Kakkaleikit

suklaatanko

Kertokaapa ruskean taiteen harrastajat kokemuksianne.

21

5366

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KakkaLeikki

      Ruskeahousuiset naiset tykkäävät varmasti kakasta :D

    • Ei kukaan uskalla näihin vastata, vaikka tahtoisikin :(
      Mistäköhän löytyisi suomen sivusto näillekin???

      • suklaatanko

        Se on varmaan totta. Lisäksi kirjoituksista tulee ilmeisesti niin paljon tiukkapipoisten valituksia että ylläpito herkästi poistaa aiheet. :(


    • RuskeaMeedio

      Se tulee, se laskeutuu... Kuin Jeesus taivaasta... Korkeimman lahjana... Taikka rangaistuksena... Hyvän ja pahan tuolla puolen... Ruskean auringon alla... Missä ei ole valoa... Missä ei ole pimeää... Missä kaikki on hyvää, pahakin... Missä ajatukset päättyvät ja sukellus ruskeaan hämärään alkaa... Olemme kaukana... Emme ole vielä perillä... Matka on pitkä... Rangaistus kestää... Aah... Aah...

    • Vastentahtoinen

      Itselläni on yksi inhottava muisto.

      Kerran suihkusta tultuamme tyttöystävällä oli pieni pilke silmäkulmassa.

      Kehotti minut selälleen kylppärin lattialle. Kyykistyi ylleni ja persläpi alkoi laajeta. Aivan mieletön pökäle alkoi pingertämään sieltä. Läsähti rintakehälleni. Inhosta tärisevin sormin otin pökäleen käteeni ja vedin sen vessasta alas. Tyttö makasi lattialla kyljellään ja nauroi katketakseen. Lauloipa vielä Sleepy Sleepersin biisiä "Kakka Kepponen".

      Ei yhtään hauskaa.

      En ole harrastaja, mutta tässä sulle yksi kakkapökälekokemus.

      • suklaatanko

        Tuo Sleeparien laulaminen kruunasi tilanteen! :) Mutta turhaan haaskasit luonnontuotteen!


      • Nykyinen vaimosi?


    • Sairasta

      Tyttöystäväni kanssa oltiin pitämässä hauskaa. Hän sanoi: sain idean. Ja nousi päälleni ja alkoi paskomaan päälleni. Kusi samalla ja kaikki paikat ihan paskassa ja kusessa. Jätin tyttöystäväni samana päivänä.

    • Eipä näistä julkisesti, mutta sähköpostilla, suomi24 stä samalla nimellä.

    • KaappiPervo

      Varsinaisesti olen vierastanut pissa- ja kakkapuuhia. Kuitenkin toisaalta usein olen kuvitellut tilannetta, jossa pääsisin katselemaan "lähimmäisen", naisen tai miehen, ulostamista. Astelmana voisi olla kesällä mökillä esim. penkereen yläreunalla sijaitseva riukupaikka ja sen takana alapuolella pääsisin katsomaan ja kuvitelmani mukaan ihastelemaan, kun vankkaa pökälettä työntyy ulos perseestä. Voin hyvin kuvitella, että kumihanskakäsin runkata tumputtaisin siinä katsellessa antaumuksella ja hartaasti. Täydennysrekvisiittana olisi itselläni kumisaappaat. Jo nyt semmoista ajatellessa alkaa jököttelemään.

    • Mä olen kerran kakannut naisen suuhun kun hän sitä pyysi. Hän makasi kylpyhuoneen lattialla selällään ja minä kyykistyin kasvojen päälle. Hän työnsi kielensä sisääni ja lipoi ahneesti. Annoin vähän kerrallaan avoimeen suuhun ja hän nieli lähes kaiken.

      Toisin päin jutusta ei ole kokemusta mutta haluaisin koittaa. Haluan miten nainen on jalat levällään, mahdollisesti kiinni sidottuna, eikä pääse tilanteesta minnekään vaikka on hätä. Haluan nähdä ja tuntea hänen hätänsä, työntää sormeni ja kieleni kakkaa täynnä olevaan takapuoleen ja nähdä miten hän pinnistää kaiken ulos päälleni, pissan ja kakan yhtä aikaa. Lopulta nuolen hänet puhtaaksi ja orgasmiin.

      • kakkaasuuhun

        Olisitko toista kertaa valmis kakkaamaan naisen suuhun? Olen sitä toivonut että löytyisi mies joka haluaisi sen tehdä mutta semmoista ei ole vielä löytynyt..


      • kakkaasuuhun kirjoitti:

        Olisitko toista kertaa valmis kakkaamaan naisen suuhun? Olen sitä toivonut että löytyisi mies joka haluaisi sen tehdä mutta semmoista ei ole vielä löytynyt..

        Ilman muuta olisin.


      • Anonyymi
        kakkaasuuhun kirjoitti:

        Olisitko toista kertaa valmis kakkaamaan naisen suuhun? Olen sitä toivonut että löytyisi mies joka haluaisi sen tehdä mutta semmoista ei ole vielä löytynyt..

        Täällä olis vapaaehtoinen


      • kakkaasuuhun kirjoitti:

        Olisitko toista kertaa valmis kakkaamaan naisen suuhun? Olen sitä toivonut että löytyisi mies joka haluaisi sen tehdä mutta semmoista ei ole vielä löytynyt..

        Hmm. Ks profiilini


      • kakkaasuuhun kirjoitti:

        Olisitko toista kertaa valmis kakkaamaan naisen suuhun? Olen sitä toivonut että löytyisi mies joka haluaisi sen tehdä mutta semmoista ei ole vielä löytynyt..

        Uuhhhhh!!!


      • kakkaasuuhun kirjoitti:

        Olisitko toista kertaa valmis kakkaamaan naisen suuhun? Olen sitä toivonut että löytyisi mies joka haluaisi sen tehdä mutta semmoista ei ole vielä löytynyt..

        Uuuhhhh!!!!!!


    • Nautittavaa

      Tosi hienoo kakata toisen kasvoille ja sit kielellä kaivaa sen silmät näkyviin
      Jos ei tahdo onnistua, pisastaan pikkasen

    • Ruskeeta

      Olen kerran syöttänyt kakkaani kumppanilleni, ihan hänen pyynnöstään

    • nnaikkonen

      Livechatissakin tämän alueen kyseliöitä liikkuu. Taitaa olla yleisempi harraste kuin luulisi ...

    • Anonyymi

      Ekaa kertaa ku tehtii oltii sekasi kauppakeskukse yleises vessas, makasin lattialla ja vaimo paskansi suuhuni ja runkkas samal :) että tällee

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3174
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2393
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      122
      1858
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1514
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1491
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1309
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1306
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1299
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      49
      1197
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      234
      1041
    Aihe