hävettää ja ahdistaa

allaboutit

Olen nuori, mutta tunnen olevani välillä epäonnistunut. Olen sinnikäs ja teen omaa juttuani, mutta välillä mietin, nauretaanko mulle selkäni takana. Onko kaikki sen arvoista?

Olen koulussa ja opiskelen, mietin mitä teen elämälläni. Alani ei työllistä, joten pelkään että joudun kortistoon.. Sitten toisaalta pelkään että joudun paskaan työhön. Yritän päästä eroon siitä, mitä muut ajattelevat, mutta muut saavat kaiken helpommalla kuin minä. Minulla on viimevuosina ollut niin paska tuuri, niin suhteissa, työelämässä, omissa harrastuksissa.

kovasti aina näistä kausista nousen, mutta tuntuu että heti jokin asia lyö alas ja musta tulee vihainen. Käyn terapiassa ja puhun ystäville, mutta silti. Tuntuu välillä että kaikki ajattelee että olen joku epäonnistunut hylkiö.. Jolla ei ole rahaa ja ihan tosi paljon opintolainaa....
Onko muita? Keskustelua?

7

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masis

täälläkin on epäonnistunut hylkiö, tuntuu siltä etten onnistu oikein missään ja että minusta ei pidä kukaan, käyn itsekkin terapiassa ja elämä ei tunnu maistuvan muutenkaan. Pitää vaan koittaa muistaa että elämä tapahtuu vain kerran ja onnellisuutta täällä ollaan tavoittelemassa, antaa toisten nauraa jos niitä naurattaa, nauru on hyvä juttu ja sitä ei voi olla maailmassa liikaa, ei siitä pitäisi ottaa itseensä, ei elämä ole niin vakavaa. Pitää vaan mennä rohkeasti kohti omia päämääriä niin saavuttaa onnellisuuden.

• Gelasalas

Itsellä ei velkaa ole, mut työt on herkässä, 2 kertaa vuodessa, syksyisin ja keväisin käyn vaihtamassa asiakkaille renkaita auton alle, siinäpä se. kaikki vapaa-aika menee koneella pelaillessa ja frisbeegolfin parissa. ei täydellinen, mut oon tyytyväinen. Olkaa itsevarmoja, se on kaikilla, mut melko moni tarvitsee sitä itsevarmuuden buustia kavereilta, toimii, mut ei välttämätön. Sen voisi kääntää niin, että aina on joku jolla menee huonommin. Kysymys kuuluu, oletko itse tyytyväinen? Jos et, etsi se mikä mättää ja etsi keinoja korjata se. kovin ylös en itse usko elämässä pääseväni, mut olen vähään tyytyväinen. :)

• olet.viisas

Olipas ihana ja positiivinen viesti! Siinäpä se, onnellisuus on niin pienestä kiinni!

• godblessyou

Sinä olet paras ja sulle ei naureta! Olet fiksu ja me rakastetaan sua...

• hohohoho

Teille kaikille nauretaan koko ajan.

• vesipää
        hohohoho kirjoitti:

Teille kaikille nauretaan koko ajan.

rauhotu rihanna

• määäsääjatää

Kaikki mikä ei tapa vahvistaa. Itte en enää ajattele paljoa mitä muut ajattelee minusta.(toimin järkevästi kuitenkin).ja itsevarmuus kasvanut paljo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      160
      11504
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5974
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4957
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4724
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4265
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      92
      3581
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80