Miksi ihmiset aina arvostelevat?

puutarhatonttu012

Olen saanut kaupungilta vuokrattua puutarha palstan. Mutta jo ensimmäisenä päivänä joku vanha nainen huomautti minulle, etten ajattele toisia ollenkaan???!! Kyse oli vain siitä, kun ihastelin leskenlehteä, että miten kaunis kukka se on. Ja sitten jo joku ihminen ajattelee heti, etten ajattele toisia ollenkaan? Tai en kitke penkkiä tai tuhoa näitä kukkia? Olin vasta enisimmäistä kertaa talkoo töissä, ja tein töitä koko päivän ja kitkin. Miten joku negatiivinen ihminen jo katsoo oikeudekseen ajatella toisesta pahaa? Tai katsoo oikeudekseen ajatella heti negatiivisesti!! Minähän kitken kaikki, että muu kasvu saa tulla esille. Mikä tekee näistä vanhoista ämmistä niin heti negatiivisia.? Tänäänkin sain kuulla, että yksi oli möyhinyt maata ja jättänyt sen mukamas sille tielleen. Nämä vanhat naiset eivät ymmärrä, että palstojen katselmus on vasta kesäkuussa. He kokevat oikeudekseen jo antaa heti negatiivista palautetta. He eivät näköjään ymmärrä, että kaikki eivät ole eläkkeellä, toisilla on myös työ hoidettavana ja muutakin hoidettavaa riittää. Uskokaa jo vanhat naiset, että kukin hoitaa palstansa ajoillaan, sitten kun on dedlaine!!! Antakaa toiset jo hyvät ihmiset toisillenne hyvää ja positiivista palautetta. Hyvä positiivien palaute auttaa sitä viljelijää myös jaksamaan. Ei kukaan halua tulla, jos ensimmäinen lause on negatiivinen!

1

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen_palsta

Se n kuule kateus, joka syö kalatkin vedestä.
      Jätä omaan arvoonsa ja nauti !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe