Itsekin olen homo ja olen "kaltaisteni" kanssa keskustellut aiheesta ja olemme tulleet varmaan johtopäätökseen asiasta että, Antti Tuisku on homo.
Tämä ei ole enää edes kyseenalaista vaan suorastaan ilmiselvää. Ja uskokaa pois kyllä homo homon tuntee. Toinen uusi teinipoppari homo on Ari Puro tästä uudesta popstars triosta. Ari ei ihan niin ilmiselvä tapaus ole mutta aika todennäköinen.
Tunnistettuja julkkishomoja
193
117127
Vastaukset
- varmasti homo
Vihreiden ympäristöministerinäkin ollut Pekka Haavisto on homo
Meni julkisesti naimisiin perulaisen miehen kanssa- Tarkka
Usein näistä köyhistä maista rikkaisiin tulevista puolisoista menee naimisiin taloudellisista syistä. Ei kai kyse ole siitä, että vanhenva Pekka ostaa seksiä nuoremmalta köyhän maan edustajalta?
Tällainenhan olisi täysin moraalitonta. - Jensen
Helsingin sosiaalilautakunnan puheenjohtaja Ari Saukkonen (vihr) on julkihomo.
http://personal.inet.fi/koti/ari.saukkonen/
Saukkonen, Ari:
Aristelematta – homomiehen elämästä
Kirja sisältää Setan sosiaalisihteerinä viisi vuotta työskennelleen Ari Saukkosen kirjoituksia. Kirjoituksissa pohditaan homomiehen näkökulmasta niin rakastumisen kuin poliittisen vaikuttamisenkin ongelmia.
1995, 97 s. ISBN 952-9862-04-0.
Seta-säätiön puheenjohtaja Jorma Hentilä (vas) on julkihomo. - gaygingi
tiedän ettei oo homppeli, hän on umpihetero, pakit saat jos yrität häntä...
- gaydar
gaygingi kirjoitti:
tiedän ettei oo homppeli, hän on umpihetero, pakit saat jos yrität häntä...
ja kaapissa. Mut mä en ainakaan yrittäis, kokoomuslaista! On meikäläisiä siis "kykypuolueessakin", muunmuas antiikkinen Ike Kenerva on bisse, monen kundin perhekalleudet hyvinkin tuttuja siellä Turun suunnalla.
- hys-hys-hys-ja-höh
gaydar kirjoitti:
ja kaapissa. Mut mä en ainakaan yrittäis, kokoomuslaista! On meikäläisiä siis "kykypuolueessakin", muunmuas antiikkinen Ike Kenerva on bisse, monen kundin perhekalleudet hyvinkin tuttuja siellä Turun suunnalla.
Helsingin hämärimmissä paikoissa on aikapäivä liikkunut jonkun verran Ikeä muistuttava ukkomies tai sormuksetonkin, joka ei kyllä ole Ike, kovasti näköinen kyllä ja muutkin tunnusmerkit vastaavat huhuja.
- Romanfin1
Eiks se Antonio ole kotoisin Ecuadorista ?
- Leukador
Voihan sen Perua.
- la_re
mistä sä tiiät et ne kaks on homoja? onko ne ollu miesten kans jotenki et sen huomaa vai miten. mä en oo huomannu et ne ois homoja. mutta sen oon huomannu et eminemillä on satiaisia alakerrassa. =)
- tunnistaa
homon?
- Itsekin
Kyllä sen vaan huomaa. On monia maneereja mistä yksilön tunnistaa. Ei mitään yksittäistä seikkaa josta varmasti tunnistaa mutta olemuksessa yleensä. Tästä taannoin porukassa keskusteltiin ja äänin 6-0 oltiin sitä mieltä.
Antti varmasti asiaa peittää parhaansa mukaan maineensa säilyttääkseen eikä sitä varmasti julkisuudessa tule tunnustamaan lähi vuosina.
Olen pahoillani kaikkien pikkutyttöjen puolesta :) - Ei ymmärrä
Itsekin kirjoitti:
Kyllä sen vaan huomaa. On monia maneereja mistä yksilön tunnistaa. Ei mitään yksittäistä seikkaa josta varmasti tunnistaa mutta olemuksessa yleensä. Tästä taannoin porukassa keskusteltiin ja äänin 6-0 oltiin sitä mieltä.
Antti varmasti asiaa peittää parhaansa mukaan maineensa säilyttääkseen eikä sitä varmasti julkisuudessa tule tunnustamaan lähi vuosina.
Olen pahoillani kaikkien pikkutyttöjen puolesta :)Tuskin kovin moni Anttia fanittavista pikku tytöistä hänen kanssaan on missään tekemisissä sen enempää, oli Antti homo tai hetero.
- Itsekin
Ei ymmärrä kirjoitti:
Tuskin kovin moni Anttia fanittavista pikku tytöistä hänen kanssaan on missään tekemisissä sen enempää, oli Antti homo tai hetero.
Tottahan se on. Eihän se ihan nuorimpien elämään varmaankaan paljon vaikuta, ehkä joidenkin kypsempien uniin se saattaa tuoda pienen vivahteen!
- HÅmÅ
tunnistaa kirjoitti:
homon?
Äänestä
- Lertsukka
HÅmÅ kirjoitti:
Äänestä
äänestää keskustaa vai virheitä?
Miten sen politiikasta tietää. - HåMÅ
Lertsukka kirjoitti:
äänestää keskustaa vai virheitä?
Miten sen politiikasta tietää.PUHEÄÄNESTÄ se on "sellaista" homomaista painotukseltaan.
- Kaapissa
Jartsa ei ole julkisesti puhunut homoseksuaalisuudestaan. Jari on asunut yhdessä miesystävänsä Juhan kanssa jo vuosien ajan.
- järkyttynyt leski
Eiköhän Sillanpää ole puhunut ihan riittävästi pervoudestaan.Homokortilla ja talousrikoskeskittymän A-lehdissä markkinoiva keskinkertainen tangolaulaja sai Mietaan Juhankin järkyttymään. No ne joilla ei ole lihaksia niinkuin Mr.Lotharilla kompensoi tuotantoaan homojutuilla.
- fgdgdfgdfgdsfgdf
järkyttynyt leski kirjoitti:
Eiköhän Sillanpää ole puhunut ihan riittävästi pervoudestaan.Homokortilla ja talousrikoskeskittymän A-lehdissä markkinoiva keskinkertainen tangolaulaja sai Mietaan Juhankin järkyttymään. No ne joilla ei ole lihaksia niinkuin Mr.Lotharilla kompensoi tuotantoaan homojutuilla.
Lotharilla ei ole lihaksia..Lothar on aika gaymainen.
- hmmm
Minua on aina mietityttänyt oliko edesmennyt näyttelijä Tarmo Manni homo, oli ainakin ihan sen tyylinen heppu. Nuorempi polvi ei taida tuntea koko miestä. :)
- !!!!!!!!!!
Kyllä vain Manni oli homo. vielä julki sellainen.
- Kerran kohdannut
!!!!!!!!!! kirjoitti:
Kyllä vain Manni oli homo. vielä julki sellainen.
Tarmo Manni oli omintakeinen, hurmaava ja yllätyk-
sellinen ihminen, oli sitten homo tai ei. Hänellä
oli sellainen huumorintaju, että heikompia varmaan
hirvitti. En unohda päivää, jolloin olin nuorena
opiskelijana menossa junalle, ja Manni purjehti tak-
ki auki reuhottaen vastaan Rautatiehallituksen edus-
talla. Ajatelkaa, pala suomalaista kulttuurihisto-
riaa sivusi minua niin läheltä! - Ei nyt..
Andre Wickström ainakaan,sehän petti silloista tyttöystäväänsä ex-tyttöystävänsä kanssa..Seiskasta luettua ja salakuvat katottua..
- big gay al
Ei nyt.. kirjoitti:
Andre Wickström ainakaan,sehän petti silloista tyttöystäväänsä ex-tyttöystävänsä kanssa..Seiskasta luettua ja salakuvat katottua..
klassista sopimuspohjaista kaappikuvajournalismia, jonka Suomessa handlaa juuri 7 päivää lehti. Sopimuksenvaraisesti järjestetään kuvaaja "sattumalta" paikalle, missä sitten esitetään filmille päätyvä heteroshow. On muuten aika erikoista, että kuvaaja "sattuu" väijymään juuri naapurikatolla, kun "nuoripari" esiintyy suuteloiden vappuaattona naapurikatolla. Olisitko sinäkään ihan niin törppö, että suutelisit kuvaajan silmien alla "salarakasta" vappuisen Espan ihmisvilinässä, missä joka kolmas vastaantulija on jonkin sortin tuttu. Niiiiiin, kukaan meistä kolmesta ei ole niin törppö. Tuon keikan jälkeenhän armoitettu artisti on tyytynytkin olemaan ihan arvokkaasti "sinkku". Jos Ozzie ikinä tarvitset vastaavaa kaapinrakennusta, niin ota yhteytttä big gay aliin ja hoidetaan homma tyylillä ja ammattitaidolla.
- Mää
Kerran kohdannut kirjoitti:
riaa sivusi minua niin läheltä!Okei, ensiksi täytyy sanoa, että ihailin Tarmo Mannia siihen saakka kun näin kun Jorma Uotinen pussas sitä suulle näyttämöllä, oisko ollu Mannin 75-vuotisjuhlissa. Uotisella oli kyllä meikattu suu ja naisen vaatteet, mutta viittaus oli selvä. Ajattelin, että "eikaisevaan oo homo". Nyttemmin on sitten tullut selville tämä asia ihan täysin.
Toivoisin, etten ois ikinä saanu tietää. - ++++++
NÄYTTELIJÄ!!!Tarmo Manni siunas mun yucca-palmun kolmosen skurussa joskus 90-luvun alussa!!Oli ihan mieleton improvisaatio performanse-esitys!!!Voikun olis ollu kamerakännykät jo olemassa!!!!!;(Rauha tuon loistavan näyttelijän sielulle.suuri persoona oli hän!!!
- kikkaneiti
Mää kirjoitti:
Okei, ensiksi täytyy sanoa, että ihailin Tarmo Mannia siihen saakka kun näin kun Jorma Uotinen pussas sitä suulle näyttämöllä, oisko ollu Mannin 75-vuotisjuhlissa. Uotisella oli kyllä meikattu suu ja naisen vaatteet, mutta viittaus oli selvä. Ajattelin, että "eikaisevaan oo homo". Nyttemmin on sitten tullut selville tämä asia ihan täysin.
Toivoisin, etten ois ikinä saanu tietää.Manni oli ja Uotinen on niitä Suomen homoylimyksiä. Mikähän lie miehiään demareiden uusi puoluesihteeri paan aneen
- fagortte
Kerran kohdannut kirjoitti:
riaa sivusi minua niin läheltä!Manni suhtautui vihamielisesti kristinuskoon- hän oli käsittääkseni joku teosofi ,liekö ollut näitäö Kassis-Ainon opetuslapsia...kuten Irwin,Vexi,Loiri,Fredi jne jne jne
- pliis!
Entäs Tuomioja, ja Wuori? Ovatko ,sano? Mistä huomaat jos?
- Homo itsekkin
Eivät ole homoja. Yltiöhetoron oloisia ja Tuomioja on ollut jo 20-vuotta naimisissa. Wuori on tunnettu naistenmies. Seurustelee tällä hetkellä Kata Kärkkäisen kanssa.
- Vai ovatko ystäviä?
Homo itsekkin kirjoitti:
Eivät ole homoja. Yltiöhetoron oloisia ja Tuomioja on ollut jo 20-vuotta naimisissa. Wuori on tunnettu naistenmies. Seurustelee tällä hetkellä Kata Kärkkäisen kanssa.
Kumpaa? Onko jossain juttua ollut siis viimepäivinä?
- et seurustelee?
Homo itsekkin kirjoitti:
Kerroppa,kiinnostaa.
- HYI HYI
Voisitte olla keskustelematta niintä H kavereista
koko homma on inhottavaa luonnonvastaista sekä
myös eläimellistä niin että lopettakaa olkaa sen
verran itse edes imismäisiä !!!!!!!!!!!!!!!- Keijo
Ai homot eivät ole ihmisiä? Mitä ne sitten ovat, eläimiäkö? Katso vaan naapuriisi niin sielläkin laitetaan kikkeliä piiloon niin että lätke käy.
Kaikilla on oikeus tehdä mitä haluavat, siihen ei ole sinun puuttuminen - HYI HYI
Keijo kirjoitti:
Ai homot eivät ole ihmisiä? Mitä ne sitten ovat, eläimiäkö? Katso vaan naapuriisi niin sielläkin laitetaan kikkeliä piiloon niin että lätke käy.
Kaikilla on oikeus tehdä mitä haluavat, siihen ei ole sinun puuttuminenOvat kyllä ihmisiä mutta ovat menettäneet pahoin
oman ihmisyytensä ajattele nyt järellä, hyi että
osaa ällöttää , on oikeus tehdä siksi on Jumala
hyljännyt heidät saastaisiin himoihin häpäisemää
itse omaa ruumistaan , lue niin kuin on totuus. - tarvitaan
HYI HYI kirjoitti:
Ovat kyllä ihmisiä mutta ovat menettäneet pahoin
itse omaa ruumistaan , lue niin kuin on totuus.Tulee aina muistaa, että mitä enemmän honomiehiä on, sitä paremmat mahdollisuudet meillä heteroilla on naisten suhteen.
Eläköön jne... - Heteromies
HYI HYI kirjoitti:
Ovat kyllä ihmisiä mutta ovat menettäneet pahoin
itse omaa ruumistaan , lue niin kuin on totuus.Taas näitä uskovaisia... menkää nyt muualle jakamaan niitä aatteitanne. Olet vain ahdasmielinen ja homofobinen ja siitä on turha kinastella.
- vm-58
vain ja ainoastaan homous & lesbous! Se on niin...niin luonnonvastaista !
Ei samaa sukupuolta olevia ihmisiä ole tarkoitettu toisilleen. Ei luonnoneläimetkään harrasta homo & lesbo hommia. Urokset tappeelee kiimaaikaan verisesti naaraista. Lukekaa ihmiset hyvät biologiaa, niin älyätte, onko Jumalaa olemassa ja onko samaa sukupuolta olevien kanssa sextailtava. Molempiin vastaus : EI !!! - toinen katsanto
Heteromies kirjoitti:
Taas näitä uskovaisia... menkää nyt muualle jakamaan niitä aatteitanne. Olet vain ahdasmielinen ja homofobinen ja siitä on turha kinastella.
Jos et kerran pysty kohtaamaan mielipiteitä ja jopa totuuksia niin oletko silloin ahdasmielinen ja fobinen ?
Voin kertoa että olet :) - Heteromies
toinen katsanto kirjoitti:
Jos et kerran pysty kohtaamaan mielipiteitä ja jopa totuuksia niin oletko silloin ahdasmielinen ja fobinen ?
Voin kertoa että olet :)olen vain karvainen heteromies joka tietää kaiken.
- kolmas pyörä
toinen katsanto kirjoitti:
Voin kertoa että olet :)"jopa totuuksia"? HAHAH! :D
Totuutesi on pelkkä subjektiivinen mielipide, ja vielä ahdasmielinen sellainen. Ahdasmielisellä tarkoitan sitä, että et pysty ymmärtämään sitä tosiasiaa että ihmiset ovat erilaisia.
Sekin on tosiasia että sinunlaisiasi ahdasmielisiä idiootteja on liikaa, joita ilman maailma olisi paljon sopuisampi paikka elää. Ihan vaan tiedoksesi. :) - dga
vm-58 kirjoitti:
Ei samaa sukupuolta olevia ihmisiä ole tarkoitettu toisilleen. Ei luonnoneläimetkään harrasta homo & lesbo hommia. Urokset tappeelee kiimaaikaan verisesti naaraista. Lukekaa ihmiset hyvät biologiaa, niin älyätte, onko Jumalaa olemassa ja onko samaa sukupuolta olevien kanssa sextailtava. Molempiin vastaus : EI !!!kyllä naapurin ajokoirat ainakin kovasti nus-nus-nussii keskenään vaikka molemmat urospuolisia onkin
- Papalakana
kolmas pyörä kirjoitti:
"jopa totuuksia"? HAHAH! :D
Totuutesi on pelkkä subjektiivinen mielipide, ja vielä ahdasmielinen sellainen. Ahdasmielisellä tarkoitan sitä, että et pysty ymmärtämään sitä tosiasiaa että ihmiset ovat erilaisia.
Sekin on tosiasia että sinunlaisiasi ahdasmielisiä idiootteja on liikaa, joita ilman maailma olisi paljon sopuisampi paikka elää. Ihan vaan tiedoksesi. :)Hei onko ihan tervettä tuntea kiihottumista samaa sukupuolta kohtaan. No ei tietenkään. Ei ihme että suomi rapistuu kun ihmiset ovat suvaitsevaisuus puuskassaan alkaneet hyväksyä sairaita seksuaalisuuden muotoja.
- nainen27
vm-58 kirjoitti:
Ei samaa sukupuolta olevia ihmisiä ole tarkoitettu toisilleen. Ei luonnoneläimetkään harrasta homo & lesbo hommia. Urokset tappeelee kiimaaikaan verisesti naaraista. Lukekaa ihmiset hyvät biologiaa, niin älyätte, onko Jumalaa olemassa ja onko samaa sukupuolta olevien kanssa sextailtava. Molempiin vastaus : EI !!!Älähän sinä julista luonnollisuuksiasi ennen kuin olet asioista ottanut selvää.
Lue se biologian kirja uudelleen. Tai parempi, jos tosiaan käyt katsomassa mitä ne naapurin urkit tekee siellä takapihalla keskenään. - nainen
vm-58 kirjoitti:
Ei samaa sukupuolta olevia ihmisiä ole tarkoitettu toisilleen. Ei luonnoneläimetkään harrasta homo & lesbo hommia. Urokset tappeelee kiimaaikaan verisesti naaraista. Lukekaa ihmiset hyvät biologiaa, niin älyätte, onko Jumalaa olemassa ja onko samaa sukupuolta olevien kanssa sextailtava. Molempiin vastaus : EI !!!Miksi homot aina pitää meteliä suuntauksestaan. En minäkään joka käänteessä tuo esille hetero-seksuaalisuuttani. Mitä se kellekkään kuuluu kuka tekee mitäkin peittonsa alla ja kenen kanssa??
- Juha
jutussasi: "luonnonvastaista ja eläimellistä"...eläimethän ovat tietääkseni hyvinkin luonnonmukaisia, heh. Useinhan kuulee homofobisten ihmisten sanovan tyyliin "eiväthän eläimetkään tee niin" ja jokainen joka vähääkään eläimiin on tutustunut, niin tietää, että se on täyttä pötyä! Esim kanit, koirat yms tapauksesta riippuen pökkivät
toisiaan ristiin rastiin...usein tietysti vahva yksilö(koirat)alistaa sillä heikompaa, oli sukupuoli mikä tahansa, mutta koirat voivat ihan oikeastikin elää anaalisuhteessa... - Juha
Juha kirjoitti:
jutussasi: "luonnonvastaista ja eläimellistä"...eläimethän ovat tietääkseni hyvinkin luonnonmukaisia, heh. Useinhan kuulee homofobisten ihmisten sanovan tyyliin "eiväthän eläimetkään tee niin" ja jokainen joka vähääkään eläimiin on tutustunut, niin tietää, että se on täyttä pötyä! Esim kanit, koirat yms tapauksesta riippuen pökkivät
toisiaan ristiin rastiin...usein tietysti vahva yksilö(koirat)alistaa sillä heikompaa, oli sukupuoli mikä tahansa, mutta koirat voivat ihan oikeastikin elää anaalisuhteessa...Ja eikös siellä tuo vm -58 julista välissä "totuutta" junttihöpinää, jeps, ihmiset ovat tyhmiä!
- reijo
Keijo kirjoitti:
Kaikilla on oikeus tehdä mitä haluavat, siihen ei ole sinun puuttuminen1.Korinttolaisille 6:9-10 kuuluu näin:
"Mitä! Ettekö tiedä, etteivät epävanhurskaat peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset, eivät epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, EIVÄT LUONNOTTOMIA TARKOITUKSIA VARTEN PIDETYT MIEHET, EIVÄT MIEHET JOTKA MAKAAVAT MIESTEN KANSSA, eivät varkaat, eivät ahneet, eivät juopot,eivät herjaajat eivätkä kiristäjät peri Jumalan valtakuntaa."
Turha provosoida aina tuolla samalla kaavalla, että hanki vaan kundikaveri ja plaaplaa.....
Kristikunnan papitkin hyväksyy homouden vaikka se kielletään selvästi ja kiistatta Raamatussa. Sekä Vanhan Testamentin puolella että Kreikkalaisten kirjoitusten eli Uuden Testamentin puolella tuodaan kiistatta se esille että homous on syntiä ihmiskuntaa, Jumalaa ja itseään vastaan. Piste. - Kellonsoittaja
reijo kirjoitti:
1.Korinttolaisille 6:9-10 kuuluu näin:
"Mitä! Ettekö tiedä, etteivät epävanhurskaat peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset, eivät epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, EIVÄT LUONNOTTOMIA TARKOITUKSIA VARTEN PIDETYT MIEHET, EIVÄT MIEHET JOTKA MAKAAVAT MIESTEN KANSSA, eivät varkaat, eivät ahneet, eivät juopot,eivät herjaajat eivätkä kiristäjät peri Jumalan valtakuntaa."
Turha provosoida aina tuolla samalla kaavalla, että hanki vaan kundikaveri ja plaaplaa.....
Kristikunnan papitkin hyväksyy homouden vaikka se kielletään selvästi ja kiistatta Raamatussa. Sekä Vanhan Testamentin puolella että Kreikkalaisten kirjoitusten eli Uuden Testamentin puolella tuodaan kiistatta se esille että homous on syntiä ihmiskuntaa, Jumalaa ja itseään vastaan. Piste.Tämä on lainaus Jippiin puolelta, mutta koska se sielläkin on pelkkä lainaus niin otan vapauden liittää sen tähän.
Laura Schlesiger on yhdysvaltalainen radioesiintyjä, joka jakaa ohjeita
ihmisille, jotka soittavat hänen ohjelmaansa. Taannoin hän sanoi, että
homoseksuaalisuus on iljetys viitaten 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22)
eikä sitä voi missään tapauksessa hyväksyä.
Seuraavassa avoin kirje, jonka Tri Laura sai eräältä kuulijaltaan:
Hyvä tohtori Laura,
Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi ihmisille Jumalan lakia.
Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja pyrkinyt myös jakamaan tietoni niin
monelle ihmiselle kuin mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella
homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan
(3. Moos. 18.22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä.
Keskustelu loppuu siihen. Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain
suhteen, miten niitä pitäisi noudattaa.
a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle
mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9). Ongelmana ovat
naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota
heidät?
b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa
hyväksytään. (2. Moos. 21:7). Nykypäivänä, mikä mielestäsi olisi
sopiva hinta hänestä?
c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin
omistaa orjia, sekä mies- että naispuoleisia, sillä ehdolla, että
he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä
pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voitko selventää? Miksi en
saisi
omistaa kanadalaisia?
d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2. Mooseksen
kirja (2 Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko
minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?
e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys
(3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin
homoseksuaalisuus.
Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?
f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan
alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän
lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin
kiertää?
g) Useimmat miespuoleiset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien
myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3. Mooseksen kirjassa
(3.
Moos. 19:27). Kuinka heidän tulisi kuolla?
h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6-8) että kuolleen sian
koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata
amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?
i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia 3. (Moos.
19:19)
kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo
käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua
(puuvilla-polyester -sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin
tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3.
Moos. 24:10-16). Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin
teemme ihmisille, jotka makaavat puolilsonssa perheenjäsenten kanssa? (3.
Moos. 20:14)
Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma,
että voit auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä, että
Jumalan
sana on ikuinen ja muuttumaton. Uskollinen kuulijasi ja palvova ihailijasi
Sean Hayes - Anonyymi
Keijo kirjoitti:
Kaikilla on oikeus tehdä mitä haluavat, siihen ei ole sinun puuttuminenHintit ovat ällöttäviä elukoita, jotka on häpeä ihmiskunnalle!!
- Anonyymi
Heteromies kirjoitti:
Taas näitä uskovaisia... menkää nyt muualle jakamaan niitä aatteitanne. Olet vain ahdasmielinen ja homofobinen ja siitä on turha kinastella.
Uskovaisia ? No ei todella...vaan tietäviä. Meillä on tiedossa totuua ja Totuus.
Kaikki synti, mitä homous myös on, on itsessän todiste siitä että se on luonnotonta.
Kun homoudesta puhutaan totuus niin sen seurauksena Raamatun samoman takia uskovia haukutaan ahdasmieliseksi, otetaan nokiin, pilkataan, ivataan... Harjoitetaan jopa uskofobiaa, uskovien vainoa....
Miksi ? Koska se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
Jos homous olis luonnollista, niin sen kritiosinti ei hetkauttaisi sen puoltajia ollenkaan. Mutta koska sen puoltajat tietävät omassatunnossaan homoliun olevan luonnotonta eikä heillä ole puhdasta omaatuntoa niin sen takia he suuttuvat ja pilkaavat sitä kritiosivia.
Homouden puoltajien fobiasyytökset homouden kritisoijia kohtaan osoitaa, että juuri se arvostelijoihin loukkaantuminen on heillä Akillen kantapää.
Omatunto ei ole puhdas. Joka homoilua puoltaa, ei tahdo tulla valkeuteen (rehellisyyteen), koska hänen tekonsa ovat pahat ja omatunto saastainen.
Kaikille uskoville toivotan Herran siunausta: Me saamme olla iloisia, sillä Jeesus sovitti meidän syntimme. Olemme vapautuneet synnin vallasta ja jatkamme elämää vapaina ja tietoisina, että olemme matkalla Taivaaseen.
Olemme pelastuneet Helvetistä, jonne jokainen syntinen, siivosyntinen ja homouden. lesbouden, transsuilun ja ylipäänsä synissä elävä tuomitaan. Ikuinen itku ja hammasten kiristys edessä.
Ex-homo Ari Puonti on kirjoittanut intteriin, julkaissut artikkeleja ja häneen voi ottaa tyhteytä. Tiedot löytyy intteristä. Hänen kanssaan keskustelu auttaa.
Puonti on uskova, ja hän auttaa sinua löytämään Jeesus. - Anonyymi
Heteromies kirjoitti:
Uskovaisia ? No ei todella...vaan tietäviä. Meillä on tiedossa totuua ja Totuus.
Kaikki synti, mitä homous myös on, on itsessän todiste siitä että se on luonnotonta.
Kun homoudesta puhutaan totuus niin sen seurauksena Raamatun samoman takia uskovia haukutaan ahdasmieliseksi, otetaan nokiin, pilkataan, ivataan... Harjoitetaan jopa uskofobiaa, uskovien vainoa....
Miksi ? Koska se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
Jos homous olis luonnollista, niin sen kritiosinti ei hetkauttaisi sen puoltajia ollenkaan. Mutta koska sen puoltajat tietävät omassatunnossaan homoliun olevan luonnotonta eikä heillä ole puhdasta omaatuntoa niin sen takia he suuttuvat ja pilkaavat sitä kritiosivia.
Homouden puoltajien fobiasyytökset homouden kritisoijia kohtaan osoitaa, että juuri se arvostelijoihin loukkaantuminen on heillä Akillen kantapää.
Omatunto ei ole puhdas. Joka homoilua puoltaa, ei tahdo tulla valkeuteen (rehellisyyteen), koska hänen tekonsa ovat pahat ja omatunto saastainen.
Kaikille uskoville toivotan Herran siunausta: Me saamme olla iloisia, sillä Jeesus sovitti meidän syntimme. Olemme vapautuneet synnin vallasta ja jatkamme elämää vapaina ja tietoisina, että olemme matkalla Taivaaseen.
Olemme pelastuneet Helvetistä, jonne jokainen syntinen, siivosyntinen ja homouden. lesbouden, transsuilun ja ylipäänsä synissä elävä tuomitaan. Ikuinen itku ja hammasten kiristys edessä.
Ex-homo Ari Puonti on kirjoittanut intteriin, julkaissut artikkeleja ja häneen voi ottaa tyhteytä. Tiedot löytyy intteristä. Hänen kanssaan keskustelu auttaa.
Puonti on uskova, ja hän auttaa sinua löytämään Jeesus.
- Jinic
Teemu on homo, olen ollut hänen kanssaan samalla luokalla koulussa.
- ehe-setä
Olet siis ollut vaaraksi koulukavereillesi ja tuottanut heille vakavan homppeliutumisvaaran?
- epäuskoinen
Jotkut väittää ,että T.Kansakin olisi homo, mutta en kyllä millään usko sen olevan totta. Ei Kansa ole ainakaan yhtään homomainen.
- useasti nähnyt
... vuosia viettänyt, tuossa 90-luvulla.
- HETERO
useasti nähnyt kirjoitti:
... vuosia viettänyt, tuossa 90-luvulla.
Puppeli hei Ukkola on 100 % hetero ja kahden lapsen isä
- Voivoi
Jos todellakin olet homo, niin herää kysymys millainen homo olet, kun arvuuttelet täällä palstalla onko joku julkkis homo. Jos olet tullut kaapista niin tiedät varmaan, ettet olisi halunnut joidenkin muiden keskustelevan ja julistavan sinun homouttasi ennenkuin sinä olet valmis kaapista tulemaan.
- samaa..
mieltä olen minäkin ja ihmetellyt pitemmän aikaa.eiköhän nämä "tieto"ja arvaushommat voi jättää ihan kavereitten kesken puitaviksi eikä repostella täällä yleisillä palstoilla.en ainakaan minä ole ajatellut tietojeni kera seiskaan soitella,kyllä jonkinlainen lojaalius pitää ihmisellä sentään olla.
- Nukku-Matti/Maija
samaa.. kirjoitti:
mieltä olen minäkin ja ihmetellyt pitemmän aikaa.eiköhän nämä "tieto"ja arvaushommat voi jättää ihan kavereitten kesken puitaviksi eikä repostella täällä yleisillä palstoilla.en ainakaan minä ole ajatellut tietojeni kera seiskaan soitella,kyllä jonkinlainen lojaalius pitää ihmisellä sentään olla.
Ja MITÄ VÄLII sillä on, onko joku turhanpäiväinen
julkkis tai joku ministeri/poliitikko homo vai ei!
Tähän ei voi sanoo muuta ku EVVK.
- juissi
kysyisin momoilta jotta eikö supistaja lihas kärsi moisesta työstämisesetä,ei varmaan paskalla käydessä tartte paljon ponnistella,oonko väärässä pakari poijjaat.
- Hetero
Juu, kaikki hinttapulit vaan julkisiksi riistaksi sanon minä! Ja kuvat lehteen myäs.
- TrueBlue
Hetero kirjoitti:
Juu, kaikki hinttapulit vaan julkisiksi riistaksi sanon minä! Ja kuvat lehteen myäs.
Hei!Mistäs ne homot sitten oikein tulee? Nehän tulee meidän heteroiden jälkeläisinä.Ehdotan siis kaikki hetepulit vaan julkisiksi riistaksi sanon minä! Ja kuvat lehteen myäs.
- Hetsku
Hetero kirjoitti:
Heh hee..
Kyllä meillä sitten naurua riittää, kun tämän "Heteron" lapsen kuva on lehdessä, jos vaikka samalla, kun kerran lehteen on päässy, lähettäs isukille terveisiä? :) - hetero
Hetero kirjoitti:
ällöttävää ku äijät vetää toisia tuhka-luukkuun!paska haisee muutenkin ihan paskalta,ni miks sitä pitää vielä omaan kyrpäänkin sotkea.hyi hitto te homppelit olette sitten oikeita paskaläjiä koko sakki!! tykkäättekö myös ripulipaskasta? vai maistuuko kiinteä jööti paremmalta?
- nainen27
hetero kirjoitti:
ällöttävää ku äijät vetää toisia tuhka-luukkuun!paska haisee muutenkin ihan paskalta,ni miks sitä pitää vielä omaan kyrpäänkin sotkea.hyi hitto te homppelit olette sitten oikeita paskaläjiä koko sakki!! tykkäättekö myös ripulipaskasta? vai maistuuko kiinteä jööti paremmalta?
Lieneekö tuo tuhkaluukkuun vetäminen vain homojen harrastus. Kaikki miehet, joita minä olen tavannut ovat kiinnostuneita olleet siitä tuhkaluukusta. Sinne pitäisi päästä sormella tai muulla rassailemaan...
...ettet vain sinäkin syntinen sen vaimosi kanssa semmoisia... - Dilemma
Kysy asiaa vaimoltas?
- Hetero itsekin
Olen muiden heteroiden kanssa keskustellut aiheesta ja olemme aika varmoja siitä että Mika Häkkinen olisi hetero.
Onhan se nyt sentään naimisissa ja toinen lapsikin jo Erjan kanssa tulossa, joten kyllä voi sanoa että Mika on hetero. Onhan se kiinnostunut formuloistakin, tosin se DTM-sarja saattaa joitakin epäilyttää..
Toinen heteroehdokas voisi olla Jasmin Mäntylä, koska hänellä on ollut niin monta miestä kierroksessa. Tosin avioliitto sen Miken kanssa vähän kummastuttaa. - Hmmmm....
Sillä silmällä -ilmiö on tehnyt homoudesta muotia.
Mikko Silvennoinen, 4Popin juontaja, on ainakin homo. Tosin hän on ihan avoimesti kertonut tästä, mutta oliko tässä siis tarkoitus listata näitä kaappihomojulkkiksia, vai Silvennoisen kaltaisia kaapista astuneita/ilmiselviä homoja? Kun Antti Tuiskukin mainittiin, nin en sitten ollut ihan varma.
