Suunnitteletko vieläkin VW AUDIN ostoa?

ei.enää.VW-tä

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VikaWaaken

      Ei sitä ymmärrä millään, miten joku vw.Golf on niin suosittu Suomessa.Markkinoijat onnistuneet huijaamaan ihmis poloisia.Voisin ilman ottaa,mutta samana päivänä möisin .

    • uffaffaa

      Jep. Paskan möivät 10 vuotta sitten: Audi A6, ajettu nyt 637 150 km, saa nähdä, milloin menee ihan rikki...

    • P4sk4n.möivät

      http://www.iltalehti.fi/autot/2015052619755553_au.shtml

      Henkilö oli ostanut 2008-mallisen Audi A6:n vuonna 2010 noin 73 000 kilometriä ajettuna.
      Parin vuoden kuluttua - kun mittarissa oli 103 000 kilometriä - jakohihna katkesi. Sylinterinkannessa oleva pumppusuuttimen keinuvipu rikkoontui, ja sen jälkeen myös jakohihna oli mennyt rikki.

      Hovioikeus määräsi koko 5 218 euron summan maksettavaksi myyjälle. Lisäksi hovioikeus määräsi myyjän maksamaan ostajan noin 17 000 euron oikeudenkäyntikulut.
      Oikeuden mukaan jakohihna on ajoittain vaihdettava osa, mutta nyt se rikkoontui ennen määräaikaa ja kilometrejä.

    • autoasiantuntija

      Noh, joskus aikoinaan kerroin muutamalle asiantuntijalle mielipiteeni näistä Seatin, Audin, Skodan ja itte volkkarin tulevista ongelmista - niin kaikki kertoi vain siitä kuin kiva niillä on ajaa. Kiva on loppunut kallisiin laskuihin, eikä kukaan halua näitä rasseja enää ostaa. Eräs toinen yhtä huono auto on Volvo.

      • qweqqeeq

        Eli mitä sinä asiantuntijana povasit ongelmiksi? Kerropa asiantuntija mitä eroa on VAG autojen hihnajakopäässä verrattuna minkä tahansa auton hihnajakopäähän tai sitten vastaavasti ketjujakopäähän? Entäs miten sinusta eroaa VAG:n DSG muiden merkkien suorakytkentävaihdelaatikoista.

        Povastiko aikoinaan myös että Toyotan D4D moottorit hajoaa? entäs Toyotan VVT-i moottoreita tullaan uusimaan suuren öljynkulutuksen takia? Entäpäs Mercedes-Benzin ruosteongelmat (ruostuvat yhä muuten) tai perinteisten vaihdelaatikoiden hajoamiset glykolin takia.... Siinä vähän alkua. Voidaan jutella myös muiden merkkien aika laajoistakin ongelmista (Toyota VVT-i- laite, Ford imusarjojen läpät ja ruoste, Mercedes suihkutussuuttimet, BMW automaattivaihdelaatikot ja ruoste ja jakopää sekä imusarja läpät, Volvo vaihdelaatikot).

        Näissä melkein kaikissa on yksi yhteinen tekijä; alihankkija. Toki merkin pitäisi taata laatua, mutta....


    • Silkkoasisältä

      Hyvä uskoiset mainosten uhrit luulevat että nuo preemiumit on autoihanteiden täyttymys.
      Komeat kuoret ja pellin alla samaa kuraa kuin oman konsernin halpismalleissa.
      Kalliita pidettäviä mutta ehkä omistajan kuvittelema kanssa-autoilijoiden kateus sen arvoista on.
      Oma ajokki on nyt n 2500e japanialainen farmari, en oo vielä auton rotteloiden takia kateutta päässyt tuntemaan.

    • Veeseitkytä

      Volvo vaunuista varmin!

    • OletMatalaohtainen
    • gsdgsddg

      Ei tarvitse kuin lukea kuin merkkifoorumeja niin saa paljon hyvää infoa eri merkkien ongelmista ja niiden ratkaisuista. Viatonta automerkkiä ei ole ja viat vain koko ajan yleistyvät valitettavasti.(ja niiden korjaus tulee koko ajan kalliimmaksi). Eiä noilla uusimmilla ratkaisuilla saada mitään parempaa aikaisemmaksi. Toiset merkit ottavat vastuun paremmin kuin toiset. VAG tai oikeastaan VAG maahantuonti ja jälleenmyyjät huonoiten.

    • Takuuaika

      Vagineet ei kuulu siihen ryhmään mistä autoa katteleen, mulla ei riitä rahat semmoisten vikapesien ylläpitoon.

    • IIIIIII

      paskanpesä!!!

    • turhanvalittajatkuuhun

      Onneksi suomi kaksnelosesta ja autoilufoorumeilta löytyy hyviä ohjeita ongelmattoman auton hankintaan. Rekisteröinti tilastot kertoo kuluttajien valveutuneesta tietoisuudesta löytää itselleen sopiva menopeli, jossa ei ole ongelmia. Järkevät ihmiset tekee ostopäätökset perehtymällä tosiasioihin. Turvallista autoilu kesää, vaikkapa DasAutoilla:)

    • Eivolokkaria

      Kyllä niitä mainostajien aivopesemiä ihmisiä riittää.
      Järkevyydellä ei ole juurikaan tekemistä kun mielikuvat jyllää.

      • opeli

        Eihän ne oo aivopesemiä, kun voivat saada fakta tietoa foorumeilta ja suomi24:stä. Auton valinta on kuin persreikä, jokaisella on omansa.


    • Mersullamennään

      Aivopesu mainostajien taholta toimii.
      Mielikuvat syrjäyttää monesti älykkyyden viimeisetkin rippeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe