Haluaisin pitää nyt välivuoden lukion jälkeen. Hain amk-aloille mitkä eivät minua kiinnosta yhtään,koska en silloin tiennyt minne haluaisin opiskelemaan. Nyt tiedän suunnilleen mitä haluan/minne haluan.. Harmittaa tietenkin kun vasta nyt olen tajunnut minne haluaisin oikeasti opiskelemaan. Välivuoden haluaisin pitää koska se tekisi ihan hyvää.. Olisin kuitenkin valmis menemään johonkin töihin/työharjotteluun. Mietin kannattaako minun edes mennä pääsykokeisiin kun alat eivät kiinnosta yhtään enkä yhtään jaksaisi? Menetänkö työttömyystuet vaikka menisin välivuoden ajaksi työharjoitteluun? :)
Välivuosi lukion jälkeen..
Mitätehdäää
2
296
Vastaukset
- teemiltätuntuu
Älä mee jos ala ei kiinnosta koska tulet myöhemmin törmäämään töissä tähän kyseiseen alaan kunnes eläkkeelle pääset:D pidä välivuosi jos siltä tuntuu!:) (jos vielä töitä pystyisit tekee sen aikana niin plussaa!)
- teemiltätuntuu
Huomasin nyt että aloittajan viesti on vanha:bXD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817