Jaakko Selin, Kesäparatiisin juontaja ja Linnan juhlien pukuarvostelija, on myös julkisesti kertonut homoudestaan.- kuolemaan
Kristikunnan papitkin hyväksyy homouden vaikka se kielletään selvästi ja kiistatta Raamatussa. Sekä Vanhan Testamentin puolella että Kreikkalaisten kirjoitusten eli Uuden Testamentin puolella tuodaan kiistatta se esille että homous on syntiä ihmiskuntaa, Jumalaa ja itseään vastaan. Piste. - Raamattu neuvoo
kuolemaan kirjoitti:
Kristikunnan papitkin hyväksyy homouden vaikka se kielletään selvästi ja kiistatta Raamatussa. Sekä Vanhan Testamentin puolella että Kreikkalaisten kirjoitusten eli Uuden Testamentin puolella tuodaan kiistatta se esille että homous on syntiä ihmiskuntaa, Jumalaa ja itseään vastaan. Piste."kuolemaan", näin on kuten kirjoitat.
Uskon, että ihmisestä on sekä 'enkeliksi' että 'paholaiseksi'.
Moraaliopetus ( Raamattu ) on erittäin tärkeää, jotta ihminen välttyisi katastrofilta elämässään. Jokaisen arkielämä vaikuttaa myös muiden elämään.
Erikoista ja outoa, että homot mainostavat asiaansa, vaikka sen myötä sairauskustannukset ovat lisääntyneet. Loogisuuden mukaan myös tupakointia, alkoholin ja huumeiden käyttöä pitäisi myös mainostaa. Todella erikoista...
- Heteromies
kauanaikaa meidän heterojenkin tiedossa että Tuisku on homoseksuaali. Itsestäänselvyys on se.
- arsenal
Jari on ainakin varma gay
- Gaywonder
arsenal kirjoitti:
Mun ja Jartsan kanssa saunomaan jos saan hänet tänne? =)))
- sas
arsenal kirjoitti:
Olla
- seuralaiset
Oli kyllä jonkin aikaa naimisissa Helena Lindgrenin kanssa. Eli ei monet homotkaan ole täysin homoja.
- haloo
"Oli kyllä jonkin aikaa naimisissa Helena Lindgrenin kanssa."
Kulissia. - joo...
Jorma on bi, ehkä miehiin hieman enemmän kallellaan.
- gaydar
joo... kirjoitti:
Jorma on bi, ehkä miehiin hieman enemmän kallellaan.
se ollut muovi-helunan kanssa naimisissa vaan ne oli (keskenään jokseenkin seksittömässä) avoliitossa. Jorma on homopaikkojen ja homosaunojen kantaväkee ja käytännössä kyl ihan homo. Heluna oli frendi ja kulissi. Ystävän kanssa on usein helpompi asua pitkään kuin rakastetun, homo jos kuka sen tietää.
- minttu sekä ville
Ari Puro ei oo mikään homo, koska se seurustelee tytön kanssa.
- sitä ja tätä
Ari on bi-seksuaali, pitää molemmista sukupuolista. Kuten Uotinenkin.
Suurena ihmeenä kerron, että stylisti Teuvo Loman on aito homoseksuaali.
- kuis sit
on sen kans että kuinka moni julkkis ny syyllistyy toho Oonanin syntiin, eli antaa siämenens valua maaha? Kyl selvä siit pitäs ny kans saara ja heti!
- maahan
sano maanilveilijä,he
- en0leh0m0
Miksi homot aina väittävät että "kaikki" on homoja?
- tieto kiertoon
oletteko siitä kuulleet, että andré wickström pitää suomessa matalaa kaappiprofiilia ja maikkarikin tykkää kaappilinjasta, mutta "poikamiehellä" on Tukholmassa pitkäaikainen miesystävä. Hyvä pari!
- Homonen
Ja, miksi heterot aina luulevat, että kaikki on heteroita?
Ne luulee, että työpaikalla kaikki on heteroita. Että suvussa ja perheessä kaikki olisi heteroita.
Vaikka jokaisen heteron työpaikalla on homosia.
Jokaisen heteron suvussa on homosia.
Ja niin monen, monen heteron perheessä on pikkuisia homosia.
Sitä vaan ei huomaa, eikä sitä ajattele, kun sitä vaan luulee, että kaikki olisi heteroisia :)
Minäpä olen sellainen homoinen, että luulen, että meitä on sekä homoisia että heteroisia vähän siellä sun täällä ja joka paikassa :)
- utelias
Entä Marco Bjurström? Koskaan ei ihmissuhteistaan puhele. Matkailee miesten kanssa.. Nami.nami. Homo vai ei?
- Kaapo
Eikös tuo ole jo julkinen salaisuus ja tiettävästi asuu miehen kanssa...
- kuvassa
Kaapo kirjoitti:
Eikös tuo ole jo julkinen salaisuus ja tiettävästi asuu miehen kanssa...
Seurusteleeko Marco kuvassa olevan Peterin kanssa? Toinen kuvan miehistä on tiettävästi Sillanpään poikaystävä Juha.
http://www.seiska.fi/viihde/paparazzi/?a=1583 - Mie
kuvassa kirjoitti:
Seurusteleeko Marco kuvassa olevan Peterin kanssa? Toinen kuvan miehistä on tiettävästi Sillanpään poikaystävä Juha.
http://www.seiska.fi/viihde/paparazzi/?a=1583Työkavereita ovat.
- se siinä
kuvassa kirjoitti:
http://www.seiska.fi/viihde/paparazzi/?a=1583naminami miehen turvana.valmiina käsiveskalla huitasemaan.....
- konan
onko julkisuusdessa ollut tyttöystäviä???
- conan
onko julkisuudessa näkynyt paljon tyttöystäviä?
- astui kaapista
Marko esitteli poikaystävänsä AIDS-gaalassa, kuva löytyy mm. uusimmasta Seiskasta.
- utelias
astui kaapista kirjoitti:
Marko esitteli poikaystävänsä AIDS-gaalassa, kuva löytyy mm. uusimmasta Seiskasta.
joku tuossa edellä sanoi, että Jyrki Katainen, olen aika yllättynyt, asuuko miehen kanssa? Seurusteleeko? Avoimesti homo??
- tyjt
utelias kirjoitti:
joku tuossa edellä sanoi, että Jyrki Katainen, olen aika yllättynyt, asuuko miehen kanssa? Seurusteleeko? Avoimesti homo??
olisi kuitenkin naimisissa
- tietopankki
tyjt kirjoitti:
olisi kuitenkin naimisissa
eli siis tiukasti kaapissa. kun pojalla alkoi ura kasvaa isompiin mittoihin, puolueen spin doctorit kehittivät hätäisesti vaimoksi uraohjuksen kokoomuskuvioista. Tää se on sitä kaappihomon elämää!
- ddddd
utelias kirjoitti:
Ainakin se on homopuoleen puheenjohtaja
- lottiis
Kuka Jari Sillanpää? jotain sukua Sanna Sillanpäälle?
- suhde
Sillä oli ainakin suhde Hki:läisen ravintolan miespuoleiseen työntekijään.
- Janatuinen
Haluan tuoda myös korteni kekoon...
Olkoon kuka mitäkin, mutta uskamatonta minun mielestäni on että vastakkaista sukupuolta ihannoivat ovat selvästi muita komeampia....
Tykkään, jos joku uskaltaa kertoa suoraan että olen homo tai lesbosuhteessa elävä.
Tein pikkujouluissa (kuinka ollakkaan) työntekijälleni suoran kysymyksen johon vaadin suoraa vastausta.... "Ooxä Xilippokeppo tai jotain HOMO?" Hän vastasi että olen. No se asia oli siis siinä hoidettu ja sain tanssittaa häntä huolella koko illan... varmaan aatteli jo että häivy HETERO helvettiin.... Mutta mielipiteeni on se, antaa tykätä kenestä tykkää, kunhan uskaltaa näyttää sitä tykkäämistä ja ihmisestä välittämistä.
Näin minä ajattelen....
- Julkihomoja ja ei julkihomoja
Suomesta löytyy todella monta julki ja ei julkihomoa jotka kaikki ovat menestyjiä siitäkin huolimatta.
