Haluaisin pitää nyt välivuoden lukion jälkeen. Hain amk-aloille mitkä eivät minua kiinnosta yhtään,koska en silloin tiennyt minne haluaisin opiskelemaan. Nyt tiedän suunnilleen mitä haluan/minne haluan.. Harmittaa tietenkin kun vasta nyt olen tajunnut minne haluaisin oikeasti opiskelemaan. Välivuoden haluaisin pitää koska se tekisi ihan hyvää.. Olisin kuitenkin valmis menemään johonkin töihin/työharjotteluun. Mietin kannattaako minun edes mennä pääsykokeisiin kun alat eivät kiinnosta yhtään enkä yhtään jaksaisi? Menetänkö työttömyystuet vaikka menisin välivuoden ajaksi työharjoitteluun? :)
Välivuosi lukion jälkeen..
Mitätehdäää
2
370
Vastaukset
- teemiltätuntuu
Älä mee jos ala ei kiinnosta koska tulet myöhemmin törmäämään töissä tähän kyseiseen alaan kunnes eläkkeelle pääset:D pidä välivuosi jos siltä tuntuu!:) (jos vielä töitä pystyisit tekee sen aikana niin plussaa!)
- teemiltätuntuu
Huomasin nyt että aloittajan viesti on vanha:bXD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975