Mitä haluaisit tehdä kanssani, jos saisit päättää? Olen 24-vuotias XL-kokoinen nainen E-kupin rinnoilla. Viime seksikerrasta on aikaa. Haluaisin kovasti ottaa kovaa munaa märkään pilluuni tai vaikka tissien väliin.
kiimassa nyt
9
<50
Vastaukset
- rintojenväliin
Ottaisin sut ensin takaapäin, katselisin sun isoa ihanaa pyllyä... Sitten kääntäisin sut ympäri, naisin sua rintojen väliin...
- fdsaq
haluasin sinun kanssa vaikka Skypeissa nähdä
- pantava
Haluisin täyttää sun ihanan märän pillun mun kyrvällä, naida sua kunnolla ja imeä sun suuria rintoja...
- Tissit
Kuulostaa ihanalta. Mä haluaisin imeä teidän kyrpiä, oikein kunnolla lutkuttaeb.
Tissien väliin pano ja laueta sun kasvoille.
- tissitesille
Laita tänne joku yhteystieto, kyllä sut tyydytettyä saadaan :)
- pakaroille
Panisin sua pyllyyn samalla kun runkkaat ja hierot sun klittaa
- g000
kyllä tekee jo ajatuskin kutaa katselisin ensin riisutumistasi koittaisin sormella märkää pilluasi hieroisi klittaasi kuuntelisin ääntäsi työntyisin märkään vakoosi juurta myöden ja aikojen päästä laukeaisin rinnoillesi aah Mitä sinä tekisit minulle
- busse
Työntäisin löylykauha perseeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914