saab ng huima kilometrimäärä

paljonajettu

olen ostamassa saab 900ng 1998 mallia. kilsoja on karttunut huimat 478000km. kone käy kauniisti ja remottia ei ole tehty. eikä öljyä kuulemma vie kuin litran kymppitonnilla. onko tämän tasoinen kestävyys yleistä saabeissa? koneessahan on kai ketju. ei ainakaan rallata ketju. halvalla tuo lähtee ja juuri katastetu.

mahtaakohan vielä ajella 100tkm luotettavasti? olen aina tykännyt ajaa paljon ajetuilla autoilla. siinä on hyvä fiilinki rullata vaan lisää.

5

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkose

vapari vai turbo?Moottorinkoko?

• mitä_vielä_kyselet

Voi taivas. Kukaan järkevä ei osta yli 100 000 km ajettua.

• paukuttaamenemään

kestäähän noi vaikka miljoonan ilman remppaa jos huolletaan eikä revitä.

• rosteripeltinenkaara

painaahan noilla järjettömiä määriä. venarien kumit voi joutua vaihtamaan mutta moottori itse kestää ilman avaamista hyvin puolimiljoonaa. öljynvaihdot useammin kuin lääkäri määrää (huoltokirja). kestää vaikka lohkolämppäriä ei käytettäisi. nämä nykyiset synteettiset öljyt on ihan parasta mitä autoilulle on viime aikoina tapahtunut. autot vaan kestää ja kestää.

• Kuupisti

Jos vetää hyvin, on öljynpaineet eikä savuta eikä pidä ylimääräisiä ääniä, niin kyllä kone on kunnossa, riippumatta mittarilukemasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe