tämän takia en käy kaupoissa pihtiputaalla

NariNari

tammikusta asti Pihtiputaa on ollut mun koti. multa on paljon kysytty, miksi en käy ostoksilla "kotipitäjässä".
otetaanpa esimerkki toissa viikosta. maanantaina tuli mainosposti. siinä oli monta hyvää lehteä, jolla houkuteltiin ostoksille haapajärvelle ja viitasaarelle mm. oli hyviä tarjouksia ja järkevää tavaraa ja kivantuntuisia kauppoja.
oma Pihtiputaalaisten lehti taisi tulla vasta keskiviikkona kun työmaalla luin. eipä ollut juuri paikalliset yrittäjät avujaan tarjoomassa. ja olin jo kaupoilla käynyt haapajärvellä, et samapa tuo.
Pihtiputaa on viihtyisä paikka asua, mutt ei täällä tarvittaisi kuin Kaksi ruokakauppaa, Apteekki ja ehkä toi AleMakasiini. Muut on turhia.

15

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkein-tärkein-kauppa

      Kyllä kuules viinakauppa pitää olla Pihtiputaalla ehdottomasti, kun ei enää saa korpikuusen kyyneltäkään.

    • Ohuttayläbilveä

      Kun mä rupesin ryyppäämään,

      niin lestissä luki että alko,

      minä lopetin tykkänään

      kun pullossa luki että lakkaa.

    • Rauhassayksin

      Siwa on Pihtiputaan paras kauppa. Hyvä asiakaspalvelu, eikä tarvitse kierrellä minuuttikaupalla käytäviä. Asiakkainakin asiallista porukkaa, jotka eivät toisten asioihin sotkeudu.

    • Rauhassayksin

      Unohtui mainita että Siwa on lähes aina auki. Pääsee hakemaan sunnuntaikaljat kylmäkaapista tunnin ja 20 minuutin päästä.

    • Aäöäl

      Tää on mun koti! ;)

    • kuuleekoeero

      mitä kuuluu?

    • kuntalaisaloite

      Eipäs tänne Puttaalle oo kukkaan perustanu seksitarvikekauppaa? Iso k...pä katolle pystyyn sojottammaan, niin saatais 4-tien turistitkin taatusti poikkeamaan Puttaan kylälle!

    • kannattajaisan

      Mahtava idea!

    • pohjoiseenpain

      Selänteen kesä lehti oli komeaa luettavaa. hyviä tarjouksia

    • monenmoistako

      Mitä kannattaa ostaa Pihtiputaalta?

    • Mummeloinen

      Kotipaikkasi on muuten Pihtipudas ei Pihtiputaa :D :D

    • 700000

      Syö naukuja pitkä vittu ei puttaalla ole pakko asua'!!!!!!!!!!

    • NääsvilleDoc

      Pihtiputaan metsä on monipuolisempi aarreaitta kuin yksikään kauppa.

    • asialinjaaaaa

      Pienehköt VILEENIT asustavat useamman kyläyhteisön asukkaassa .

    • Mertsinkaveri

      keitä ovat Vilenit? Heikäläisiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe