saab ng huima kilometrimäärä

paljonajettu

olen ostamassa saab 900ng 1998 mallia. kilsoja on karttunut huimat 478000km. kone käy kauniisti ja remottia ei ole tehty. eikä öljyä kuulemma vie kuin litran kymppitonnilla. onko tämän tasoinen kestävyys yleistä saabeissa? koneessahan on kai ketju. ei ainakaan rallata ketju. halvalla tuo lähtee ja juuri katastetu.

mahtaakohan vielä ajella 100tkm luotettavasti? olen aina tykännyt ajaa paljon ajetuilla autoilla. siinä on hyvä fiilinki rullata vaan lisää.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkose

      vapari vai turbo?Moottorinkoko?

    • mitä_vielä_kyselet

      Voi taivas. Kukaan järkevä ei osta yli 100 000 km ajettua.

    • paukuttaamenemään

      kestäähän noi vaikka miljoonan ilman remppaa jos huolletaan eikä revitä.

    • rosteripeltinenkaara

      painaahan noilla järjettömiä määriä. venarien kumit voi joutua vaihtamaan mutta moottori itse kestää ilman avaamista hyvin puolimiljoonaa. öljynvaihdot useammin kuin lääkäri määrää (huoltokirja). kestää vaikka lohkolämppäriä ei käytettäisi. nämä nykyiset synteettiset öljyt on ihan parasta mitä autoilulle on viime aikoina tapahtunut. autot vaan kestää ja kestää.

    • Kuupisti

      Jos vetää hyvin, on öljynpaineet eikä savuta eikä pidä ylimääräisiä ääniä, niin kyllä kone on kunnossa, riippumatta mittarilukemasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe