Aina muistoissa.

669435693

Tapasin kaupungilla mukavan pojan. Pojan nimi oli Pertti, olin tuntenut Pertin jo yhden vuoden. Tiesin että hän halusi minua. Pyysin Pertin luokseni kahville, illalla sitten söimme ja joimme lasin viiniä. Kävimme katsomaan yhdessä elokuvaa. Elokuvan aikana Pertti tuli istumaan minun viereeni, käperryin hänen kainaloonsa ja kuiskasin: pitäisikö sammuttaa leffa. Pertti sulki tv:n ja tuli takaisin viereeni, hetken sain olla kainalossa ja yht'äkkiä hän laittoi kätensä polvelleni, polvelta käsi meni hitaasti reisilleni, hän nosti hamettani ja koski stringejäni... Olin jo ehtinyt hieman kostua. Pertti kävi lattialle polvilleen, ja otti stringini hitaasti pois, jonka jälkeen hän hitaasti veti minulta paitani pois sekä myös rintsikat. Pertti otti sitten itseltänsä vaatteet pois. Pertti pyöritti hellästi rintojani, hieman niitä nuollen, hänen kätensä hitaasti alkoi menemään alemmas ja hän hieroi hetken kosteaa pilluani, kunnes hän rupesi hieromaan klitorista. Olin aivan kiiman kostea, kun Pertti oli hetken hieronut minua, hän antoi kullinsa käteeni. Otin hänen kullinsa hellään käsittelyyn ensin hieroen, sitten halusin ottaa munan suuhuni, mikä sen ihanampaa kun saada muna suuhun. Hetken leikin jälkeen hän munansa kanssa kiusotteli minua häpyhuulten yllä. Halusin kovasti munan sisään, voihkin ja huusin. Pertti otti makuuhuoneen laatikosta käsiraudat ja sitoi minut sänkyyn, olin siinä ja sitten Pertti hitaasti laittoi munansa sisääni, huusin niiin että nautin siitä, halusin munaa nopeilla työnnöillä. Pertti tunsi miten minä värähtelin ja ulisin nautinnosta, hetken leikin jälkeen itse sain ihanan orgasmin sekä myös Pertti tuli sisääni. Oiih :)

2

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munamunakulli

      Tapasin kaupungilla mukavan pojan munansa kanssa. Elokuvan aikana Pertti tuli munansa kanssa reisilleni. Pertti sulki hitaasti nopeilla työnnöillä kullinsa käteeni. Pertti kävi lattialle polvilleen munaa nuollen ja sitten Pertti tuli laatikosta munaa hieroen. Pertti tunsi munan häpyhuulten yllä. Tiesin että hän halusi munan kainaloonsa. Pertti otti kosteaa munaa suuhun illalla ja yht'äkkiä hän laittoi kullinsa polvelleni. Pyysin Pertin luokseni hieromaan hitaasti munaa. Pertti tuli käteeni ja reisilleni. Otin hänen kätensä suuhuni, kun Pertti oli hetken hieronut munaa, hän tuli nopeilla työnnöillä käteeni taas. munansa kanssa kullinsa yllä huusin munaa suuhuni. Halusin kovasti munan sänkyyn, itse sain käsiraudat kainalossa orgasmin sekä munansa kiiman polvelleni.

    • jännittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe