Petos = Rikos

En-luota-minäkään

2

155

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienosuomi

Tätähän tämä on Suomessa. Nämä joilla on luottamustoimi ja työskentelevät näissäkin rakennusongelma-asioissa erittäin vaikutusvaltaisessa tehtävässä, ovat he ensimmäisiä olkansa kohauttelijoita kun tulee tällaista sitten eteen. Ikävimpiä mitä itse olen oman lapsen vuoksi kohdannut ovat olleet kuntasidonnaiset lääkärit, jotka eivät tee tyhtään mitään, kun tulee eteen potilas, jonka oireet ovat syntyneet ja jatkuneetkin saman kunnan laitoksissa. Ei oteta verinäytteitä, ei edes kuuneella keuhkoja. Siinä sitten olet sairaan lapsesi kanssa tällaisen henkilön edessä, joka tietää asiat, mutta esittää tietämätöntä. Ja lapsi sitten kärsii kaiken.Näille homeasioille pitäisi määrätä lakisääteisesti ulkopuolinen täysin riippumaton asiantuntija osasto, joka tutkisi nämä asiat ja määräisi ne hoidettavaksi kuntoon. Persaukiset kunnat eivät kykenen näitä asioita käsittelemään, vaan keinotellaan, harhaanjohdetaan ja vääristellään tietoisesti, ettei jouduta käyttämään rahaa ongelmien hoitamiseen. Tiedän myös tapauksen missä eräässä etelä-hämäläiskunnassa koulussa työskennellyt turvallisuutta valvova ammattihenkilö joutui vuoden alussa pois tehtävistään, kun oli niin hyvin perillä laitoksien sisäilmaongelmista ja varsinkin näiden vakavista terveysvaikutuksista. Opasti ja ohjeisti altistuneita hoitoonhakeutumisessa ja neuvoi millaiset yritykset ovat luotettavia ja valvoi myös sitten myöhemmin homesaneeraustöitä, eikä hyväksynyt ihan mitä vain..Jos homma tehtiin se piti tehdä kunnolla. Välitti ihmisistä oikeasti. Ennakkoluulottomasti. Hänet korvattiin syrjäytyneellä työllistetyllä, jolla ei ole alan ammattitaitoa edes.Siinä sitten ihmeteltiin. Näin se meillä Suomessa toimii...järjestelmä.

• Sehhän-on

täyshin pershestä koko tuo järhjesthelmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      336
      1110
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1083
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      782
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45