Vaikenen molempien hyväksi

Ajattelevainenmies

etupäässä hänen vuokseen. Järkeni leikkaa vielä, toisin kuin hänen. Olen vahva ja pysyn vahvana kuin kallio. Ruikutukset eivät auta. Tiedän mitä teen ja se on oikein sekä paras ratkaisu kaikkien kannalta.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oljenkorsibb

Paras vaieta vaan jos siltä tuntuu! Senhän jokainen itse tietää. Eihän sun tarvitse siitä täällä selitellä olet vapaa tekemään mitä vain

• Ajattelevainenmies

En kommentoi.

• jatuotuesille
        Ajattelevainenmies kirjoitti:

En kommentoi.

Erittäin hyvin ajateltu!

• etsanonoin

Älähän nyt höpötä siellä. Lopeta nyt jo tuo mökötys ja älä vaikene enää vaan puhu ja näytä ne tuntees jos sellaisia on.

• Luoja

Selevä homma!

• oletväärässä

Ole hyvä ja haista pasha.

• SenOsaat

No juu. Tuon vaikenemisenhan sinä osaat. Ehkäpä voisit joskus yrittää avatakin sen suusi ja puhua.

• nainenoot

Kuulostat naiselta

• Jutellaanmieluummin

No et ole kyllä lainkaan ajattelevainen kun noin teet. Ei vaikenemalla asioita ratkoja, opi jo se hyvä mies,

• Enkaipaakommenttejasi

Terve. Just. Sun suu pysyy kiinni vain ja ainoastaan siksi, että ajattelet omaa etuasi. Turha vetää vaikenemiseen sitä toista mukaan, tai puhua järjen leikkailuista. Kaikki mitä siinä löpötät, on tasan omaan napaan tuijottamista eikä toisen huomioimista.

• ajattelevainenmies

Mutta kulta, sinä annat liikaa tunteidesi ohjailla antamalla niiden vaikuttaa liikaa sinun käytökseesi. Minulla on järkeä olla tekemättä mitään mikä vahingoittaa sinua ja minua.

• enkäkaipaakommenttejasi
        ajattelevainenmies kirjoitti:

Mutta kulta, sinä annat liikaa tunteidesi ohjailla antamalla niiden vaikuttaa liikaa sinun käytökseesi. Minulla on järkeä olla tekemättä mitään mikä vahingoittaa sinua ja minua.

Sehän on vain omaa tulkintaasi. Toisaalta, minkäpä näet vahingoittavaksi. Tässäkin voi olla niin, että vaikeneminen ja asioiden selvittämättömyys vahingoittaa enemmän kuin suun avaaminen. Tai minä näen vaikenemisen vain pakoiluna ja selkärangattomuutena ottaa vastuuta tilanteesta.

• jajättänytrauhaan
        ajattelevainenmies kirjoitti:

No onko hän pysynyt vaiti?

• pallopeli

Jepulis, niinhän ne miehet.

• ajattelevaamiestäajatte

Hienoa kun vaikenet, olet hieno mies. Ei sinunkaan järkesi ole aina leikannut. Muistan pari mehukasta juttua, mutta olen vahva ja vaikenen.

• sullaleikkaa

Siinä miesten mies. Mies joka seisoo sanojensa takana - saa mut heikoksi.

• aponväärässä

Ei ole ollenkaan ajattelevaista vaieta, se on just päinvastoin.

• siitä-sulle
      • niiinpä

Olin suhteessa miehen kanssa joka ei puhunut, ei antanut hellyyttä jne, just tommosta silent treatment, sen sijasta kyllä nalkutti kuitenkin, vittuili ja haukkui, mutta muuten ei puhunut asioista, ei voitu oikein ikinä keskustella, enkä ole mikään riidanhaastaja tai kinaaja, mutta olisin vain kaivannut rakentavaa keskustelua yms.

En suosittele myöskään "hiljaista hoitoa" kellekään.

• hyväksytty

sopii. Vie sie, nii mie vikisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2920
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2590
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2348
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      2332
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1898
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1429
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1422
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1353
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      56
      1289
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1271
    Aihe