anonyymi
        Krisse-kauris kirjoitti:

        Jossain kauriin luonnehoroskoopissa joskus muistaakseni lukikin tästä suhteesta päihteisiin, että aika äkkiä tulee tartuttua pulloon tai sätkään. Tiedä sitten... No itselläkin kun opiskeluaikana oli vähän ihmissuhdemurheita, niin kauheella biletyksellä kuvittelin niiden selviävän, että vois toi pitää paikkansa. Ja varsinki ehkä miehillä, joilla tunnetusti on vähä viä tiukempaa se vaikeuksistaan muille kertominen.

        Mä luulen, että kauris on tässäkin asiassa aika mustavalkonen, että jos otetaan, ni otetaan kunnollna, mut jos ei, ni ei sitte tippaakaan. En tiä.

        Mut kyllä juoppoja löytyy ihan joka merkistä. Talvimerkeistä ehkä siten, että otetaan murheisiin ja kesämerkeistä sitten löytyy niitä "ilosia veikkoja"!

        Ravut ovat järjestään juoppoja, kulkevatkin sellasta toispuoleista kylkimyyryä


      • Anonyymi
        ei-ollu-muuta-tekemistä kirjoitti:

        Mä oon kauris, mutten kylläkään juoppo. Juon kyllä joskus ja vähän vahvempaakin kuten 30%, mutta mä tiedän omat rajani ja millon juoda ja miten paljon. Kaikki ei tiedä. Myös mun äiti on kauris, enkä koskaan koko mun pienen elämäni aikana ole häntä kännissä nähnyt. Se on ihan ihmisestä kiinni miten paljon juo, ei horoskoopista, sillä yks mun hyvä kaveri on kalat ja se juo usein. Liian usein, mutta mun toinen tuttu on myös kalat ja absolutisti. Ja molemmat ovat vielepä naispuolisia. Mutta mielipiteet ne on kullakin, ajattele mitä haluat:D

        Härkänä täytyy todeta etten tunne ainuttakaan selvää härkää, meille kyllä maistuu!


      • oiva

        sanompahan vaan että: hu hu!! vai että kauriit juoppoja? juoppous ei johdu millään tapaa aurinkomerkeistä. alkoholihan se pistää juomaan, ja se "riippuvuus".joo kuule menkää vaan kyselee kylänne puliukoilta niitten syntymä aikoja, sanompahan vaan että: HUH HUH!! johtuu myös vähän logiikasta ja asenteista.


    • merkki *

      Kalat, koska tunnen ainaki neljä kalaa jonka sairaukseksi voidaan sanoa alkoholismi.

    • kaksi

      Kala ja skorpioni.

      • skorppari

        oon samaa mieltä! tunnen monia kaloja jotka juovat niin paljon että illan päätteeksi ollaankin vatsahuuhtelussa... :/ ja itsekkin tulee kyllä juotua aika paljon... mutta monet jousumiehetkin on todella kovia juomaan!!


    • Oinas_tytsy

      Ravut ehdottomasti! Ne vaan on (ainaki useimmat!) sellasii kännikaloi että!
      Nim.Kokemusta löytyy

      • pikkupeikko

        itse olen rapu ja samoin poikaystäväni.. olen todella paljon rajoittanut juomista, kun rupesi tuntumaan että se menee yliäyrien. samoin poikaystävälläni. myös eräs tuttuni rapu on todella kova juomaan.
        mutta toisaalta, kaverini, neitsyt, on jo aika pahasti alkoholisoitunut.


    • Jussi

      Skorpioonit juo kyllä, mutta vesimiehet on pahimpia juoppoja. Syytä en tiedä mutta tutkittiin asiaa kerran kavereiden kanssa ja tultiin siihen tulokseen että vesimiehet ottaa aika paljon ja aina perseet olalle...

      • Lady

        ... että kyllä vesimiehet ottaa aika paljon ja aika usein... Ainakin minä ja kaksi vesimies ystävääni olemme huomanneet että tulee aina otettua kun on tilaisuus... Ja joskus vähän liiankin kanssa... :/


      • OinasN
        Lady kirjoitti:

        ... että kyllä vesimiehet ottaa aika paljon ja aika usein... Ainakin minä ja kaksi vesimies ystävääni olemme huomanneet että tulee aina otettua kun on tilaisuus... Ja joskus vähän liiankin kanssa... :/

        No, kyllä omien kokemusteni ja havaintojeni perusteella juopoimpia merkkejä ovat kalat ja ravut (ko.merkkejä on/on ollut lähipiirissä paljon ja melkein kaikki jollakin tavalla alkon otteessa, ennemmin tai myöhemmin), kauriillekin maistuu kyllä hyvin, ja härällekin, olenpa tavannut juopon kaksosenkin. Skorppari havaintojeni mukaan ennemmin tykkää hengailla baareissa ym. kuin vetää "lärvejä".
        Minä itse otan myös mutta oinaan viisaudella en liian usein ;). Sitten jos otan voin ottaa reippaastikin kyllä, harvemmin tosin enään. Ongelmaksi en ole sitä päästänytkään. Mites muut oikkuset??


      • kauris78
        OinasN kirjoitti:

        No, kyllä omien kokemusteni ja havaintojeni perusteella juopoimpia merkkejä ovat kalat ja ravut (ko.merkkejä on/on ollut lähipiirissä paljon ja melkein kaikki jollakin tavalla alkon otteessa, ennemmin tai myöhemmin), kauriillekin maistuu kyllä hyvin, ja härällekin, olenpa tavannut juopon kaksosenkin. Skorppari havaintojeni mukaan ennemmin tykkää hengailla baareissa ym. kuin vetää "lärvejä".
        Minä itse otan myös mutta oinaan viisaudella en liian usein ;). Sitten jos otan voin ottaa reippaastikin kyllä, harvemmin tosin enään. Ongelmaksi en ole sitä päästänytkään. Mites muut oikkuset??

        Tuskinpa alkoholin käyttö on horoskoopista kiinni. Mä olen kauris ja käytän alkoholia muutaman kerran vuodessa.


      • kauris78

        Mä olen avoliitossa vesimiehen kanssa. Eikä tuo näytä paljoa juovan. Paremmin viihtyy selvistä päin. Joten kyllä se alkoholin käyttö on enemmänkin ihmisestä kun horoskooppimerkistä kiinni.


      • nimetön

        Rapu on kaikkista pahin juoppo..!!!!!


    • skorppari

      No mun mielest skorpparit on kaikist pahimpii!!
      Eli esim. minä olen skorppari ja jos vaan on rahaa juoda niin sillon tulee otettua ja kunnolla ja useammat mun skorppari ystävätkin ovat sellaisia ja myös ravut!!

    • fisutyttö

      Itse olen lukenut kalojen horoskooppikuvauksista, että ainakin juuri meillä kaloilla olisi taipumusta alkoholismiin.

      Itse olen kalat mutten ikinä ole ollu kännissä. Voihan tietenkin nuori ikäkin(15) vaikuttaa asiaan.

    • juopot ja juoppokuskit

      Tunnen kolme alkoholistia. He ovat härkä, kaksonen ja neitsyt.

      Yleensä juhlissa kalat taitaa olla se, jolle eniten booli maistuu... Kalat harvoin näyttää ottavan vaan pari. Joko otetaan tai sitten ei.

      Eniten absolutisteja ja ns. kuskeja tiedän scorpioneissa, jousimiehissä ja kauriissa.

      Ehkäpä nämä kaikki on sattumaa, mutta näin mun tuttavapiirissä.

      • Karalahti

        Jerelle taas kuppi maistuu matsin jälkeen, treenien jälkeen tai ikävän iltapäivälehden uutisen jälkeen.
        Kuppi aina maistuu Jerelle.
        Turha sitä asiaa on vääntää saatana. Sitko otetaan niin sit otetaan.
        Ja sit kun ei oteta niin sit ei oteta.Piste.
        PS.Hytönenkin vielä paasas kysymyksillään.


    • Jellona_

      Ehdottomasti!!!

    • Gsus

      skorpionit ja veskarit on kovia kiskomaan. vesimiehillä fysiikka vaan tulee vastaan ennen skorpionia. skorpioni kiskoo aina vaan.

      • kauristyttönen

        Rapu ja Kalat. Seurustelin Ravun kanssa pitkään ja huhhuh! Kyllä sille miehelle viina maittoi. Jos ei pariin päivään ottanut, niin heti oli valittelemassa kuinka ei pitkään aikaan ole ottanut ja pakko olisi taas päästä ottamaan. Hirveä juomaan se oli ja aina sattui ja tapahtui juodessa. Kavereina on kaloja ja täytyy sanoa, että ovat todella alttiita alkoholille ja muille päihteille... monet kalat ovat alkoholisoituneet kaveripiirissäni ja yhdellä on huumeongelma.


    • mie

      no ne miun tuntemat kauriit oli kyllä kaikki syntyny 10-13 tammikuuta että oiskohan sillä mitään merkitystä.. muitakin yhteisiä piirteitä esim kaikki myös nukkuu paljon..

    • Anonyymi

      Oiskohan kalat??

    • Anonyymi

      juopoimpia merkkejä on ehkä ne tunteellisimmat merkit joilla voi olla eniten taipumusta juoppouteen koska asiat otetaan henkisesti raskaasti eli viittaan ns empaattisiin ja tunnepitoisiin merkkeihin kuten kalat, skorpioni, härkä ja rapu niin heillä voi olla isompi riski ajautua erilaisiin päihdeongelmiin kun elämä tuntuu raskaalta niin sitten otetaan alkoholia suruun ja tuskaan ja voi olla että nämä merkit myös ovat alttiita keräilyintoisuudelle eli he saattaa olla kovia tavarankerääjiä mikä ei aina tietenkänä automaattisesti liity masennukseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe