Te joiden perheessä on koira!!!

Minävaantäällähei

Hei te kaikki jonka perheessä on koira!Osallistutteko itse niiden hoitamiseen?Minkä rotuinen koira?Halusitko itse koiran vai ottivatko vanhemmat koiran ns."itselleen"
Meillä on lyhytkarvainen collie ja se tuli meille 2008 jolloin olin 8 vuotias,parina ensimmäisenä vuonna en saanut käyttää sitä yksin lenkillä,mutta pikku hiljaa sitten sain.Nykyään(olen siis 14) käytän sitä lenkillä n.1-2 krt lenkillä/päivä arkisin ilta/päivä lenkki äiti käyttää aamulla,kun isä on kotona niin hän käyttää aamut ja päivät.Viikon loppuisin käytän yleensä aamu ja vaihtelevasti päivä/ilta lenkit..Lisäksi harrastan sen kanssa agilityä ja pääosin minä olen opettanut sille temput jotka se osaa:) Haaveena olisi saada rippi lahjaksi nuorempi koira ,koska nykyinen on jo vähän vanha,eikä jaksa tehdä niin paljoa eikä ole niin ns.reipas..Mutta saa kertoa omia tarinoita yms...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiffuli

      meillä on 3 koiraa (siskon,veljen,vanhempien) en vihaa koiria mutta en älyttömästi tykkääkään... tulen ihan juttuun, haluaisin oman kissan (1 jo valmiiks mut ei minun)

    • NäinMeillä

      Kun olin nuorempi meillä oli koira. Sellainen länsiylämaanterrieri. Eipä siitä paljoo iloa minulle ollut kun olin niin pieni kun se oli vielä nuori. En saanut koskaan harrastaa sen kanssa mitään mutta ulkona jouduin käyttämään. Perheen vanhimmalle siitä oli eniten iloa. Tämän koiran kuoltua sanottiin ettei enää koiria ja olin kyllä katkera. Nyt kun olen 16 niin meille on sitten tulossa pk collie nimen omaa seurakoiraksi ja MINULLE agilitykoiraksi. Näin nuorimmaisena saan vihdoin kokea sen mitä vanhemmat sisarukset saivat aiemmasta koirasta

    • 9999999

      Meillä on kolme koiraa. Kaikki narttuja. Yksi perro eli espanjanvesikoira kohta 3v ja kaksi toyvillakoiraa musta 1,5v ja ruskea 9kk. Kaksi vanhinta eli musta puudeli ja perro asuvat siskoni luona, lasken ne kuitenkin perheeseeni koska asun osittain siskoni luona. Osallistun niiden kaikkien hoitamiseen.Kaikki perheessämme kyllä siis halusi koiraa Siskoni oli aina ollut koirafani muttemme äitini allergian vuoksi uskaltaneet ostaa koiraa, kunnes juuri mun yläasteen alettua kolme vuotta sitten törmäsimme vesikoiriin ja meillä kävi tuon perromme isä kylässä eikä oireita tulllut niin päädyimme ostamaan tuon perromme. Siitä tuli aikalailla siskoni koira kun hän sen kanssa harrasti kaikkea agia, tokoa jne. Joten kun hän muutti pois kotoa se lähti hönen mukaansa. Tuon mustan villiksen siskoni halusi kotoaan muuttettua ostaa aivan omaksi koirakseen ja perromme kaveriksi. Mekin tutustuimme siten villakoiriin ja lopulta päädyimme itsellemmekin sellaisen hommaamaan. Kaikki nuo koiramme ovat aktiivisessa harrastuskäytössä ja perro kisaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe