Välivuosi lukion jälkeen..

Mitätehdäää

Haluaisin pitää nyt välivuoden lukion jälkeen. Hain amk-aloille mitkä eivät minua kiinnosta yhtään,koska en silloin tiennyt minne haluaisin opiskelemaan. Nyt tiedän suunnilleen mitä haluan/minne haluan.. Harmittaa tietenkin kun vasta nyt olen tajunnut minne haluaisin oikeasti opiskelemaan. Välivuoden haluaisin pitää koska se tekisi ihan hyvää.. Olisin kuitenkin valmis menemään johonkin töihin/työharjotteluun. Mietin kannattaako minun edes mennä pääsykokeisiin kun alat eivät kiinnosta yhtään enkä yhtään jaksaisi? Menetänkö työttömyystuet vaikka menisin välivuoden ajaksi työharjoitteluun? :)

2

112

Vastaukset

• Älä mee jos ala ei kiinnosta koska tulet myöhemmin törmäämään töissä tähän kyseiseen alaan kunnes eläkkeelle pääset:D pidä välivuosi jos siltä tuntuu!:) (jos vielä töitä pystyisit tekee sen aikana niin plussaa!)

• Huomasin nyt että aloittajan viesti on vanha:bXD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    146
    6230
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    162
    2693
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    35
    948
  4. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    30
    496