Hei,
Osaisko joku kertoo mistä saisin apua Suzuki gsx 1100 f (vm 1992 muistaakseni, saattaa olla myös 1991) kytkin remonttiin..
Kytkimen kahvasta siis lohkesi palanen ja siitä sit irtosi ilmeisesti osat, jotka yhdisti kytkinkahvan nestesäiliöön (ainakin näin kuvittelisin) lähetin kuvat euro motor centeriin ja sain oikein hyvää asiakaspalvelua ja apua siihen, mitä osia korjaamiseen tarvitsen.. nyt mulla on osat käsissäni, mut ei mitään hajua, mitä niille pitäis tehdä!
Onko jollai tiedossa jotain suzukin korjausopas sivustoa esim. tai jotai, mistä sais hyvin yksinkertaiset ja yksityiskohtaiset ohjeet?? oon ihan avuton näitten kans, mut ymmärtääkseni tää ois senverran yksinkertainen keissi, jonka nainenki vois saada tehtyä hyvillä ohjeilla?! :)
Suzuki gsx 1100f vm1992 kytkinremonttiin apua!
Rittiki
2
60
Vastaukset
- Oopa
www.facebook.com/gsx1100f
-sivustolta löytyy englanninkielinen, mutta hyvin seikkaperäinen, yli 300-sivuinen korjausopas PDF-tiedostona, kun vähän selaa sivua alaspäin. - dfdfdfdfdfdf
Sit ku se sammuu kesken ajon, niin siinä on puolat rikki. Kaikki.
Ihan vaa tiedox
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346