Vuokralle tarjotaan viehättävä kelohirsihuvila Pyhtäällä, vain noin tunnin ajomatkan päässä Helsingistä. Vuokrahuvila sijaitsee joen rannalla Pyhtäällä, Loviisan ja Kotkan välissä, noin 100 km Helsingistä itään. Kauppaan ja ravintolaan (ABC-asema) noin 1 km, Kotkaan n. 30 km. Etäisyys Helsinki-Kotka linjan linja-autopysäkiltä vuokramökille on noin 2 km
Huvilassa on kaksi makuuhuonetta, hyvin varusteltu keittiö, ruokailutila 6-(8) henkilölle, 2 wc:tä ja puulämmitteinen sauna. Puulämmitteinen terassiin upotettu palju ja moottorivene erikseen vuokrattavissa. Pihalla kookas ruokailuterassi ja idylliset näköalat joelle. Joen rannassa laituri ja pieni hiekkainen uimapoukama lapsille.
Strukan haara on erittäin kaunis, jopa troopisen vihreä, järvimäinen väylä Pyhtään kirkolta merelle. Merelle kuljetaan Suomessa ainutlaatuisen Strukan sulun kautta, matkaa Santaniemenselälle tulee 3 km.
Lisätietoa ja kuvia Kivikosken mökistämme osoitteessa http://www.kotteria.com/vuokramokki_kivikoski.html
Rantamökki ja palju 1-5.6 nyt 390 eur 1 h HKI
Savantum
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939