Eli mistä löytäisin kaasu toimisen sub machine gunin/rynkyn
mistä halpa gbb smg/rynkky euroopasta
11
<50
Vastaukset
- ÖÖÖTÄÄÄONTÄÄÄ
Airsoft-liikkeestä
- Pöllölle
Itse asiassa olen samaa mieltä tämän trollin kanssa. Kerro mitä haluat ja mihin hintaan niin asiaa voisin katsoa uudestaan.
- Spede2015
Max. N.230€ ESIM. mp7,mp9 tai mp5 mallisia.
- Spede2015
max n.230€ ja mp7,mp9 tai muuta vastaavaa
- ÖÖÖTÄÄÄONTÄÄ
Et saa tuolla rahalla kaasurynkkyä
- Spede2015
Etsin muutenkin pääasiassa mp7/mp9/mp5 mallisia sub machine guneja!!!!
- Pöllömpi
Noh, tuohon hintaan saat jotain, mutta ei halvempien gbb mallien kannattavuus onkin eri asia. Tuohon hintaan aseet tulevat vielä muovirungolla suurimmaksi osaksi. Kannattaa katsella jostain taiwangunista tai gunfiresta jos löytyisi mieleisiä.
- Spede2015
Katoinki gunfirestä jo ennen keskustelun aloittamista löysin sieltä muutaman mutta loin keskustelun siksi että jos joku tietäisi muita airsoft liikkeitä joissa myytäisiin gbb smg mallin aseita maksimissaan 230€:lla
- Möymöymöy
Tradesoftissa taisi olla KWCn uzi alta 200€ vail oliko se milgearissa
- xyzoäö
redwolfairsoft ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615253Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183302- 1422725
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162378- 1331886
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1621476Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081350- 951307