Kertokaa mikä toi on

Firtzu

Oon 14v ja mun kiveksen vieressä on noin 1cm x 1cm patti ja ollu siinä 2kuukautta... Et tuota kipua tai oireita mut ois kiva tietää että mikä se on ja tartteeko olla huolissaa

14

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luultavasti se on vain lisäkives joka siellä tuntuu. Siis ei mitään vaarallista, joskus se vain tuntuu selkeästi siellä.

• Firtzu

Mut ku se on siinä lisäkiveksen vieressä semmone pyöreä pallo mihin sattuu ku puristaa

• No se kannattaa sitten tutkituttaa.

• Firtzu

Mut en millää kehtais käyä lääkärissä nii voisko ton antaa vaa olla ku se ei aiheuta kipua tai mitää... Ja voiko johtuaa siitä ku mua on potkittu ja hakattu munille koulussa aika paljon

• no jos sille alueelle on sattunut iskuja tai potkuja, tuo patti voi myös aiheutua niiden seurauksena. Mutta jos patissa alkaa tuntua kipua enemmissä määrin, se kannattaa aina tutkituttaa.

• Firtzu

No on sinne alueelle tullu aika paljin iskuja... Mut ei siihen satu muuten ku puristaen...ja se on ollu siellä kohta 3 kuukautta mut ei oo tullu mitä oireita nii tuskin se on mikää sairaus

• Sitten ei syytä huoleen.

• 1kives.vaa

Mulla oli kans, se oli kivessyöpä.

• lääkäriin

Kivessyöpä on juuri nuorten poikien ja miesten sairaus. Kehottaisin sinua hakeutumaan lääkäriin. Puhu asiasta vanhemmillesi ja yrittäkää saada aika vaikka miespuoliselle lääkärille, jos se on helpompaa. Meidän perheessä kyseisestä sairaudesta on kokemusta.

• Firtzu

Luin netistä että kivessyöpää esiintyy 20-40 vuotiailla ja oon 14... Mut en oo varma että oisko järkeä näyttää lääkärissä tai mitää sellasta ku toi patti on ollu tossa kohta kolme kuukautta eikä siitä oo syntyny minkäälaisia oireita niiku esim mahaja suolisto kivut nii ei oo ollu mitään oireita

• Firtzu

Se "kipu" mikä siinä patissa tuntuu ku puristaa nii on suurinpiirtei sana ku puristais kivestä... Eli kyseessä voi olla joku lisäkiveksen kohta mikä on vaa turvonnu tai jotai?

• Firtzu

Äske tunnustelin sitä pattia nii ei se oo enää 1cm kokone... Se on semmone 6mm...

• Mätiesänxd

Se pn vaan finni epä miellyttävästä kphassa

• Firtzu

Kivespussin sisällä -_-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe