Kutitusfetissin omaavat tänne

00tyttö

Oon siis 15.v kutitusfetissin omaava tyttö. Tää fetissi on ollu mulla jotain kolmisen vuotta. Mun lempifantasiaan kuuluu vahvasti sitominen, suun tukkiminen ja silmien peittäminen sekä tietenkin kutitettavana oleminen. Onko kellään muulla samaista fetissiä ja millasia teidän fantasiat on? Tykkäättekö kutittaa vai olla kutitettavana ja onko teillä muita fetissejä? :)

15

981

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitomisfetissi

      Itselläni ei ole kutitusfetissiä, mutta sitomisfantasioita on. Yleensä fantasioin että minua vanhempi nainen sitoo mut niin etten voi pistää vastaan ja ottaa mut väkisin. Olen siis 16v tyttö.

      • 00tyttö

        Mustaki ihan vaan sidottuna oleminen ilman kutitusta ois kans iha jees. :)


    • 00tyttö

      Eikö muka kellään muulla oo tätä samaista fetissiä?
      //btw multakin voi kysyä jos jäi jotai kysyttävää mitä en maininnu a-viestissä.

      • laavlaavkutitus

        Mulla tuntuuu ihan helvetin ihanalta ku kutittelen itteeni esim jalasta ja pillun läheltä. Tai siis kiihotun silleen tosi nopeesti. Aattelen tietenki että joku toinen tekee sen.


      • 00tyttö
        laavlaavkutitus kirjoitti:

        Mulla tuntuuu ihan helvetin ihanalta ku kutittelen itteeni esim jalasta ja pillun läheltä. Tai siis kiihotun silleen tosi nopeesti. Aattelen tietenki että joku toinen tekee sen.

        Joo määki ja just se ku kutian aika paljon ihan vaan itteeni kutittamalla niin saati jos joku toinen kutittais!


    • stadinheebo

      Olen päälle 3-kymppinen mies ja ite tykkään todellaki muiden kutittamisesta. On kiihottavaa nähdä toisen kiemurtelevan ja anovan lopettamaan. Jos nimimerkit laavlaavkutitus ja 00tyttö vaikutatte täällä pääkaupunkiseudulla niin mielelläni voisin teitä kutitella.

      • 00tyttö

        Hitsi, oon itte Pirkanmaalta.


      • 00tyttö

        Aijoo ja halukkaat vois tulla keskustelee mun kanssa aiheesta kikkii, mun nimim. on tiedtickleah.


      • Anonyymi
        00tyttö kirjoitti:

        Hitsi, oon itte Pirkanmaalta.

        S-posti osoitetta?! Juttelen mielelläni lisää


    • JUU13V

      Mulla on zoofetisti (tai jotain sinnepäin), sitomisfetisti ja raiskaus fetisti. Voitte kuvitella mitä tapahtuu kun noi yhdistetään :DD No, esim täs on yks mun toooosi yleinen fantasia: Jokku tyypit sitoo mut alastomana pukin päälle jalat levälleen ja raiskaa mut ja panee perseesee. Sitte anon niitä lopettaa ja ne kysyy et "pitääskö hommata isompi kulli?" Sit yritin sanoo et ei mut ne sito mun suun ja kanto mut johonki laitumelle ja sito mut sinne niiku ennemminki ja kutsu niitten koirat ja hepot raiskaa mua. Sitte ne jätti mut sinne yöks ja aamulla olin iha spermas ja puhki ku ne eläimet oli raiskannu mua koko yön. Sitte ne miehet raiskas mua hetken ja laitto mut autoo ja ajoi mun kotii ja jätti mut siihe etee ilman vaatteit ja yltäpäältä spermas. :I

      • 14vtyttönen

        Mullaki on toi raiskausfetissi. Fantasioin usein että 5 vanhaa miestä raiskaa mut paljaaltaa. Mulla on myös nuolemisfetissi, ja fantasioin koko ajan että joku nuolis mun pillua ja rintoja yms. Omistan 85E kokoiset rinnat :)


      • dingelidongelinam

        Melkoiset megahinkit sulla :) tykkäät varmaan myös imeskellä nännejäs? Jos oisit jokusen vuoden vanhempi...


    • 14vBoy

      Oon 14v poika voin toteuttaa pks tyttöjen fetissejä jotka ittelle sopii laita fetissi ja kik :)

    • Haluan leikkiä kutitusleikkejä tyttöjen ja naisten kanssa. Voin kutittaa teitä yllin kyllin. Harjoitellut pienestä asti :D Nyt olen jo työelämäikäinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe