Aattelin kertoa meidän kissan tarinan.
Meidän rakas kissa alkoi kävelemään hoiperrellen ja näkö heikkeneen joten käytin kissaa eläinlääkärillä ja verikokeista ei löytynyt mitään poikkeavaa. Lääkäri antoi lääkityksen mahdolliseen pissatulehdukseen koska kissa välillä pissasa muuallekin kuin hiekkalaatikkoon. Aikaa meni ehkä noin kuukausi ja kissan vointi heikkeni rajusti alkoi vapisemaan ja nukkui yhen päivän eikä syönyt ja juonut mitään ja alkoi laihtumaan vaik söikin niimpä menin toiselle lääkärille joka otti samat kokeet ja ne olivat ihan ok. Antoi kortisoni piikin ja kissa piristyi valtavasti mut voi että kun vaikutus lakkasi 10 päivän jälkeen, oli lauantai ja kissa oli nyt kaksi päivää ihan maassa ei tehnyt mitään vain makasi. Kissa lääkäriin ja uus kortisoni palautti vähän kissaa takas ja sit lähettiin hesaan magneettikuvauksiin ja voi sitä surun määrää kun paljastui paha kasvain aivoissa. Mitä ei enää voitu leikata. Lääkäri kysyi et annetaanko piikki nyt vai menemmekö kotipaikkakunnalle lääkäriin. Ei ollut kivaa ajaa 400 kilsaa takas tietäen et kissaa odottaa piikki kotona
kissallani kasvainta
kisuliini12v
1
128
Vastaukset
Otanpa osaa suruusi.
Minulla myös 12-vuotias kissa. On tällä hetkellä antibioottikuurilla. Keuhkokuvissa epänormaalia löydöstä.
On kyllä piristynyt kuurin myötä. Torstaina on uusintakuvaus.
Pahin mahdollinen on myös kasvain, toivottavasti ei olisi.
Sitäkin pelkään, että tuleeko alamäki, kun kuuri loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1272999Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1551356Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141224- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989