Haluaisin pitää nyt välivuoden lukion jälkeen. Hain amk-aloille mitkä eivät minua kiinnosta yhtään,koska en silloin tiennyt minne haluaisin opiskelemaan. Nyt tiedän suunnilleen mitä haluan/minne haluan.. Harmittaa tietenkin kun vasta nyt olen tajunnut minne haluaisin oikeasti opiskelemaan. Välivuoden haluaisin pitää koska se tekisi ihan hyvää.. Olisin kuitenkin valmis menemään johonkin töihin/työharjotteluun. Mietin kannattaako minun edes mennä pääsykokeisiin kun alat eivät kiinnosta yhtään enkä yhtään jaksaisi? Menetänkö työttömyystuet vaikka menisin välivuoden ajaksi työharjoitteluun? :)
Välivuosi lukion jälkeen..
Mitätehdäää
2
380
Vastaukset
- teemiltätuntuu
Älä mee jos ala ei kiinnosta koska tulet myöhemmin törmäämään töissä tähän kyseiseen alaan kunnes eläkkeelle pääset:D pidä välivuosi jos siltä tuntuu!:) (jos vielä töitä pystyisit tekee sen aikana niin plussaa!)
- teemiltätuntuu
Huomasin nyt että aloittajan viesti on vanha:bXD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831