Julkkishomoja joista osa ei ole tullut ulos kaapista:
Marko Björs (este ratsastaja)
Marko Bjurström (juontaja)
Jari Sillanpää (iskelmälaulaja)
Antti Tuisku (teini-idoli)
Jaakko Selin (juontaja)
Jukka Rintala (muoti suunnittelija)
Jukka Kajava (hesarin kriitikko)
Jorma Uotinen (baletin koreografi)
Tobias Zilliacus (näyttelijä)
Mikko Silvennoinen (juontaja)
Juha Föhr (säätiedottaja)
Teuvo Loman (stylisti)
Oras Tynkkynen (kansanedustaja)
Antti Eho ja Jukka Tikkinen (Unelmakämppä)
Tarmo Manni (edesmennyt näyttelijä)
Pentti Holappa (kirjailija)
Visa Salojärvi (säätiedottaja)
Julkkislesboja joista osa ei ole tullut ulos kaapista:
Ulla Tapaninen (näyttelijä)
Siiri Nordin (Killer) (muusikko)
Auli Mantila (elokuvaohjaaja)
Annu Matilainen (Nerdee) (muusikko)
Pirjo Honkasalo (elokuvaohjaaja)
Pirkko Saisio (kirjailija, näyttelijä)
Tarja Halonen (presidentti)
Mappela Lehtonen (juontaja/robinssonin voittaja)- siis naiset
Sieltä löytyy liuta lisää...
- Sairasta
siis naiset kirjoitti:
Sieltä löytyy liuta lisää...
Markon kaapista löytyi homoille suunnattua lapsipornoa, tuskin vahingossa?
- gaydar
ja Mantilan Auliin sopii korkeintaan sana bisse eli biseksuaali. En tiedä, onko Halosen Tarjalla ollut naissuhteita, pitkiä miessuhteita kyllä. Tasa-arvoihmisenä hän on ollut Setan puhis vuosikymmeniä sitten. Ja Mantilan Auluin nykyisestä rakkauselämästä en tiedä, mutta tunnen kyllä kaksi hänen ex-avomiestään. Heistä toisen kanssa Aulilla on lapsi. Suhteet kyllä olivat kiihkeitä ja erotiikka toimi. En tiedä, ehkä toimii naisseurassakin. Bissehän on Leea Klemolakin.
- nimimerkki
Mihin perustat tämän listasi? Kerro kaikki heti sisäpiirin tiedot, kun sinulla niitä tuntuu olevan?
Miksi meidän pressakin on lesbo? Itse luulen että hetero tai Bi, mutta minun luuloni perustuukin vain luuloon.
Mites sinä? - m33Hki
nimimerkki kirjoitti:
Mihin perustat tämän listasi? Kerro kaikki heti sisäpiirin tiedot, kun sinulla niitä tuntuu olevan?
Miksi meidän pressakin on lesbo? Itse luulen että hetero tai Bi, mutta minun luuloni perustuukin vain luuloon.
Mites sinä?Älkää höpöttäkö, Halonen ei ole lepakko!
On tytärkin, eikä millään "muumimuki"menetelmällä hankittu, vaan miehen kanssa kanssakäymisessä! - Rane
Sairasta kirjoitti:
Markon kaapista löytyi homoille suunnattua lapsipornoa, tuskin vahingossa?
Ajattele nyt vähän järjellä: Lapsipornoksi kutsutaan esim 17v tytöt.. Okei, eihän tuon ikäinen aikuinen ole mutta sana LAPSIporno on mielestäni aivan liian vahva nimike tuollaiselle... Ei se tee Markosta SAIRASTA. Todellakaan ei tee. Jos Marko katselisi 18v tyttöjä niin miten paljon luulet tytön muuttuvan vaikka puolessa vuodessa? Tai jos se raja nyt oli 16 niin miten paljon tyttö muuttuu 15-16v välillä?
En usko, että Marko on katsellut mitään alastomia 10 vuotiatia tyttöjä... - Sairasta
Rane kirjoitti:
Ajattele nyt vähän järjellä: Lapsipornoksi kutsutaan esim 17v tytöt.. Okei, eihän tuon ikäinen aikuinen ole mutta sana LAPSIporno on mielestäni aivan liian vahva nimike tuollaiselle... Ei se tee Markosta SAIRASTA. Todellakaan ei tee. Jos Marko katselisi 18v tyttöjä niin miten paljon luulet tytön muuttuvan vaikka puolessa vuodessa? Tai jos se raja nyt oli 16 niin miten paljon tyttö muuttuu 15-16v välillä?
En usko, että Marko on katsellut mitään alastomia 10 vuotiatia tyttöjä...Markon lapsipornovideolla ei todellakaan esiintynyt 16-17 vuotiaita tyttöjä, vaan 10-vuotiaita poikia ja tuskin vapaaehtoisesti.
- Rane
Sairasta kirjoitti:
Markon lapsipornovideolla ei todellakaan esiintynyt 16-17 vuotiaita tyttöjä, vaan 10-vuotiaita poikia ja tuskin vapaaehtoisesti.
täh???
POIKIA??? 10v? mistä oot tällaisen tiedon (muka) saanut?? - Sairasta
Rane kirjoitti:
täh???
POIKIA??? 10v? mistä oot tällaisen tiedon (muka) saanut??Oli lehdessä mainuttu että videolla oli 10-vuotiaita pikkupoikia.
- Pikkujouluvitsi
Kun säätiedottajien pikkujouluissa loppui juotava, niin Juha Föhr totesi Pekka Poudalle että "Nyt tarvitsee lähteä Visaa vinguttaan." ;)
- Nauravainen_
Ettäkö Halonen olisi piilolesbo?! Mistäs tämä tuli mieleen?
- tuula67
Se tumma rouva voitti. Nyt en muista nimeään. Mappela-tyttö oli vaalea neito, eikä todellakaan voittanut Suomen Robinsonia.
- hmps-hmps
Pikkujouluvitsi kirjoitti:
Kun säätiedottajien pikkujouluissa loppui juotava, niin Juha Föhr totesi Pekka Poudalle että "Nyt tarvitsee lähteä Visaa vinguttaan." ;)
"...pannaanko Visa vinkumaan?"
- heteromies?
Kertokaas homomiehet ihan asiallisesti miksi aina olette niin varmoja jonkun homoudesta en väitä ettettekö paremmin tuntis,mutta kun kaksi kertaa elämässä olen joutunut tai päässyt homopojan iskuyrityksen kohteeksi. itse en ole homoutta itsessäni tunnistanut ja olen jo 36 vuotias.
- oivallus
Kumma juttu kuinka jaksetaan keskustelupalstoilla aina valittaa että homoja tulee nykyään joka tuutista.
Täällä ne kaikenmaailman Martta-heterot niitä vaan miettii, ja haluaa lisää tietoa. Suuri osa näkyy olevan ihan heteromiehiäkin vielä!
Homoista on kova kysyntä, ja nimenomaan heteroiden kysyntä. Joten älkää äijät tekään väittäkö etteikö kiinnostaisi! :D - oon...
Mä oon julkkishomo ja kova homo oonkin. Arvatkaa kuka ?
- mediapelle
se mannerheimi? tykkäät näteistä pojista, kovasta kurista ja univormuista. Se sie taijat olla!
- Jaska
Tiedän pari tunnettua julkkista, erään tunnetun laulajan ja erään toisen alvariinsa julkisuudessa olevan tohtorismiehen.
En kuitenkaan kerro, koska olkoot minun puolestani.
Itse olen kyllä hetero.- yökiitäjät ry
mie oon törmänt tuiskuun...roin ja oulun yössä en hetero vaan geippa mestoissa...tosin dtm.ssä oli koko himin kööri ... olivat siellä kun saavat olla "rauhassa" ....... olkoon jokainen tyylillänsä...
- risuparta
Meinaatko tohtorismiehellä tätä risupartaista tähtitieteilijä Valtaojaa? Punaisessa langassa tai jossain muussa ohjelmassa oli kritisoinut kirkon suhtautumista homoihin.
- pate
risuparta kirjoitti:
Meinaatko tohtorismiehellä tätä risupartaista tähtitieteilijä Valtaojaa? Punaisessa langassa tai jossain muussa ohjelmassa oli kritisoinut kirkon suhtautumista homoihin.
Valtaoja on proffa ja naimisissa,ja puhui uutisvuodossa hyvin miehekkäästi.
- kaaleppi
risuparta kirjoitti:
se on professori ja onnellinen Turkulainen naimisissa oleva hemmo.
- gaydar
kaaleppi kirjoitti:
se on professori ja onnellinen Turkulainen naimisissa oleva hemmo.
Valtaoja on on turkulainen tähtieteen proffa ja ollut saman vaimon kanssa aviossa varmaan parikymmentä vuotta, ilmeisen onnellisesti. Voi heterokin ajatella fiksusti mm. homoasioista, kirkon opetuksesta ja oikeudenmukaisuudesta. Valtaojahan on julkaissut kirjan, jossa muistaakseni erään piispan kanssa käy keskusteluja maailmankuvassa (Valtaoja kun ei ole uskis) ja siinä yhteydessä esiin nousee myös kirkon opetukset erilaisita parisuhteista ja kirkon homosorto, jota Valtaoja kritikoi. Niin se vaan on, ettei homojen ja lesbojen puolustaminen aina automaattisesti siitä kerro, että olisi oma lehmä ojassa, niin sanoakseni.
- ÖSV
?
- vähemmistöläinen
Etkö ole vielä oppinut, että toisten outtaaminen on törkein loukkaus, mitä voit kenellekään toiselle vähemmistöläiselle tehdä?
- Rane
Vahvistuksena asiaan: Ystäväni Rovaniemellä josta Antti on siis kotoisin totesi minulle suorastaan itsestäänselvästi, että "niin siis, sehän on ihan kaikkien tiedossa Rovaniemellä, että Antti on homo" Hän ei pitänyt asiaa mitenkään edes skandaalina, vaan luonnollisena =)
- Kulissiliitto
Tarkoitatko sitä toista risupartaa joka asuu aviossa naisen kanssa?
- Tiedän
Arilla on tyttöystävä joten se siitä.
- TutunTuttu
Nimeä en nyt muista, mutta kaverini kautta tiedän että yksi näistä Popstar pojista on TAKUUVARMASTI miehiinpäin, eli homo!
- henderi
No, eikös se Pikku G:n homppeluus ole ollut jo kauan tiedossa. Todellinen pikku Gay .
- ujo ja epävarma
Se että nuori teini käyttäytyy ujosti ja epävarmasti ei tee hänestä homoa. Eikä sekään että hän on tv-maskeeraajien meikkaamana "kaunis". Eikä edes se että hänen tyttöystävänsä esiteltiin Oho-lehdessä.
- Bum-bum
Näyttäkää mulle Sillanpään tyttöystävä niin näytän teille tyytyväisen feministin!
- blö-ö
Ja miksi Antti sanoi menevänsä "rannalle kaataan naisia " Kun loma alkaa ttk-ohjelman jälkeen.
Siis kaikkea muuta kuin homo itse.
Sillä on homo kavereita ja siksi ei halua loukata kommenteillaan ketään. Näin on myös sanonut jossain haastattelussa.
- asiaa
Kristikunnan papitkin hyväksyy homouden vaikka se kielletään selvästi ja kiistatta Raamatussa. Sekä Vanhan Testamentin puolella että Kreikkalaisten kirjoitusten eli Uuden Testamentin puolella tuodaan kiistatta se esille että homous on syntiä ihmiskuntaa, Jumalaa ja itseään vastaan. Piste.- ajattelu kaikessa
Miksi ihmeessä reagoit homouteen niin vahvasti että siteeraat täällä Raamattua? Pelkäätkö homoutta? Miten se liittyy sinuun? Oletko miettinyt? Mikä on oma kokemuksesi? Tunnetko homoja? Jos et, kommenttisi oli melko raukkamainen.
Homoja on olemassa ja ne joiden kanssa olen jutellut ovat kivoja. Outoa hyökätä jollain raamatuntekstillä heitä vastaan! Jestas sentään.
- NORMAALI
homot on homoja.
IIHANAAAAAA!- Jeshua ha Machias
Homous on syntiä ainakin jos sitä lähestytään täältä Porin morsius-seurakunnasta. Se on jo Juudaksen kirjan 44:56 luvussa; "Jos mies makaa toisen miehen kanssa niin se on perverssiä toimintaa ja nämä homot saa jokainen kivittää jumalan luvalla julkisella paikalla".
Lisäksi raamatun kolmannessa luvussa Hesekiel 567:234 sanotaan näin; "Mies joka tunkee kyrpänsä jeesukseen anaaliin on tuomittava kivitykseen koska kristusta ei saa kukaan mieshenkilö naida anaaliin". - alimpaan
Jeshua ha Machias kirjoitti:
Homous on syntiä ainakin jos sitä lähestytään täältä Porin morsius-seurakunnasta. Se on jo Juudaksen kirjan 44:56 luvussa; "Jos mies makaa toisen miehen kanssa niin se on perverssiä toimintaa ja nämä homot saa jokainen kivittää jumalan luvalla julkisella paikalla".
Lisäksi raamatun kolmannessa luvussa Hesekiel 567:234 sanotaan näin; "Mies joka tunkee kyrpänsä jeesukseen anaaliin on tuomittava kivitykseen koska kristusta ei saa kukaan mieshenkilö naida anaaliin".sellaisen joutavat! mutta meteorologi Juha Föhr ei kaiketi ollut homo,eihän? eikä myöskään Visa Salojärvi? Jorma Uotinen on ainakin ihan umpi hetero.kuten Marco pumpströmmi!!
- asian huomasit?
Asia oli viimeksi tapetilla v 2003.
- Härre gyyd
Kuulin eduskunnassa työskentelevältä tutultani että ministeri Stefan Wallin seurustelee miehen kanssa, vaikka elää kulissisuhteessa naisen kanssa? Mitä järkeä tämmöisissä kulisseissa on enää 2000-luvulla?? hohhoijaa....
- VARMA TIETO!!!!
Härre gyyd kirjoitti:
Kuulin eduskunnassa työskentelevältä tutultani että ministeri Stefan Wallin seurustelee miehen kanssa, vaikka elää kulissisuhteessa naisen kanssa? Mitä järkeä tämmöisissä kulisseissa on enää 2000-luvulla?? hohhoijaa....
ANNA ERICKSON!!!!
VARMA TIETO!!!! kirjoitti:
ANNA ERICKSON!!!!
Nauratti kun tuomaria näytteli tunnettu homo jo tohtori Kilrayn aikaan. Hän esitti tuomaria jonka piti tehdä päätös olivatko a.s homopari vai ei. Yritän kirjoittaa nimen - Richard Champerlain.
Elokuvassa oli muitakin hipsuntipsui.
Myös Frasier sarjan Niles on homo, hän itse sen kertoi lehdistölle aikoinaan.
- Mannin poikaystävä oli tämä taiteilija joka teki arabialla keramiikkaa, esim. sen orvokkilaivan jonka tarmo testamenttasi saarijärven kunnalle.
Missäköhän se teos siellä on.- Neiti69j
maagikko kirjoitti:
Nauratti kun tuomaria näytteli tunnettu homo jo tohtori Kilrayn aikaan. Hän esitti tuomaria jonka piti tehdä päätös olivatko a.s homopari vai ei. Yritän kirjoittaa nimen - Richard Champerlain.
Elokuvassa oli muitakin hipsuntipsui.
Myös Frasier sarjan Niles on homo, hän itse sen kertoi lehdistölle aikoinaan.
- Mannin poikaystävä oli tämä taiteilija joka teki arabialla keramiikkaa, esim. sen orvokkilaivan jonka tarmo testamenttasi saarijärven kunnalle.
Missäköhän se teos siellä on.Oletko Sinä?
- Nim. Mikke
Neiti69j kirjoitti:
Oletko Sinä?
Olen omasta seksuaalisuudestani epävarma eduskuntavaalien ehdokas. En tiedä miten tulla ulos kaapista? Minkä kannan ottaa homoliittoihin?
- Nim. Mikke
Nim. Mikke kirjoitti:
Olen omasta seksuaalisuudestani epävarma eduskuntavaalien ehdokas. En tiedä miten tulla ulos kaapista? Minkä kannan ottaa homoliittoihin?
Odotan tukeanne. Kuka auttaa?
- mrpippel
Nim. Mikke kirjoitti:
Odotan tukeanne. Kuka auttaa?
Kuka eduskunnassa on homo?
- hankhmo
Nim. Mikke kirjoitti:
Pyllistä vaan reilusti ja kerro isällesi.
- U.F.O.
Mr Lothar. Tosin vain bi, mutta tekee yhä enenevissä määrin homopornoa.
- Miten on?
Onko tämä varmaa tietoa? Olen jo vuosia sitten lukenut eri keskustelupalstoilta että ihmiset epäilevät Lotharin olevan homo. Vai onko hän Bi seksuaali?
- Hetero Sexy Mies
Miten on? kirjoitti:
Onko tämä varmaa tietoa? Olen jo vuosia sitten lukenut eri keskustelupalstoilta että ihmiset epäilevät Lotharin olevan homo. Vai onko hän Bi seksuaali?
Mr. Lothar on 100% hetero ja tykkää vain naisista. Hänellä niitä kaatojakin on 1500 ja luku sen kuin kasvaa. Misteri rakastaa naisia ja naiset rakastava Misteriä.
- homomie.
Jokainen on vähän homo.
- valiokuntaneuvos
Olipa mielenkiintoisia nimiä. Kahdesta porvaripuolueen puheenjohtajasta rupesin miettimään, että ehkäpä sittenkin. Tarkoitan "posliinipoikaa" ja "rasvatukkabodaria".
Ennen v. 2000 puhuttiin eduskunnassa kahden merkittävän virkamiehen homosuhteesta. Tunnussanat "ooppera" ja "Mäntyniemi".
- Vahvat epäilykset
Entäs tämä Anssi Mr Lothar Viskari? Siinä miehessä on monia homomiehille tyypillisiä maneereita ja Lotharin olemuksessa on jotakin todella naismaista. Onko se homo kuten väitetään? Vastatkaa ihan rehellisesti, älkää sen perusteella pidättekö hänestä vai ette.
- Mr Lothar Homo
Mr Lothar. Latexit, rottanaama, lyhyt, akkamainen ääni. Ei lapsia, vaikka on jo 115-vuotias.
Päivänselvä homo.- Selvä homppeli
Lukuisilla maksetuilla panoillaan peittelee homouttaan, maneerit hänellä on homomiehille tyypilliset; neitimäinen, känisevä äänensävy ja naismaiset käsien liikkeet ja eleet. Hänellä ei ole koskaan ollut vakituista tyttöystävää vaikka on jo 42-vuotias.
- KILOO
PEKKA HAAVISTO ON HOMO
- Erikoista tosiaan
Pekka Haaviston homous on ollut tiedossa jo vuosia mutta mites tuo Lothar? Kun olen monilla keskustelupalstoilla törmännyt siihen että sitä sanotaan homoksi, pitääkö se paikkansa? Olemus minunkin mielestä viittaa siihen, ja on oikeasti aika outoa että 41 vuotias ei ole edes vakituisessa parisuhteessa. Tuon ikäisillä viimeistään, nykyään tosin jo vähän päälle parikymppisillä on lapset ja ovat naimisissa. En kyllä ihmettele miksi kaikki luulee Lotharia homoksi.
- hhjjjhhvvv
On se
- betbrrr
Carl Haglund? näyttää ainakin enemmän pikkupojalta kuin mieheltä. Miten tommonen hintelä poju on päässyt ministeriksi asti? Yrittäis ees, vähän lihasvoimaa yläkroppaan niin naisetkin tunnistaisi mieheksi,. No, mun mielipide vaan.
Onko piilohomo?- Lahestlahest
Entäs tää rahaministeri Cheek? Paljon on väitteitä, kun taas muista räppäreistä ei käytännössä lainkaan.
http://static.iltalehti.fi/popstars/cheekjuttu_0106JID_820_ps.jpg
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/show/jakso_12/1555199.jpg
http://ylex.yle.fi/sites/ylex.yle.fi/files/images/dsc_2258_copy.jpg
- Kumitissihomppeli
Elena Wikström!
- .....
Cheekillä on paljon kadehtijoita ja monikin on varmaan yrittänyt päästä hänen läheisyyteen ja tullut torjutuksi. Homottelu on keino nolata vastustaja. Ja eihän se normaalitila kyllä olekkaan. Cheek ilmeisesti osaa valita sellaiset naiset itselleen, jotka eivät levittele juttuja hänestä. Fiksu mies siinäkin asiassa.
- Eerikäis-BB-Nicco
Cheek osaa valita semmoiset naiset, jotka eivät ole naisia ollenkaan. Siihen ei hetero pysty.
- niin tai näin
Jos Cheek on noin fiksu, niin voisi hän olla fiksu homokin:) Ehkä hän valitsisi sellaiset miehet itselleen, jotka eivät levittele juttuja hänestä?
- löytyy luettelo
Vanha ketju , mutta laitetaan tietoa haluaville. Luettelo julkisuuden homoista/lesboista ja bi.henkilöistä. Kaikki eivät ole luettelossa arvatenkin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista- BBBBBBBBBBBB
Ainakin Ceekki puuttuu, tietää katsomattakin.
- sipsutisipsun
Cheekin selittely ei ainakaan yhtään paranna Cheekin uskottavuutta hetsuasiassa. Pesunkestävän homon elkeet havaittavissa.
- ..soopaa..soopaa....
Mahtavaa soopaa =)
- Jatkuen toistuvasti
Susanna on toistuvasti Cheekin seurassa. Hän on saanut varmaankin Cheekin luottamuksen. Suhde on kestänyt jo useita vuosia on / off -suhteena. Tuollaiset suhteet voivat jatkua läpi elämänkin, koska niissä aina hakeudutaan kuitenkin toistensa seuraan.
- vanha vipeltäjä
Suhde lienee samankaltainen kuin Tarjalla ja Pentillä.
- Anonyymi
Hjallis oli salaisesti ihastunut Jammu Siltavuoreen
- Anonyymi
Olipa ihminen julkkis tai vähemmän julkkis niin siitä huolimatta ihminen on vastuussa elämästään. Teoilla on aina seuraukset.
Homoilu on prapagandalla, väärillä väitteillä ja harhauttavilla tulkinnoilla saatu siihen asemaan, että homoilusta puhutaan kuin itsestään selvän ihmisen elämään kuuluvana asiana. Väitetään jopa sen olevan luonnollista ja perinnöllistä.
Mihin tässä on eksytty ?
Homoilun seuraukset kertoo toden siitä mitä se on. Kiiltokuvat vain harhauttaa ja peittää tosiasiat.
Homoilu on alusta lähtein osoittanut seurauksillaan mitä se on.
Vaikka uusi homolaki antaa ja hyväksyy sen nyt Suomessa, niin homoilun seuraukset ei ole loppuneet, vaan ne tulevat esiin entistä voimakkaammin.
Koitan kuvata asiaa. Ylensyönti lihottaa. Jos ihminen joka on lihava puetaan löysään hameeseen, niin se luo kuvan, että lihava ihminen ei olekkaan niin lihava. Jos hame ei "laihduttaisi" niin miksi sitä silloin ylipäänsä käytettäsiin.
Laitetaan uusi homolaki hameeksi. Ylipaino kuvaa homouden niitä ongelmia jotka varsin hyvin tunnetaan. Ylensyönti kuvaa homouden rippuvuutta ja sen ikäviä vaikutuksia ihmiseen. Siis ihmisen orjuutta homouteen. Siis kuvainnollisesti samanlainen riippuuvuus kuin ylensyövällä ihmisellä. Ei hallita.
Kun nyt uusi homolaki antaa ihmisille kuvan, että homous ja sen seuraukset on nyt poistettu, niin kaikki hyvin. Mutta itse asiassa ei. Vaan aivan kuin ylensyömisellä on haittavaikutuksia entistä enemmän koska sitä jatketaan, niin myös homouden ongelmat jatkuu ja lsiääntyy, koska siinä istessään on ne ongelmat. Eikä suinkaan siinä, että sitä arvostellaan.
Aivan samoin, eihän ylipainosen ongelma ole se, että sellaisesta varoitetaan ja arvostellaan, vaan se että sitä ylensyöntiä ylipäänsä on. Vastuu on ylensyöjällä eikä ulkopuolisilla.
Siis... Jos homoudessa itsessään on se ongelma, eikä sen arvostelussa, niin tämä sama ilmiö näkyy myös homoilua.
Juurin näin se onkin. Homoilu itse paljasta seurauksillaan mitä se todellisuudessa on. Vaikka uusi homolaki on vapauttanut homoilua niin homouden ikävät seuraukset , haitat, ristiriidat ja sairaudet ovat lissäntyneet koko ajan. Vaikka niidenhän olisi pitänyt vähetä. On nimittäin väitetty, että homouden kritisoiminen olisi aiheuttanut ikävät seuraukset homopiireissä.
Voidaan vain kysyä: AIDS: inko arvostelu saa aikaan ?
Mitä on hom,oseksuaalisuuteen liittyvät seuraukset: Tilastollisesti erittäin korkea itsemurha%. Mielenterveysongelmat. Sukupuolisairaudet. Alkoholisoituminen. Huumausaineet. Pettäminen. Alistaminen. Lyhyet suhteet.
Näistä vaietaan. Lisäksi näitä seurauksia on aina laitettu homoutta kritisoivien päälle ja syyksi.
Fakta on se, että se mikä on luonnollista eli Mies+Nainen, ei ikinä pystytä kritiikillä saamaan sellaiseksi että sitä kritisoimaalla, suhteen terveellisyys voitaisiin tuhota. Yksinkertisesti koska se on luonnollista. Ei Mies+Nainen suhde muutu arvostelulla sairaaksi, koska se on terve ihmissuhde. Terve on ja terveenä pysyy.
Mutta homous ei kestä mitää kritiikkiä koska se on luonnoton. Ja se on luonnottomuutensa takia myös ikävät ja tuhoavat sauraukset kantava.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274