Mutta en jaksa nyt kannatella itsetuntoasi yhtään. On muuta mietittävää. Joten nauti nyt lauantai-illasta parhaaksi katsomallasi tavalla. Älä kuitenkaan hanki jännetuppitulehdusts.
En halua loukata.
14
<50
Vastaukset
- miks_sun
Pitäisi sitä kannatella? Ja en hanki!
- sopiikonäin
Meen nukkuu, ei tee mieli.
- Jaksoit
kuitenkin huomioida tuon verran ;o). Ei tosin kosketa mua, mutta tässä jouten ollessani nakkasin vaan.
- vaimitäluulet
Pyysikö joku sun apua? Ainakaan tossa mainitsemassasi ongelmassa. Sulla niitä ongelmia taitaa olla kosolti enemmän kuin... Kiitos, niin nautinkin! Kun ei rakkaus kelpaa vaan ivata sitäkin pitää. No, sä siinä häviät jos joku, en mä.
- pktb
En meinaa.Keskisormi kyllä vähän pipi.
- kannatankannattelua
Joo, ei kuule mitään hätää. Mä rupean vuorostani kannattelemaan sua. Nauti parhaaksi katsomallasi tavalla, mä kyllä kannattelen. Jos saat jännetupintulehduksen, niin kannattelen siltä puolelta varovaisemmin.
- ihanmiten
Vaan koet parhaaksi.
- jollekinmuulle
Kiitos paljon sanoistasi. Iloa iltaasi.
- kankikantaa
Taitaa olla AP joka tässä kaipaa kannattelijaa.
Itsetunto nollissa vai?
Murheita...? - Vietetään
Itsetunnossa ei oo enää ongelmia, oon päässyt niistä jo melko hyvin eroon. Siksi olisinkin ansainnut mielestäni mahiksen :)
- Oppinutpitäänitsestäni
En todellakaan enää odota että joku muu kannattelee mun itsetuntoa.
- Hyväonhyväon
Ok. Se oli pahasti sanottu. Olen väsynyt ja turhautunut.
- rakkaudenvoimasta
Minä kyllä voisin sinua kannatellakin, jos olisi on kurja ja itsetunto alhaalla. Niinhän ihmisille, joista välitetään tehdään.
- kunhanheitin
Tee niin kuin parhaaksi näet, ei täällä ole mitään vastailupakkoa. Eihän tänne itse asiassa tarvitse edes tulla. Ei tarvi mitään kannatella, minun itsetuntoni kestää kyllä vastaamattomuuden. Ihmisellä on oikeus tuntea kaikkia tunteita, ei aina positiivinen tartte olla, jos ei sitä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451