Ulkopuolisen silmin

Enavauduenempää

Olen tehnyt havaintoja. Kahdesta varatusta tapauksesta. Molemmat vaikuttavat yksinäisiltä ja voivan huonosti suhteessaan. Heillä on tietynlainen ystävä, molemmilla siis eri, joka vaikuttaa minun silmissäni sopivan heille paremmin kuin kumppani. Ja henkisen yhteyden voi aistia heidän välillään. Jostain syystä he ovat päätyneet suhteeseen ihmisen kanssa, joka saa heidät voimaan pahoin, ainakin ajoittain. He voivat hyvin toisten kanssa, mutta he ovat valinneet jäädä. En tiedä. Ihmettelen vaan.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkaikenmuka

Keskity luovija omaan elämään. Haiskahtaa kateellisen panettelulta

• Fyou2

Arvasin, että jotain tällaista tulisi. Elämän omituisuutta vain ihmettelin, eikä yksikään noista henkilöistä ole palstalla. Tästä uskallan olla varma.

• voihan
        Fyou2 kirjoitti:

Arvasin, että jotain tällaista tulisi. Elämän omituisuutta vain ihmettelin, eikä yksikään noista henkilöistä ole palstalla. Tästä uskallan olla varma.

ollakin. Ainakin jotkut voivat tekeytyä heidän rooliin. Kiinni jäätyään pääsevät pieneen käsittelyyn.

• Josvoisit

ihan ulkopuolisen silmin jättää nuo arviointisi ihan oman pääsi sisälle. Ne ei vaikuta kenenkään elämään, ne ei ole kenenkään elämää, vaan ne on sinun pääsi tuotoksia.

• Fyou2

Ei kun asianosaiselta kuultua. Eikä varmasti kutita sun persettäsi lainkaan, jos tänne kirjoitan.

• JuuriNäinn

ihmeellisintä on, että joku jaksaa vuodesta toiseen. Tuhlata koko elämä tällaiseen pask.an. :-(

• olettavallaanoikeassa
    • Onkoettua

"Kun kuljet hetken toisen tossuissa", voit ajatella/ymmärtää laajemmin. Huomiot voivat olla/ovat oikeita - mutta ulkopuolisen silmin näyttääkin helpolta korjata vaikeita valintojaan - ei ole helppoa, vaikka tajuaakin tilanteen mahdottomuuden. Hyvät neuvot ovat tarpeen. Tänne en voi avata enempää.

• 100000008

Olen kanssasi samaa mieltä.

• yhdessäpyöräiltiin

Jätä ne availut toisten suhteista. Loukkaavaa on lukea täällä jonkun ns. parisuhdeterapeutin ohjeita sillä perusteella, mitä on kuullut jonkun läheisensä kertovan. Luottamus - on sukupuuttoon kuollut jo täältä niinkuin muualtakin. Yksikään neuvojatar ei voi todellisuudessa tietää kenenkään toisen parisuhteen asioita, yksinkertaisesti jo siitä syystä, että neuvojattarelta puuttuu se yhteinen suhdekokemus kahden ihmisen väliltä, joita niin kovasta arvostelee. Puskasta on helppo huudella ratkaisuja tilanteeseen, jonka on jonkun kertomuksen perusteella illuusioinut päässänsä. Menkää elämään elämää ulos.

• Fyou2
        yhdessäpyöräiltiin kirjoitti:

Jätä ne availut toisten suhteista. Loukkaavaa on lukea täällä jonkun ns. parisuhdeterapeutin ohjeita sillä perusteella, mitä on kuullut jonkun läheisensä kertovan. Luottamus - on sukupuuttoon kuollut jo täältä niinkuin muualtakin. Yksikään neuvojatar ei voi todellisuudessa tietää kenenkään toisen parisuhteen asioita, yksinkertaisesti jo siitä syystä, että neuvojattarelta puuttuu se yhteinen suhdekokemus kahden ihmisen väliltä, joita niin kovasta arvostelee. Puskasta on helppo huudella ratkaisuja tilanteeseen, jonka on jonkun kertomuksen perusteella illuusioinut päässänsä. Menkää elämään elämää ulos.

No taisi kolahtaa johonkin. Itse asiassa olisin voinut kirjoittaa itsestäni. Kerran, edellisessä elämässä, kun olin varattu, voin todella huonosti suurimman osan ajasta. Olin yksinäinen ja epävarma koko ajan. En löytänyt turvaa enkä luottamusta sen ihmisen kanssa. Minulla oli myös ystävä. Ihminen, jonka kanssa oli ja on edelleen hyvä olla. Voin olla oma itseni hänen kanssaan ja luotan häneen. Jostain syystä jokin korkeampi voima päätti, että meistä ei tule sen enempää. Tai sitten päädyimme siihen yhdessä. Sen pituinen se. Uskon, että jokaiselle mahtuu elämään joku vastaava vaihe.

• joooooooooooooooooooo

Ahaa, ja nyt olet sitä mieltä, että tiedät, että jollakin tuntemallasi ihmisellä on nyt tämä vastaava vaihe. Hohhoijakkaata.

• 800000000000007
    • pahaltnäyttää

Tein juuri havaintoja palstalaisista.

• Eisepäätäkääneisilti

Pikkukylien henki on sellainen - eikä juorut asiasta päästä.

• voihohhohhoijaa

Kyllä tuollaisia tilanteita varmaan on. Aivan niinkuin on ihmisiä, jotka rakastavat juoruja ja aivan niinkuin on ihmisiä, jotka ovat kaksinamaisia ja aivan niinkuin on ihmisiä, jotka ovat ilkeitä. Minulla on vähän paha tapa, kun huomaan ihmisessä tuollaista niin...
      Mutta asioistahan tulee vähänniinkuin rikkinäisessä puhelimessa. Suoraan puheeseen ja irl jutteluun tai viestittelyyn kannattaa uskoa. Kaksinaamaiset on asia erikseen.

• tositää

Mua inhottaa kaksinaamaisuus, teeskentely ja epärehellisyys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe