Nautinnollista juttuseuraa nuorelle naiselle?

J3551

Löytyisköhän täältä mielekästä ja nautinnollista Juttuseuraa nuorelle naiselle? (22v)

Oma äijä niin saakelen tumpelo ja aikaansaamaton ettei paljon kehuja näy tai saatuja tyydytystä?

22

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä löytyy

• J3551

Missäpäin vaikutat? Ikäkin toki kiinostaa ;)

• Pohjanmaalla ja 35

• Mikäs ny? Entä sun iäkäs?

• J3551

Ehkä inan nuorempi mitä teikäläinen. 22v.

Alkaa kohta olemaan tukalat paikat. Tuo oma äijä on ilmeisemmin totaali tuhkamuna, kun mitään irtoo sitten niin millään.
        Pakko sanoa näin ihan suoraan että panettaa ja paljon

• KIWAOLIWER

HEI1 22CM. MEISSELI ON HETI HALUTESSASI KÄYTÖSSÄSI TÄÄLLÄ STADISSA. AINOA EHTO ON ,ETTÄ MUN RAKASTELU KESTÄÄ VÄHINTÄÄN 2 TUNTIA, ENKÄ TIEDÄ KUINKA HYVIN PYSTYT KÄVELEMÄÄN SEN JÄLKEEN. TOISET ON SANONUT ETTEI NE PYSTYNYT JA LEIKKI NILKAN NYRJÄHDYSTÄ.

• Mennään viikonlopuksi hotelliin mä maksa ja molemmat nautti, mul emäntä pihtaa!

• J3551

Jos löytyy joku sopiva paikka! Tua välimatka ehkä vähän pitkäkin? ( ite Satakunnasta)
        Ikävää tollaset pihtarit.
        Räjähtää pää kohta, ellei pian saa.

Jos me nähtäis, ni mitä sä haluaisit tehdä mulle?

• laita mulle s-posti osoite jatketaan keskustelua siellä. Oon ihan normi tyyppi.

• J3551

• Eka syödään ja nautitaan, sitten vain yö nautitaan. Mä kyl sulle nautinnon saan ja sä mulle!

• Laitoi meilii tuliko?

• jamal23

Haista vittu natsi huora

• J3551

Mamu!

• myllytys

Onko täällä nyt jessin poikaystävällä löylykauha perseessä?

• Olen kas samassa tilanteessa muija pihtaa. Olisi kiva tavata samassa tilanteessa oleva nainen voitais nauttia yhdessä.

• Mistä päin satakuntaa olet?

• J3551

Porista

• Mä olen säkylästä ei oo paljon väli matkaa. Olis mukava tavata jo vaikka tällä viikolla.

• J3551

Kerro itestäs vähän enempi?

• Ulkonäkö on ok. Ikä 47v nuorekas. Mitä haluut tietää?

• KIWAOLIWER

SAATHAN SÄ MITÄ MIELENKIINTOISEMPIA JUTTUKAVEREITA JA EHDOTUKSIA TÄLTÄ PALSTALTA. KATO SITÄ ÄIJÄÄS JA KERRO ET HALUAT SEXIÄ, KUTEN NUORI NAINEN HALUAA. PITÄÄ ÄIJÄN YMMÄRTÄÄ, ETTÄ SE OIKEUS.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2166
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1757
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      115
      1581
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1296
    5. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      47
      990
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      905
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      817
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      793
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      60
      768
    Aihe