asun puotilassa 70 luvun talossa, minulla on kissa joka oireili hajuilla n 3 ,5 vuotta sitten.
naapurini lähettää kirjeitä sanoen että kissan haju tuntuu rapussa sekä heillä kotona.
kysyisin seuraavaa, olen lukenut että kaseiini aiheuttaa kustuessaan vastaavia hajuja onko tämä niin.
miten tälläistä hajua mitataan.
kissan haju
1
203
Vastaukset 1
- kitkeränpistäväpissa
Kissan pissan reipas haju on yleistä kissatalouksissa, vaikka kuinka siivoaisit.Itse tuoksuun tottuu,mutta vieraat sen haistaa.Tuttavalla on kissoja, kehuu kun niin hyvää kissanhiekkaa löytänyt, ettei pissakaan haise,vanha nainen, niin en kehtaa sanoa, että kyllä se haisee ihan tasaisesti ulko-ovelta asti koko asunnossa.Jos sen kertoisin, ei siitä mitään hyötyä olisi, hän ostaa kalleinta hiekkaa, ja siivoaa kyllä.Isommassa asunnossa ei ole niin paha,kuin pienessä.
Ymmärrän tuon naapurien suuttumuksen.Haju on varmasti joidenkin mielestä yhtä häiritsevä kuin tupakantuoksu, jos itse ei polta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577