Ihmisten varakkuus

tusinapack

Olen kiinnostunut varakkaisista naisista, siis VARAKAS NAINEN. Ulkonäöllä ,kiloilla eikä iällä ole väliä, mukava luonne kyllä täytyis olla huumorin tajulla, mut pätäkkää reilusti ,että voi minut elättää pienellä viikkorahalla.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Princenssa

      Täällä olis eräs Prinsessa, jos niinku kiinnostais....

      • tusinspack

        Kyllä kiinnosta, ihan prinssessa, aletaan lämmittelemään orastavaa suhdettamme...


    • Vastike

      Mitä annat vastikkeeksi? Hyvä tavara ja laatu ansaitsevat toki hyvän hinnan.

    • 332

      Oletko joku rasvanahka duunari joka on pohjasakkaa yhteiskunnassa vai joku entinen kriminaali joka lusinut elinkautisen ? Olen rikas mutta sinunlaisesi pohjavesikansa saa hypätä kaivoon.

    • kasipack

      Olen kiinnostunut parrakkaisista naisista, siis PARRAKAS NAINEN. Ulkonäöllä ,kiloilla eikä iällä ole väliä, mukava luonne kyllä täytyis olla huumorin tajulla, mut pätäkkää reilusti ,että voi minut elättää pienellä viikkorahalla.

    • Salloo

      Juu täälkii o varakas. sillai salavarakas, kuletan aina
      tissivaossa pätäkkää. Kaiken varalta. Mut jos ei tekarit,
      peruukki ja silikoonit häirihe, nii ollaa yhteyksiss. Voitas
      sillee salaa, ainaki, aluks vähä tapailla. Mie ku e päivänvalos
      oikein kehtaa ketä tahas turhapuroa vetää peräs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe