Äitinsä kirjoittanut fb: ssä että nukkunut pois 25.5.
MFF-Laura on kuollut
38
25630
Vastaukset
- ffh
Onko kellään nyt tarkempaa tietoa että miksi kuollut kuin vain että nukkunut pois?
- Nevö.hööd
Kuka on MFF-Laura?
- surullinentytto
surullista... oli niin nuorikin vielä :( ja olin kauan seurannut lauran blogia...
- Sofia-79
Surullista kun nuo myrkky antipsykootit hajoittavat kehoa sydämmest aina neuronien pysyvään hajoamiseen kuten masennus lääkeet Ja diabetes antipsykoottien ssri yms masennus lääkkeet tekee elämästä tuskaa. Ja vilkkai melkei jokainen lapsi. ADHD EI OLE Neurologinen sairaus yhtä lailla un ei lihavuuskan
.
- kbjjjjk
Mikä on MFF?
- lkijas
Bloggari blogista nimeltä Motherfuckin' Fashion:
http://fuckfash.blogspot.fi/
Sivupalkista selviää sukunimensäkin, josko sama kuin äidillä, en tiedä. - pelletttt
MFF-Laura kuoli siksi, että teidän aivokääpiöiden kommentit romahduttivat lahjakkaan nuoren naisen itsetunnon. Nostakaa hattua itsellenne.
- hus_sika_metsään
Hei! Sun on nyt aika mennä itsees. Mielellään ehkä myös jäädä sinne. Nää sun kommentit on viheliäisiä. Siis: mene muualle oireilemaan.
- HulluPulupoika
Mä tykkään runkata ulosteessani
- 30052015
Mihinköhän Laura kuoli? Tätä ei kyllä voi uskoa todeksi.. :/
- kkskjeej
Mihinköhän....
- sureva
Ihan järkyttävää lukea näitä kommentteja. Turha tulla kommentoimaan, jos asia ei liikuta teitä paskan vertaa. Minä seurasin kymmenisen vuotta Lauraa, tuota ihanan luovaa ja persoonallista ihmistä. Julkkis tai ei, hän inspiroi omaa elämääni ruudun toiselta puolen.
Hänellä meni todella kurjasti muutama vuosi vakavien uniongelmien ja sen liitännäisongelmien kanssa. Toivoin todella, että hän olisi selvinnyt. Tämä on traagista siksi, että noin nuori ja pidetty nainen kuoli. En tiedä asiasta enempää, mutta luulen, että joku lääkkeen yliannostus on voinut tapahtua, tai joku muu. Turha kai spekuloida, mutta kurjaa, jos hän on itse päättänyt päättää elämänsä.- DDDD187
Mielestäni on aivan käsittämättömän kuvottavaa heittää tuollaisia kommentteja, kuten 'rot in hell' ja muita törkeyksiä, jotka kohdistetaan kuolleeseen henkilöön. Edes ihmisten uteliaisuus Lauran kuolemaan johtaneita syitä kohtaan ei ole läheskään niin vastenmielistä, kuin tuollainen käytös. Hän oli silti jonkun lapsi, sisar, ystävä ja tällä hetkellä hänen omaistensa suru on varmasti suuri. Vaikea uskoa että kukaan tervejärkinen, aikuinen ihminen kykenisi kirjoittamaan jotakin noin sairasta ja oksettavaa kaikkien luettavissa olevalle keskustelupalstalle. Laura jakoi paljon yksityisasioitaan blogissaan ja monella varmasti oli tiedossa lääkeriippuvuus ja uniongelmat, joista kumpikaan ei ole tarpeeksi hyvä peruste kommentoida kenenkään kuolemaa tuolla tavoin.
Sitten kun sinä päädyt mullan alle, toivon todella että joku lorottaa kunnon kuset haudallesi ja mieluiten omaistesi nähden. Vitun kuvottava saasta. - Anonyymi
DDDD187 kirjoitti:
Mielestäni on aivan käsittämättömän kuvottavaa heittää tuollaisia kommentteja, kuten 'rot in hell' ja muita törkeyksiä, jotka kohdistetaan kuolleeseen henkilöön. Edes ihmisten uteliaisuus Lauran kuolemaan johtaneita syitä kohtaan ei ole läheskään niin vastenmielistä, kuin tuollainen käytös. Hän oli silti jonkun lapsi, sisar, ystävä ja tällä hetkellä hänen omaistensa suru on varmasti suuri. Vaikea uskoa että kukaan tervejärkinen, aikuinen ihminen kykenisi kirjoittamaan jotakin noin sairasta ja oksettavaa kaikkien luettavissa olevalle keskustelupalstalle. Laura jakoi paljon yksityisasioitaan blogissaan ja monella varmasti oli tiedossa lääkeriippuvuus ja uniongelmat, joista kumpikaan ei ole tarpeeksi hyvä peruste kommentoida kenenkään kuolemaa tuolla tavoin.
Sitten kun sinä päädyt mullan alle, toivon todella että joku lorottaa kunnon kuset haudallesi ja mieluiten omaistesi nähden. Vitun kuvottava saasta."Sitten kun sinä päädyt mullan alle, toivon todella että joku lorottaa kunnon kuset haudallesi ja mieluiten omaistesi nähden. Vitun kuvottava saasta."
Niin...ja tuolla loppukommentilla osoitit olevasi itse täysin samanlainen. Hohhoijaa.
- MillaSaarelma
Kaunis muistovideo Laurasta: https://youtu.be/Mq6i8s66uto
- Yellowfellow
Niin oli, oikein kaunis. Laura ehti liian lyhyeksi jääneen elämänsä aikana nähdä ja kokea niin paljon! Lepää rauhassa.
- Nanii
kaunis video<3
- 18061989
Ihana video tyttärestäni Laurasta, kiitos sinulle joka tämän teit ❤️ T. Äiti
- Nanii
lepää rauhassa laura <3 nyt sun on ainakin hyvä olla, saat sielullesi rauhan ikiunessa. Osanotot omaisille.
Onko totta että laura tappoi itsensä :( - Ikuinenystävä
Minulla on kova ikävä Lauraa...
- miksinäin
Mihin Laura kuoli? :'(
- IkuisestiLauranMuistaen
On tullut ilmi paljon viitteitä että olisi ollut itsemurha joten siihen uskon. Myös erään tuttavan sanoma "nukkui poi" viittaa siihen miten itsemurha on tehty...Äärettömän surullista, vetää sanattomaksi.
Lepää rauhassa rakas Laura.
<3
- fkjuio
Johan on julkimo.
MMF-Laura.
Voi jumalauta.
Sama kun olis joku tietokonetyyppi...PDF-Simo vaikka - whotheFuck
Kaksi kysymystä:
Kuka?
Ja miksi meidän pitäisi välittää tästä uutisesta?- SijansaTälleKerran
En itsekään tiennyt kyseistä henkilöä, mutta kaipa noita blogeja monet lukevat ja niiden kirjoittajat ovat lukijoilleen tuttuja. Siksi kai. Eipä tuo ainakaan tänne spämmää, kuten eräs kaheli ukko, jolle toivoisi oikeasti saman kohtalon.
- Kantaa
Sähän välität, kun otat kantaa.
- Lerokee
Voi hyvä taateli sentään. Jos et tiedä/tunne/ei kiinnosta koko ihmistä/blogia niin miksi keräät huomiota täällä kertomalla siitä "suureen ääneen" ja vielä vittuilemalla perään? Ei voi muutakuin sanoa että toivottavasti ihmiset ovat teidän kuolemistanne samaa mieltä.
Itse luin lauran blogia 7vuotta ja oli aivan mahtava ja innoittava persoona!
R.I.P ja voimia perheelle! - Jokker
Kamalaa, jos päätti itse elämänsä lopettaa. :/ Voi Laura. Tosin kamalaahan se on joka tapauksessa
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859